Dan mogen ze de website wel eens aanpassen:quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die is toch niet meer van den Blijker?
De recensie is te lezen via http://eetrecensies.web-l(...)-restaurantweek.htmlquote:
Zo te lezen inderdaad matigjes en zeker niet wat je van zo'n restaurant verwacht. Die wachttijd voor het hoofdgerecht is echt niet acceptabel op dat nivo! En Golfers nagerecht zag er niet smakelijk uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De recensie is te lezen via http://eetrecensies.web-l(...)-restaurantweek.html
Ben zeer benieuwd naar je op- en aanmerkingen. Zelf kan ik niet veel nadelen bedenken als ik kritisch kijk met uiteraard prijs-kwaliteit in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Thracier het volgende:
Terug van Le Marron. Lekker, maar wel op- en aanmerkingen. Ik ben tenslotte een Nederlander:P Verslag volgt.
Los van wat er al over gezegd is, zijn sommige borden ook niet erg fraai (beetje slordig) opgemaakt. Vooral het hoofdgerecht lijkt door Jackson Pollock gedaan te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De recensie is te lezen via http://eetrecensies.web-l(...)-restaurantweek.html
Klopt, zag je hier ook al een voorbeeldje van bij Dining with the Stars. Iemand die komt melden dat-ie voor elke dag een reservering heeft kunnen maken, maar nog even moet bepalen van welke hij echt gebruik zal gaan maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Aarti het volgende:
Ik lees op twitter allerlei reacties van restaurants bij wie de annuleringen binnenstromen. beetje aso..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk DH! Lekker vlees aan de menukaart te zien
Da's leuk voorraden inkopen en personeel inroosteren op die manier.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef Aarti het volgende:
Dat zouden ze wel moeten doen, gewoon in rekening brengen. maar dat is natuurlijk niet te doen. te veel werk, en zie maar eens te bewijzen dat degene op wiens naam de reservering staat, ook daadwerkelijk heeft gereserveerd.
bij restaurant Fifteen hier in amsterdam las ik dat vandaag ALLE lunches waren geannuleerd. dat is echt niet normaal.
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is er iemand die onze reservering voor zondag (13.30uur) bij het Schultenhues in Zutphen over wil nemen?
![]()
nader bekeken wordt het allemaal wat te gek zowel qua kosten als uberhaupt dat weekend, want zaterdag staat er ook nog een culinair festijn op 't programma en als we dan even héél eerlijk zijn is het gewoon niet nodig om dan ook nog daar te gaan lunchen
Ik zal (mocht er niet meteen animo zijn) deze reactie nog wel 'n paar keer omhoog schoppen, vrijdag ga ik hem annuleren..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:12 schreef k_man het volgende:
Wel schandalig dat jullie kennelijk wederom met drank op in de auto gestapt zijn.
Vroegen ze de toeslag van 10 euro of niet? WIl een collega wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Thracier het volgende:
Terug van Le Marron. Lekker, maar wel op- en aanmerkingen. Ik ben tenslotte een Nederlander:P Verslag volgt.
2 glazen mag wettelijk gezien gewoon.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Aangeschoten rijden moet gewoon kunnen?
Als jij al van 2 glazen wijn en een fles water aangeschoten bent en niet in staat te rijden, moet je zeker niet gaan auto rijden.quote:
Als er - zoals ik het las - bij elke gang een glas wijn gedronken is, zijn dat er meer dan twee. Als je vaker de verslagjes leest weet je waarschijnlijk ook dat het niet de eerste keer zou zijn dat golfer volgetankt achter het stuur kruipt. Nou ja, goed dat het deze keer dus anders gegaan is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
2 glazen mag wettelijk gezien gewoon.
Ik pak ook 4 glazen op zo'n avond en rij gewoon terug. Niet gek als je 3,5uur zit, erbij eet en water drinkt. Wat jij daarvan vindt boeit me geen ene drol. Vond je opmerking dus nogal triest. Laat iedereen lekker zelf bepalen wanneer ze nog rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Als er - zoals ik het las - bij elke gang een glas wijn gedronken is, zijn dat er meer dan twee. Als je vaker de verslagjes leest weet je waarschijnlijk ook dat het niet de eerste keer zou zijn dat golfer volgetankt achter het stuur kruipt. Nou ja, goed dat het deze keer dus anders gegaan is.![]()
De wet zegt trouwens niks over een aantal glazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |