Die vroegen ze idd. Ze hadden het mooi aangepakt met de uitbreidingen en de wijn overigens, dus reken op een fikse rekening.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroegen ze de toeslag van 10 euro of niet? WIl een collega weten
Tot dat het een keer mis gaat... Maar hee, dat is je eigen keuzequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik pak ook 4 glazen op zo'n avond en rij gewoon terug. Niet gek als je 3,5uur zit, erbij eet en water drinkt. Wat jij daarvan vindt boeit me geen ene drol. Vond je opmerking dus nogal triest. Laat iedereen lekker zelf bepalen wanneer ze nog rijden.
Ander verhaal is het wanneer je 2 flessen achter je kiezen drukt.
Het wordt pas echt 'triest' als je een ongeluk krijgt. Of het nou aan de alcohol ligt of niet, als blijkt dat je een te hoog promillage hebt, heb je een flink probleem. Met een beetje pech mag je dan de rest van je leven afbetalen. Jij hebt wellicht het idee dat je met een paar glazen op nog prima rijdt, maar onderzoek toont aan dat dat niet zo is - je eigen waarneming stemt niet meer overeen met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef jackson het volgende:
Ik pak ook 4 glazen op zo'n avond en rij gewoon terug. Niet gek als je 3,5uur zit, erbij eet en water drinkt. Wat jij daarvan vindt boeit me geen ene drol. Vond je opmerking dus nogal triest. Laat iedereen lekker zelf bepalen wanneer ze nog rijden.
Als je het zo ziet is er nog lang niet genoeg over gezeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Daar gaan we weer, leuk om zo je verslag te zien ondersneeuwen door gezeik over een paar wijntjes
Joh, ga ergens anders moraalridderen en blauwe knoop spelen en laat dit topic een verslag van de Restaurantweek-ervaringen blijven van mensen die wel verantwoord met drank en eten kunnen omgaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:38 schreef k_man het volgende:
Als je het zo ziet is er nog lang niet genoeg over gezeken.
Vooral dat verantwoord, dat doet het hem...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga ergens anders moraalridderen en blauwe knoop spelen en laat dit topic een verslag van de Restaurantweek-ervaringen blijven van mensen die wel verantwoord met drank en eten kunnen omgaan.
Precies. Het is nu kennelijk goed gegaan, maar wat in voorgaande recensies te lezen was kon het stempel 'verantwoord' niet bepaald dragen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Sjeen het volgende:
Vooral dat verantwoord, dat doet het hem...
Je verslag geeft te weinig info over hoeveel jullie hebben gedronken, dus of rijden verantwoord was of niet, daar ga ik geen mening over geven. Maar zelf drink ik geen druppel als ik nog moet rijden ook al 'zou dat makkelijk kunnen'. En daarom ga ik vanavond op de fiets en laat ik me morgen rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, ga ergens anders moraalridderen en blauwe knoop spelen en laat dit topic een verslag van de Restaurantweek-ervaringen blijven van mensen die wel verantwoord met drank en eten kunnen omgaan.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Sjeen het volgende:
Cat, ging jij nou ook nog ergens heen deze week? Ja dus
Waar?
Derde jaar op rij en het is tot dusver niet tegen gevallen.quote:
Ik vind bij de meeste restaurants hier in de regio dat je net zo goed buiten de restaurantweek om kunt gaan. Menu naar keuze voor iets meer geld. Voor sterrenrestaurants geldt dat niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Wil je dan liever niet eens een ander restaurant proberen?
Eetze, ben benieuwd, ga je ook foto's maken?
Het zal niet overal gelden, maar de 2 gewone restaurants waar ik in de week ben geweest vielen me beiden tegen. Standaard ongeïnspireerd menu, druk en de bediening eerlijk gezegd gewoon wat lafjes en ongeïnteresseerd (ben er buiten de week ook niet meer terug geweest, zal ze leren!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook alweer klaar met de week hoor. Ga liever gewoon idd
Pffff, wat slecht. Hier ga ik in ieder geval niet met mijn moeder eten (gluten-, tarwe- en verschillende kruiden allergieen). Bij ons staan alle restaurants die gewoon de helft 'weglaten' altijd gelijk op de 'hier komen we niet meer lijst'. Op dit niveau vind ik het echt schaamteloos dat ze gewoon sauzen (die juist het gerecht horen te maken) weglaten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De recensie is te lezen via http://eetrecensies.web-l(...)-restaurantweek.html
Ah, daar wil ik ook een keer heen. Pastineack (laatste winnaar) is ook nog steeds van prima niveau.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wij gaan vd week naar Flinstering in Breda, dat is de winnaar van mijn tent is top een paar jaar geleden. Schijnt wel goed opgedroogd te zijn voor een TV promoted restaurant
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van Bretelli.
Goede ontvangst, goede sfeer, goed gegeten, maar qua diner haalde het toch net niet het niveau van vorig jaar. Ik miste de spannende gerechtjes en bereidingswijze die een bezoek aan dit restaurant zo speciaal maken. Een uitgebreidere recensie (+crappy foto's) volgt later deze week. Nu
Het is heel simpel. Ieder weegt voor zichzelf af wat wel en niet kan. Ik laat me daarbij niets aanpraten door een user op fok!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tot dat het een keer mis gaat... Maar hee, dat is je eigen keuze
Ik bekijk het per keer en neem fysieke gesteldheid etc gewoon mee in mijn overweging. Het liefst rij ik natuurlijk niet, dat lijkt me duidelijk. Het is ook niet zo dat ik elke week eens even lekker wat glazen wijn naar binnen hak en een rondje ga rijden....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Het wordt pas echt 'triest' als je een ongeluk krijgt. Of het nou aan de alcohol ligt of niet, als blijkt dat je een te hoog promillage hebt, heb je een flink probleem. Met een beetje pech mag je dan de rest van je leven afbetalen. Jij hebt wellicht het idee dat je met een paar glazen op nog prima rijdt, maar onderzoek toont aan dat dat niet zo is - je eigen waarneming stemt niet meer overeen met de werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |