nee, moet nog iemand bedanken voor t verhuizen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef Sjeen het volgende:
The Harbour Club is lekker eten in een leuke omgeving, vind ikGa ja alleen?
Wij gaan vrijdagavond naar Roxy's vlakbij Kruisherenhotel. En zaterdag naar Lucullus in Klimmen, ben benieuwd!
Wat is de kans dat je zoveel dagen achter elkaar ziek bent? Zonde van de reserveringen zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef rubje het volgende:
Ja....en dan zal je zien dat een ongeluk altijd in een klein hoekje zit
want mijn vrouw heeft een stevige griep te pakken waardoor ik dus alle reserveringen voor volgende week kan annuleren.
![]()
Maar goed,dan gaan we gewoon in het najaar als er weer een restaurantweek is.
Misschien heeft de loterij niet uitgekeerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
ze heeft nog even om beter te worden? Waarom meteen nu alles annuleren?
ehm je kunt tot 24 uur van tevoren annuleren dus ik zou de eerste of eerste 2 doen en misschien lukt de rest nog welquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef rubje het volgende:
Ja....en dan zal je zien dat een ongeluk altijd in een klein hoekje zit
want mijn vrouw heeft een stevige griep te pakken waardoor ik dus alle reserveringen voor volgende week kan annuleren.
![]()
Maar goed,dan gaan we gewoon in het najaar als er weer een restaurantweek is.
Zoals ik eerder zei, echt een geweldige tent. Vorig jaar stonden ze nummer 100 in de lekker maar het doet weinig onder voor de semi-top in NL. Ze schenken ook schitterende wijn daar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:07 schreef Thracier het volgende:
Morgen bij Le Marron in Malden. Opeens waren er weer plaatsen beschikbaar:)
Oh prima. Dat is idd leuker voor je:Pquote:Op maandag 14 maart 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, Thracier, wil je dan je recensie even in een spoiler zetten? Ik ga daar vrijdag heen namelijk en wil me nog laten verrassen
thanks a bunchquote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef Thracier het volgende:
[..]
Oh prima. Dat is idd leuker voor je:P
Boh! Ik heb tijd! En zin! Maar om daar nu 200 kilometer voor te gaan rijden is toch wel iets te gek.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is er iemand die onze reservering voor zondag (13.30uur) bij het Schultenhues in Zutphen over wil nemen?
![]()
nader bekeken wordt het allemaal wat te gek zowel qua kosten als uberhaupt dat weekend, want zaterdag staat er ook nog een culinair festijn op 't programma en als we dan even héél eerlijk zijn is het gewoon niet nodig om dan ook nog daar te gaan lunchen
Ik zal (mocht er niet meteen animo zijn) deze reactie nog wel 'n paar keer omhoog schoppen, vrijdag ga ik hem annuleren..
Welke? Las Palmas?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef NJ het volgende:
Zojuist terug van Herman den Blijker. Ik vond het tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |