quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
Hebben die voor het eerst in hun leven eens een voordeeltje aan hun waardeloze creditcardquote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
vrijdag is het de 11e, heb jij dan al een andere code? (hint, hint)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat alweer een tijdje te wachten op de mail van diningcity
gelukkig ben ik vrijdag de hele dag achter de pc/laptop aanwezig,dus kan dan meteen wat leuks reserveren hopelijk!
hulde, bedankt! Ik wilde serieus nog gaan kijken vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Aarti het volgende:
www.restaurantweek.nl/vip
het wachtwoord is alom bekend(diningcity2011)
Klopt en als het goed is heb je vorige maand al een bericht hierover gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
deden er geen wokken mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander (1 * ) in Drachten gereserveerd
Met de eerste boeking of de restaurantweek als geheel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Maar staar je niet blind want de beste restaurants(*=sterren) doen niet mee
op een enkele na.
Wij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
- De Moerbei in Warmond (ster)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |