quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
Hebben die voor het eerst in hun leven eens een voordeeltje aan hun waardeloze creditcardquote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
vrijdag is het de 11e, heb jij dan al een andere code? (hint, hint)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat alweer een tijdje te wachten op de mail van diningcity
gelukkig ben ik vrijdag de hele dag achter de pc/laptop aanwezig,dus kan dan meteen wat leuks reserveren hopelijk!
hulde, bedankt! Ik wilde serieus nog gaan kijken vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Aarti het volgende:
www.restaurantweek.nl/vip
het wachtwoord is alom bekend(diningcity2011)
Klopt en als het goed is heb je vorige maand al een bericht hierover gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
deden er geen wokken mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander (1 * ) in Drachten gereserveerd
Met de eerste boeking of de restaurantweek als geheel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Maar staar je niet blind want de beste restaurants(*=sterren) doen niet mee
op een enkele na.
Wij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
- De Moerbei in Warmond (ster)
Welke dag heb jij gereserveerd?quote:
Wij dinsdag en het andere restaurant op woensdag.quote:
ok. ik denk dat die teppanyaki gaat vervallen bij mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij dinsdag en het andere restaurant op woensdag.
We laten waarschijnlijk 1 van de 2 vervallen.
Wauw dankjewel! De kersentuin en Apicius (1ster!). Mede eigenaar en sommelier van het jaar 2008 volgens de Gault-Millau: Gaylordquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Aarti het volgende:
www.restaurantweek.nl/vip
het wachtwoord is alom bekend(diningcity2011)
Hee, daar heb ik vanmorgen ook bij gereserveerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt de Limonadefabriek in Streefkerk. Goede verhalen over gehoord, dus ben benieuwd.
Grappig, wij gaan op vrijdag. Jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik vanmorgen ook bij gereserveerd!
Op vrijdag! Half acht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Grappig, wij gaan op vrijdag. Jij?
Wij om 19.00, haha. Dat is dan wel weer erg toevallig. Nou, dan zal ik de deur maar in de gaten houdenquote:
Die kreeg ik ook, vandaar dat ik hier ging spieken naar een code.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, kreeg gisteren mail, dat je vanaf maandag weer kunt reserveren
Ook op vrijdag zoals de restquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef k_man het volgende:
Goed dat ik dit topic zag. Wat een drama is de beveiliging van die site toch iedere keer weer.![]()
Zojuist ook gereserveerd bij De Limonadefabriek.
Eh, shit, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ook op vrijdag zoals de rest, haha.
Jeetje, het begint gewoon op een Fok!meeting te lijken.quote:
Lucky you!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef nectarientje het volgende:
Wij gaan naar Avant-Garde in Eindhoven
Er is voor me geboektquote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Lucky you!![]()
Wanneer heb je geboekt? Ik keek twee dagen geleden en toen zat hij al vol op de dagen dat ik kon.
De pijn is makkelijker te dragen omdat ik inmiddels bij twee andere restaurants met ster heb geboekt.![]()
En ik verwacht wel een review hier.
Dubbelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er is voor me geboektdinsdag of woensdag geloof ik.
Review is geen probleem!
Ik heb er ook weer zo'n zin an!quote:
De andere jaren kwamen de reviews gewoon in dit topic. Vorig jaar heb ik het voor het eerst aangedurfd mijn camera mee te nemen. Gebeurt dit jaar ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef rubje het volgende:
geen geld ervoor momenteel ondanks de prijs maar ben wel benieuwd naar de vele foto-reportages van alle eters her en der.Komt er nog een apart topic daarvoor of wat?
Oh ja,Golfer,niet mijn fotografeerstijl -als in camerahoek- elke keer nadoen he
-grapje-
Vinden ze tegenwoordig helemaal niet raar, als je foto's maakt van het eten. Wij doen het al vele jaren en ik zie het steeds vaker anderen ook doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Vorig jaar heb ik het voor het eerst aangedurfd mijn camera mee te nemen. Gebeurt dit jaar ook.
ik blijk ineens onverwacht vrij te zijn op de maandag van die week, dus nu wil ik eigenlijk ook nog bij Vesters gaan lunchenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer zo'n zin an!
Gisteren mijn reviews van de twee voorgaande edities teruggelezen en![]()
Waarom? Je moet toch elke dag eten, niet eten is veel ongezonder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik blijk ineens onverwacht vrij te zijn op de maandag van die week, dus nu wil ik eigenlijk ook nog bij Vesters gaan lunchenmaar 3 wordt wel wat veel
![]()
Details.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat is zeker waar, maar financieel gezien is 't niet heel slim
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
* rubje ik kwam dus gisteravond thuis,en mijn vrouw komt heel blij naar mij toe om te zeggen dat ze een verrassing had en voor een hele week heeft geboekt bij diverse restaurants in de regio rotterdam![]()
Kortom,ik ben er dit jaar ook weer bij.
op mijn vraag of haar huishoudboekje wel toereikend was zei ze dat ze mij vergeten was te vertellen dat ze wat leuks had gewonnen in de lotto in ons lokaal cafeetje![]()
wat leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
* rubje ik kwam dus gisteravond thuis,en mijn vrouw komt heel blij naar mij toe om te zeggen dat ze een verrassing had en voor een hele week heeft geboekt bij diverse restaurants in de regio rotterdam![]()
op mijn vraag of haar huishoudboekje wel toereikend was zei ze dat ze mij vergeten was te vertellen dat ze wat leuks had gewonnen in de lotto in ons lokaal cafeetje![]()
Hoera, toch nog vier plekjes op zaterdag veroverd bij Katseveerquote:Op maandag 14 februari 2011 04:00 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
We wilden dit keer met vrienden gaan eten bij Katseveer in Wilhelminadorp, ik had vorige week nog zitten zoeken of er al ergens een link te vinden was maar deze week was het er bij in geschoten. Al hartstikke vol, ik heb nu zonder overleg gereserveerd voor een lunch op donderdag, maar zou het niet vreemd vinden als het dan gewoon niet kan.
Als back-up vond ik nog twee plaatsen voor de Karpendonkse hoeve op zondag, dan ga ik alleen met mijn man als hij de afstand niet te gek vindt.
En welke zijn het dan geworden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
Heldentent! Kan niet anders zeggen.... twee keer geweest maar echt mooi eten/drinken daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
yess!
We gaan naar Le Marron in Malden, met één ster
Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef jackson het volgende:
Ik heb voor deze restaurant week twee boekingen staan. De gespleten Arend in Middelburg, echt een geweldig leuk restaurant met dito eten en drinken. Prima uitleg en laagdrempelig met mooie inrichting. Gespleten Arend doet niet mee in de regulieren restaurantweek maar heeft een eigen week.
Absolute aanrader. Ik weet niet wat een avondje a la carte doet daar maar dat is nog redelijk betaalbaar volgens mij. Vermoed dat je voor 125 euro pp best redelijk uit de voeten kan gezien ik tijdens de restaurant week zeer uitgebreid eet voor ongeveer dat geld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.
Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Overzichtje van de reserveringen binnen gekregen.![]()
Even teruglezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede?
whehe, ja, die kreeg ik gisteren ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Overzichtje van de reserveringen binnen gekregen.![]()
Met linkjes voor als ik wil afzeggen. Hell no!![]()
Prijzen stralen weinig exclusiviteit uit maar het ziet er wel goed uit qua looks. Lijkt me een gezellig tent maar ook buiten de restaurantweek goed betaalbaar. Probeer zelf altijd wel exclusieve tenten te boeken die me a la carte wat de duur zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb gereserveerd bij restaurant M in Amersfoort. Ik ben benieuwd.
http://www.restaurantm.nl/menukaart/
Snap ik, vraag me af of het beter is dan de middelmaat, maar dat is mijn bescheiden mening dan weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Stansfield het volgende:
@Jackson. Dat probeer ik meestal ook, maar die waren al vrij snel volgeboekt. Dus dan probeer je eens wat nieuws wat toch ook wat beter is dan de middelmaat. Maar dat is mijn bescheiden mening dan.
Nog precies een weekjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Het is uiteindelijk Apicius op dinsdag geworden.
Daar ben ik vorig jaar geweest. Erg lekker. Dat was mijn 1e keer restaurantweek en toen had ik de laate shift genomen. Achteraf een goede keuze want toen was er geen haast. Ik had het idee dat de mensen in de vroege shift toch wel vriendelijk verzocht werden op te schieten.... Dat heeft misschien niks met dorlote te maken maar meer met het concept restaurantweek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef k_man het volgende:
Zojuist nog een tweede reservering gemaakt. In dit geval voor Dorloté in Amersfoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |