abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93012308
Itami,Azzia,Clubroom,De Engel,Amarone,The Harbour Club,Fred. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93018749
Vervelend allemaal :P
pi_93059926
Moet je het beklag bij mijn vrouw en haar lottowinst ;) :D *O*
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:20:52 #79
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93637697
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
yess!

We gaan naar Le Marron in Malden, met één ster *)
Heldentent! Kan niet anders zeggen.... twee keer geweest maar echt mooi eten/drinken daar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:27:27 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93637975
Ik heb voor deze restaurant week twee boekingen staan. De gespleten Arend in Middelburg, echt een geweldig leuk restaurant met dito eten en drinken. Prima uitleg en laagdrempelig met mooie inrichting. Gespleten Arend doet niet mee in de regulieren restaurantweek maar heeft een eigen week.

Ook weer eens een bezoek brengen aan "Kok en de Bruin" in Tricht. Wat dichterbij en altijd verrassend moet ik bekennen. Bij beide restaurants al eens geweest dus niet echt nieuws maar hopelijk wel lekker genieten.

Is hier iemand al eens naar Boreas geweest? Ben er zeer benieuwd naar gezien een vriend van me daar gaat werken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93648279
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef jackson het volgende:
Ik heb voor deze restaurant week twee boekingen staan. De gespleten Arend in Middelburg, echt een geweldig leuk restaurant met dito eten en drinken. Prima uitleg en laagdrempelig met mooie inrichting. Gespleten Arend doet niet mee in de regulieren restaurantweek maar heeft een eigen week.

Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:26:56 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93769443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.
Absolute aanrader. Ik weet niet wat een avondje a la carte doet daar maar dat is nog redelijk betaalbaar volgens mij. Vermoed dat je voor 125 euro pp best redelijk uit de voeten kan gezien ik tijdens de restaurant week zeer uitgebreid eet voor ongeveer dat geld.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93806132
Overzichtje van de reserveringen binnen gekregen. :Y)
Met linkjes voor als ik wil afzeggen. Hell no! :{w *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:20:45 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93808152
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede? :{
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93810075
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede? :{
Even teruglezen. :6
Diningcity Restaurantweek maart 2011
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93813068
Ik heb gereserveerd bij restaurant M in Amersfoort. Ik ben benieuwd.

http://www.restaurantm.nl/menukaart/
pi_93815937
Ik ben ook benieuwd naar je ervaringen. M is vlakbij huis, maar ik heb er nog nooit gegeten. Laat svp even weten hoe het je bevalt. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 15:13:18 ]
pi_93815981
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Met linkjes voor als ik wil afzeggen. Hell no! :{w *O*
whehe, ja, die kreeg ik gisteren ook!

Zo een zin in! *O* O+
Ja doei.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:34:18 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93816797
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb gereserveerd bij restaurant M in Amersfoort. Ik ben benieuwd.

http://www.restaurantm.nl/menukaart/
Prijzen stralen weinig exclusiviteit uit maar het ziet er wel goed uit qua looks. Lijkt me een gezellig tent maar ook buiten de restaurantweek goed betaalbaar. Probeer zelf altijd wel exclusieve tenten te boeken die me a la carte wat de duur zijn :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93817188
@k_man. Zal ik doen. In het AD-Amersfoortse courant kregen ze een aardig cijfer.

@Jackson. Dat probeer ik meestal ook, maar die waren al vrij snel volgeboekt. Dus dan probeer je eens wat nieuws wat toch ook wat beter is dan de middelmaat. Maar dat is mijn bescheiden mening dan.
pi_93817646
Vorig jaar heb ik trouwens gegeten bij Brasserie NL in Leidschendam. Viel ook bepaald niet tegen. :Y)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:23:46 #92
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93818756
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Stansfield het volgende:
@Jackson. Dat probeer ik meestal ook, maar die waren al vrij snel volgeboekt. Dus dan probeer je eens wat nieuws wat toch ook wat beter is dan de middelmaat. Maar dat is mijn bescheiden mening dan.
Snap ik, vraag me af of het beter is dan de middelmaat, maar dat is mijn bescheiden mening dan weer ;).
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93819537
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Het is uiteindelijk Apicius op dinsdag geworden.
Nog precies een weekje *O* :Y)
pi_93868918
Zojuist nog een tweede reservering gemaakt. In dit geval voor Dorloté in Amersfoort.
pi_93870077
Over een week ga ik naar Bretelli. *O* Als het net zo goed is als de vorige twee keren ga ik een prima avond hebben. :Y)
pi_93870625
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef k_man het volgende:
Zojuist nog een tweede reservering gemaakt. In dit geval voor Dorloté in Amersfoort.
Daar ben ik vorig jaar geweest. Erg lekker. Dat was mijn 1e keer restaurantweek en toen had ik de laate shift genomen. Achteraf een goede keuze want toen was er geen haast. Ik had het idee dat de mensen in de vroege shift toch wel vriendelijk verzocht werden op te schieten.... Dat heeft misschien niks met dorlote te maken maar meer met het concept restaurantweek.
pi_93872472
Hier ook de late shift. :)
pi_93877851
Toch geboekt, weet nu dat ik vrij heb :) ga naar the harbour club,. bij mij om de hoek (in Maastricht)
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 maart 2011 @ 21:55:00 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_93880402
The Harbour Club is lekker eten in een leuke omgeving, vind ik :D Ga ja alleen?

Wij gaan vrijdagavond naar Roxy's vlakbij Kruisherenhotel. En zaterdag naar Lucullus in Klimmen, ben benieuwd!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_93880770
Ik voorspel dat we heel veel reviews met foto's gaan krijgen volgende week. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')