Heldentent! Kan niet anders zeggen.... twee keer geweest maar echt mooi eten/drinken daar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
yess!
We gaan naar Le Marron in Malden, met één ster
Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef jackson het volgende:
Ik heb voor deze restaurant week twee boekingen staan. De gespleten Arend in Middelburg, echt een geweldig leuk restaurant met dito eten en drinken. Prima uitleg en laagdrempelig met mooie inrichting. Gespleten Arend doet niet mee in de regulieren restaurantweek maar heeft een eigen week.
Absolute aanrader. Ik weet niet wat een avondje a la carte doet daar maar dat is nog redelijk betaalbaar volgens mij. Vermoed dat je voor 125 euro pp best redelijk uit de voeten kan gezien ik tijdens de restaurant week zeer uitgebreid eet voor ongeveer dat geld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als Middelburgse wil ik daar al jaren heen maar het komt er nooit van. Ik wist ook niet dat ze zelf zoiets organiseren anders had ik misschien al geboekt. Goede tip.
Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Overzichtje van de reserveringen binnen gekregen.![]()
Even teruglezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je die nog delen met ons of deel je het alleen even mede?
whehe, ja, die kreeg ik gisteren ook!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef Cat22 het volgende:
Overzichtje van de reserveringen binnen gekregen.![]()
Met linkjes voor als ik wil afzeggen. Hell no!![]()
Prijzen stralen weinig exclusiviteit uit maar het ziet er wel goed uit qua looks. Lijkt me een gezellig tent maar ook buiten de restaurantweek goed betaalbaar. Probeer zelf altijd wel exclusieve tenten te boeken die me a la carte wat de duur zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb gereserveerd bij restaurant M in Amersfoort. Ik ben benieuwd.
http://www.restaurantm.nl/menukaart/
Snap ik, vraag me af of het beter is dan de middelmaat, maar dat is mijn bescheiden mening dan weerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Stansfield het volgende:
@Jackson. Dat probeer ik meestal ook, maar die waren al vrij snel volgeboekt. Dus dan probeer je eens wat nieuws wat toch ook wat beter is dan de middelmaat. Maar dat is mijn bescheiden mening dan.
Nog precies een weekjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
Het is uiteindelijk Apicius op dinsdag geworden.
Daar ben ik vorig jaar geweest. Erg lekker. Dat was mijn 1e keer restaurantweek en toen had ik de laate shift genomen. Achteraf een goede keuze want toen was er geen haast. Ik had het idee dat de mensen in de vroege shift toch wel vriendelijk verzocht werden op te schieten.... Dat heeft misschien niks met dorlote te maken maar meer met het concept restaurantweek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef k_man het volgende:
Zojuist nog een tweede reservering gemaakt. In dit geval voor Dorloté in Amersfoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |