quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
Hebben die voor het eerst in hun leven eens een voordeeltje aan hun waardeloze creditcardquote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
Vorige keer konden toch houders van American Express kaarten een week eerder boeken?
vrijdag is het de 11e, heb jij dan al een andere code? (hint, hint)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat alweer een tijdje te wachten op de mail van diningcity
gelukkig ben ik vrijdag de hele dag achter de pc/laptop aanwezig,dus kan dan meteen wat leuks reserveren hopelijk!
hulde, bedankt! Ik wilde serieus nog gaan kijken vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Aarti het volgende:
www.restaurantweek.nl/vip
het wachtwoord is alom bekend(diningcity2011)
Klopt en als het goed is heb je vorige maand al een bericht hierover gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:43 schreef Ole het volgende:
deden er geen wokken mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Koriander (1 * ) in Drachten gereserveerd
Met de eerste boeking of de restaurantweek als geheel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Maar staar je niet blind want de beste restaurants(*=sterren) doen niet mee
op een enkele na.
Wij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
- De Moerbei in Warmond (ster)
Welke dag heb jij gereserveerd?quote:
Wij dinsdag en het andere restaurant op woensdag.quote:
ok. ik denk dat die teppanyaki gaat vervallen bij mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij dinsdag en het andere restaurant op woensdag.
We laten waarschijnlijk 1 van de 2 vervallen.
Wauw dankjewel! De kersentuin en Apicius (1ster!). Mede eigenaar en sommelier van het jaar 2008 volgens de Gault-Millau: Gaylordquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef Aarti het volgende:
www.restaurantweek.nl/vip
het wachtwoord is alom bekend(diningcity2011)
Hee, daar heb ik vanmorgen ook bij gereserveerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt de Limonadefabriek in Streefkerk. Goede verhalen over gehoord, dus ben benieuwd.
Grappig, wij gaan op vrijdag. Jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik vanmorgen ook bij gereserveerd!
Op vrijdag! Half acht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Grappig, wij gaan op vrijdag. Jij?
Wij om 19.00, haha. Dat is dan wel weer erg toevallig. Nou, dan zal ik de deur maar in de gaten houdenquote:
Die kreeg ik ook, vandaar dat ik hier ging spieken naar een code.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, kreeg gisteren mail, dat je vanaf maandag weer kunt reserveren
Ook op vrijdag zoals de restquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef k_man het volgende:
Goed dat ik dit topic zag. Wat een drama is de beveiliging van die site toch iedere keer weer.![]()
Zojuist ook gereserveerd bij De Limonadefabriek.
Eh, shit, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ook op vrijdag zoals de rest, haha.
Jeetje, het begint gewoon op een Fok!meeting te lijken.quote:
Lucky you!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef nectarientje het volgende:
Wij gaan naar Avant-Garde in Eindhoven
Er is voor me geboektquote:Op zondag 13 februari 2011 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Lucky you!![]()
Wanneer heb je geboekt? Ik keek twee dagen geleden en toen zat hij al vol op de dagen dat ik kon.
De pijn is makkelijker te dragen omdat ik inmiddels bij twee andere restaurants met ster heb geboekt.![]()
En ik verwacht wel een review hier.
Dubbelquote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er is voor me geboektdinsdag of woensdag geloof ik.
Review is geen probleem!
Ik heb er ook weer zo'n zin an!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |