London?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Thaboel het volgende:
Op naar huis, terug naar het prachtige 020
en het net nr van Amsterdam.quote:
Voetbal.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef Rave_NL het volgende:
Liever naar Londen dan naar Abcoude-Noord.
hahaha ja geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehehe, Thaboel en Erasmo gisteren, heb ze nog op hun "flikker" gegeven omdat ze naast de irish pub zaten te wildplassen
Die eigenaar van die toko was er niet echt happy meequote:
best wel jaquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef Vronsky het volgende:
hahahaha, volgens mij is er heel wat gebeurt nadat ik weg ging
was dat de eigenaar?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die eigenaar van die toko was er niet echt happy mee
Dat was idd de eigenaar ja, ik sprak hem nog toen jullie weer binnen warenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
was dat de eigenaar?goed gelachen gister!
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb wel meedelijden met die mensen in Lunetten
Zal het even verder uitleggen. ER vluchtte de trein uit, ik ging hem achterna. Hij besloot toch weer de bomvolle trein in te gaan en 1e klas te gaan zitten (met toestemming conducteurs gelukkig). Ik smste toen Erasmo meteen dat we weer in dezelfde trein zaten, maar dat las hij blijkbaar pas toen hij al uitgestapt was in Lunetten...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja hehehehe.
Erasmo stapte geloof ik uit in Lunetten.........heb er verder niet veel meer van meegekregen, had een waas voor m'n ogen. Dat zagen ook de beveiligers later, mocht toen met Lotusss eerste klas zitten waar het rustiger was.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal het even verder uitleggen. ER vluchtte de trein uit, ik ging hem achterna. Hij besloot toch weer de bomvolle trein in te gaan en 1e klas te gaan zitten (met toestemming conducteurs gelukkig). Ik smste toen Erasmo meteen dat we weer in dezelfde trein zaten, maar dat las hij blijkbaar pas toen hij al uitgestapt was in Lunetten...
Maar we gaan het goedmaken met Erasmo!!!
Nee hoor... iedereen welquote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef Clan het volgende:
Erasmo heeft als Fok Fotograaf de kiekjes genomen?
Ik vind dat ik er wel recht op hebquote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor... iedereen wel
Foto's worden nu geüpload, maar alleen op aanvraag te zien!
Jij hebt geen rechten omdat je er niet bij wasquote:
How how.. ik was er virtueel bijquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt geen rechten omdat je er niet bij was
Klopt, ben jij niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:25 schreef Vronsky het volgende:
Ik vond de Amstel wel een beetje naar water smaken, kon ook aan mij liggen
Jouw bb kan niet tegen bierquote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Thaboel het volgende:
Gaarneoja je pm is aangekomen maar dat werkt niet echt op mn bb
hehehe, ik schrok al toen die z'n camera in de pint Guinness deedquote:
Stop er een banaan in.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Maitje het volgende:
Mij oor is kapot... Warme olie er in gesodemieterd maar denk dat het de dokter wordt deze week
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stop er een banaan in.
[ afbeelding ]
Ik heb ook last van mijn oor. Een neusspray kan helpen als je heftige oorpijn hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Maitje het volgende:
Mij oor is kapot... Warme olie er in gesodemieterd maar denk dat het de dokter wordt deze week
Nou, heb er nu olie in gegoten en kijk even wat het doet, anders even uit laten spuitenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn oor. Een neusspray kan helpen als je heftige oorpijn hebt.
De neusspray zorgt ervoor dat je slijmvliezen minder opzetten, zowel in je neus als de buis van Eustachius (die verbindt het oor met de neus).
Bij mij hielp het! En sowieso is dat ws het eerste wat de huisarts tegen je gaat zeggen....
Frituurvet wil soms ook wel eens werkenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, heb er nu olie in gegoten en kijk even wat het doet, anders even uit laten spuiten
Wel vloeibaar frituurvet hè!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Frituurvet wil soms ook wel eens werken
Jullie zitten mij te pestenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitspuiten doet de assistent toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:36 schreef Maitje het volgende:
Als je er olie in doet en je hebt hoge koorts, kan je dan frietjes in je oor bakken?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jupp.. Alleen dan moet je eerst iets van 2 dagen 2x per warme olie erin gieten want dan weekt alles los..quote:
Ghehehequote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je er olie in doet en je hebt hoge koorts, kan je dan frietjes in je oor bakken?
Gewoon warme zonnebloemolie is al genoeg, het oorsmeer moet zacht worden, en dan lekker die straal water in je oor.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. Alleen dan moet je eerst iets van 2 dagen 2x per warme olie erin gieten want dan weekt alles los..
[..]
GheheheVast wel
Jupps...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Gewoon warme zonnebloemolie is al genoeg, het oorsmeer moet zacht worden, en dan lekker die straal water in je oor.
In principe blijf je dan jaarlijks uitspuiten, maar het probleem is gewoon dat je oor niet zelfreinigend werkt en maar oorsmeer blijft aanmaken wat vervolgens hard gaat worden. Ik heb eens in iemands oor gekeken dat ik zijn trommelvlies geeneens meer zag, helemaal vol, bij het uitspuiten kwamen brokken, zo groot als kauwgom eruit.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupps...
Ik heb 1x de rechterkant uit laten spuiten, ik dacht eerst serieus dat iemand mij met een vuvuzela doof had getoeterd ... Ik had gewoon nooit moeten doen want volgens mij moet ik het nu blijven uitspuiten...
Cool!!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe blijf je dan jaarlijks uitspuiten, maar het probleem is gewoon dat je oor niet zelfreinigend werkt en maar oorsmeer blijft aanmaken wat vervolgens hard gaat worden. Ik heb eens in iemands oor gekeken dat ik zijn trommelvlies geeneens meer zag, helemaal vol, bij het uitspuiten kwamen brokken, zo groot als kauwgom eruit.
Ik heb dat ook wel is gezien, mijn nichtje heeft dat ook, gewoon hele knikkers komen er bij wijze van spreke uit...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:01 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe blijf je dan jaarlijks uitspuiten, maar het probleem is gewoon dat je oor niet zelfreinigend werkt en maar oorsmeer blijft aanmaken wat vervolgens hard gaat worden. Ik heb eens in iemands oor gekeken dat ik zijn trommelvlies geeneens meer zag, helemaal vol, bij het uitspuiten kwamen brokken, zo groot als kauwgom eruit.
Dan is het misschien nog niet zacht genoeg, maar ze gaan echt niet spuiten als ze niets zien zitten, je mag ook maar een 10 tal keer spuiten, anders kan je het oor inwendig beschadigen, dus dan raden ze meestal aan om weer olie in je oor te doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel is gezien, mijn nichtje heeft dat ook, gewoon hele knikkers komen er bij wijze van spreke uit....
Bij mij met het uitspuiten vorige keer kwam er niets uit.. dus ben benieuwd
Ohkey.. naja, we zien het wel ff...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan is het misschien nog niet zacht genoeg, maar ze gaan echt niet spuiten als ze niets zien zitten, je mag ook maar een 10 tal keer spuiten, anders kan je het oor inwendig beschadigen, dus dan raden ze meestal aan om weer olie in je oor te doen.
Hebben jullie ook nog een film opgenomen? Helaas heb ik geen Facebook account, dus ik kan niets zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Zo, mijn foto's en één video van de DEF-meet staan op Facebook
Heb je maar even een friendsrequest gestuurd, moet en zal dat filmpje zienquote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Laat maar, ik stuur wel linkjes naar je PMquote:Op zondag 6 februari 2011 15:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog een film opgenomen? Helaas heb ik geen Facebook account, dus ik kan niets zien.
Ik wacht met spanning afquote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat maar, ik stuur wel linkjes naar je PM
uhmmm, behoorlijk jaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Clan het volgende:
Leuke foto's. Bij dat filmpje hadden jullie, geloof ik, al wat bier op
Staan op FB van Lotusssquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoogvlieger meldt zich. Tot 1300 liggen tukken. Was super avondje gister
btw kan iemand bij de fotos ook ff pm'en?
Mijn Facebook hèquote:
Roger.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn Facebook hè![]()
Heb je al PM gestuurd met linkjes!
Ik vind het veel strakker en overzichtelijker dan hyves, zolang je je maar niet inlaat met die achterlijke spelletjes zoals Farmville enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Royyy het volgende:
Hm facebook.. al een hele tijd van plan om te maken, straks eindelijk maar eens doen
Nou, ik snap er nog steeds weinig van van FB...quote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het veel strakker en overzichtelijker dan hyves, zolang je je maar niet inlaat met die achterlijke spelletjes zoals Farmville enzo
Gewoon lekker voor je contacten houden en niet voor vage applicaties etc!
Jeetje wat een jonge koppies, lijkt haast wel een schooluitjequote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Dat vond ik ook al, lijken wel mijn kleinkinderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jeetje wat een jonge koppies, lijkt haast wel een schooluitje
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jullie worden gewoon oudquote:Op zondag 6 februari 2011 15:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al, lijken wel mijn kleinkinderen.
Dank voor je complimentquote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had het niet over jou, jij lijkt op de leraarquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor je compliment
Ben wel al 37, maar zie er dus nog jong uit
kut!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had het niet over jou, jij lijkt op de leraar
Dat is-ie ook, met mij als vriendinnetje...quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
He ik had ook kunnen zeggen je lijkt op een pedofiel, dus niet klagen he.
whehehe, ach, de 19de deze maand is het voor leeftijdsgenoten, *kuch* Cobra *kuch*quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
He ik had ook kunnen zeggen je lijkt op een pedofiel, dus niet klagen he.
Naja kan erger, hij had ook een pedophilaterofiel kunnen zijn, ofwel iemand die klaar komt bij het likken van kinder postzegelsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is-ie ook, met mij als vriendinnetje...
Pinda dans!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Thaboel het volgende:
Haha filmpje kijk ik zo eventjes welke was het?
Goeiemoggel!!! Al op Facebook gekeken?quote:
yep, mooie plaatje gewordenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeiemoggel!!! Al op Facebook gekeken?
Maar er stonden ook alleen maar mooie mensen op de fotoquote:
Tetris battlequote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het veel strakker en overzichtelijker dan hyves, zolang je je maar niet inlaat met die achterlijke spelletjes zoals Farmville enzo
Gewoon lekker voor je contacten houden en niet voor vage applicaties etc!
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar er stonden ook alleen maar mooie mensen op de foto
Dat klopt helemaalquote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
Erg leuk trouwens om is gezichten bij de namen te zien ook al is het maar op een foto
Misschien... tegen die tijd miss meer animoquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Moeten over enkele maanden maar weer eens een DEF-Meet organiseren, en hopelijk dan met meer dan 6 mannen en 1 vrouw.
Als DEF groep meelopen?quote:
quote:
Alvast veel succes!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Vortix het volgende:
Goeiemiddag. Laatste DEF sc voor de komende twee weken voor mij waarschijnlijk. Hoewel, met het tempo hier...
Oeh... wat ging je ook alweer doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Vortix het volgende:
Goeiemiddag. Laatste DEF sc voor de komende twee weken voor mij waarschijnlijk. Hoewel, met het tempo hier...
Nee, volgend jaar weer...quote:
Owja, jij moet opkomen.. Succes!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Vortix het volgende:
Piratentaal??? Leg uitquote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef m.k het volgende:
god die piraten taal optie op facebook is echt goed
Die piratentaal op Facebook bestaat al jáááren maar nu komt iedereen er ineens achterquote:Op zondag 6 februari 2011 16:44 schreef m.k het volgende:
god die piraten taal optie op facebook is echt goed
je kan onderaan je profiel pagina je taal veranderen en er is ook een piratentaal optiequote:
Ken het niet vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:50 schreef m.k het volgende:
[..]
je kan onderaan je profiel pagina je taal veranderen en er is ook een piratentaal optie
ik maak wel ff een screen shotquote:
Dankuu!!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef m.k het volgende:
[..]
ik maak wel ff een screen shot
edit: je hebt PM
Wat Maitje zegtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh... wat ging je ook alweer doen?
* Lotusss heeft geheugen als een vergiet momenteel...
Merci!quote:
Ik ken het... allemaal van die kleine dingetjes die ik ergens lees of hoor, en die anderen binnen een paar uur waarschijnlijk alweer vergeten zijn, weet ik vaak een half jaar later nogquote:
Ik ook, is wel beter geworden vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef gerco94 het volgende:
thaboel, jij hebt die oranje weer terug?
ik heb nu een vernieuwde versie van de nieuwe versie
klopt, maar die oranje was heul snel! deze gaat ook wel trouwensquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ook, is wel beter geworden vind ik.
Idd..quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ken het... allemaal van die kleine dingetjes die ik ergens lees of hoor, en die anderen binnen een paar uur waarschijnlijk alweer vergeten zijn, weet ik vaak een half jaar later nog![]()
Achja, af en toe wel handig
die had ik gisteravond en vanochtend ook nog.. Ach boeit me niet zoquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef gerco94 het volgende:
thaboel, jij hebt die oranje weer terug?
ik heb nu een vernieuwde versie van de nieuwe versie
Heb je je mailtje op Facebook al gelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:03 schreef Erasmo het volgende:
Avond
Ben ik ff blij dat ik eindelijk in bad lig
Daar staat de hele uitleg van gisteren inquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Erasmo het volgende:
Nope zal het zo ff doen. Meestal check ik mijn facebook maar 1x per dag.
Het was fucking zaterdagavond....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Thaboel het volgende:
Oei. Na de pints van gister lekker doorgegaan in de kroeg en nu denkt een best interresante meid (toevalig gnk, ermelo) dat ik een alchoholist ben..
Woeiiiiquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Royyy het volgende:
* Royyy heeft eindelijk eens een facebook-account gemaakt
ach ze zit bij dr buurjonge (maatje van me) en die legt dr nu al uit dat er bij mij geen drank voor nodig is om mij gezellig te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het was fucking zaterdagavond....
Als ze daar niet mee om kan gaan, dan is ze niet interessant genoeg
Gaat die inschrijving via Studielink? Heb ik toen ook allerlei problemen mee gehad, vooral als je daar op een gegeven moment moet gaan inloggen met een account dat je bij de IB-groep moet aanmakenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:08 schreef m.k het volgende:
zo heb me net ff aangemeld voor het CIOS, wat een schijt systeemkrijg nu al twijfels
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Thaboel het volgende:
Mk kom op!!! Die turndames wachten op ons
heb een hekel aan papier, maar misschien was dat inderdaad een betere keuze geweest. maar krijg ook nog een gesprek dus dan kan ik uitleggen dat ik wat meer heb gedaan dan alleen vmbo tlquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gaat die inschrijving via Studielink? Heb ik toen ook allerlei problemen mee gehad, vooral als je daar op een gegeven moment moet gaan inloggen met een account dat je bij de IB-groep moet aanmaken
Bij mij kon toen alles alleen maar via dat Studielink. Echt een puinhoop, zou blij zijn geweest met gewoon wat papieren formulierenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
heb een hekel aan papier, maar misschien was dat inderdaad een betere keuze geweest. maar krijg ook nog een gesprek dus dan kan ik uitleggen dat ik wat meer heb gedaan dan alleen vmbo tl
ik heb het via Magister gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij mij kon toen alles alleen maar via dat Studielink. Echt een puinhoop, zou blij zijn geweest met gewoon wat papieren formulieren
Nu kan je gewoon inloggen met digid veel handigerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gaat die inschrijving via Studielink? Heb ik toen ook allerlei problemen mee gehad, vooral als je daar op een gegeven moment moet gaan inloggen met een account dat je bij de IB-groep moet aanmaken
Ja dat was dat account dat ik toen via IB moest aanmaken, kwam ff niet meer op de naam.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nu kan je gewoon inloggen met digid veel handiger
Jep, maar dat stond pas in een brief die ik een dag of 2 na het aanmaken van het account kreeg, en toen had ik natuurlijk al een paar keer geprobeerd om in te loggen.. Met als gevolg dat mn wachtwoord blijkbaar als was geblokkeerd voordat het werd geactiveerdquote:Op zondag 6 februari 2011 21:53 schreef Vronsky het volgende:
Komt omdat het eerst geactiveerd moet worden.. kan 5 werkdagen duren schijnbaar.
BOE!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Maitje het volgende:
Durft niemand meer hier te posten? Zo stil...
Ik stap net uit de auto...quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef Maitje het volgende:
Durft niemand meer hier te posten? Zo stil...
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!quote:
Zoiets ja whehequote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de gemiddelde leeftijd van de online deffers schiet weer flink omhoog.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de gemiddelde leeftijd van de online deffers schiet weer flink omhoog.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog ff wachten op Clan en we kunnen bijna met FLO.
Hoe lang moeten ze daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als ik in dienst zou zijn bij de Britse Defensie zou ik over 2 jaar al met pensioen kunnen gaan.
Hallo lieve Maitje.quote:
Is het op tv te volgen dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef m.k het volgende:
super bowl vannacht, wie gaat er kijken? is het leuk?
geen idee eigenlijkquote:
20 jaar. En dan mogen ze met pensioen als ze willen.quote:
Hmm, mag ik ook nog een dikke 2 jaar... Dit in tegenstelling tot de nu (nog) 25 jaar....quote:Op zondag 6 februari 2011 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
20 jaar. En dan mogen ze met pensioen als ze willen.
Ze krijgen dan een volledig pensioen en geen beperking mbt bijverdienen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook nog een dikke 2 jaar... Dit in tegenstelling tot de nu (nog) 25 jaar....
ja BBC 1quote:
Top! Dan gaat de tv vannacht op dat kanaal.quote:
Gewoon een nachtje doorhalen joh.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ben een beetje gaar, maar MIJN steelers spelen vanavond dus ik ga het toch proberen.
Slaap lekker!quote:
Tijdens die colleges kun je toch wel wat slaap inhalen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Morgen colleges en onderzoek dus ik mag het niet te bont maken haha.
Ach, als troost kunnen wij onze gouden medaille nog halen...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze krijgen dan een volledig pensioen en geen beperking mbt bijverdienen.
Net als de Britse politie agenten trouwens.
Ik kan zelfs in bed blijven liggen en niet naar de colleges gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens die colleges kun je toch wel wat slaap inhalen?
Mochten onze banen behouden blijven dan is dat wel een mooi vooruitzicht ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, als troost kunnen wij onze gouden medaille nog halen...
Hiephoi! Een maandsalaris netto uitbetaald!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mochten onze banen behouden blijven dan is dat wel een mooi vooruitzicht ja.
Steelersquote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ben een beetje gaar, maar MIJN steelers spelen vanavond dus ik ga het toch proberen.
Ik dacht altijd dat dat bij 24 jaar was.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hiephoi! Een maandsalaris netto uitbetaald!!!![]()
![]()
Een kwart bij 12, de helft bij 24 en een heel bij 36.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat bij 24 jaar was.
Geen wonder dus dat de beloning bij 12 jaar niet opviel op mijn loonstrookje.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een kwart bij 12, de helft bij 24 en een heel bij 36.
Die krijg je dan ook pas uitgekeerd op 12 jaar en 6 maanden...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dus dat de beloning bij 12 jaar niet opviel op mijn loonstrookje.
Ik ga toch nog maar eens kijken op ik het echt wel heb gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die krijg je dan ook pas uitgekeerd op 12 jaar en 6 maanden...
Lullig he. Wakker worden om weer te kunnen gaan slapen.quote:
Dan pakken we je tabak wel af.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
stelletje prutserts zijn jullie.
Ik overleef zonder 1 cent op zak!!!
Dat dus!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niemand die aan mijn shag komt
Zeg mondje.........ik roof dat gewoon weg als het moet bij anderen. Klap voor den bakkus, hier die shag!!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus!!!![]()
Liever niet een cent op zak dan niets te roken!
heey hallotjes! Ik schijf nog ff wat bami en pasang goreng naar binnenquote:
Pisang goreng, lang nioet gevroten!!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
heey hallotjes! Ik schijf nog ff wat bami en pasang goreng naar binnen
Liever ontbijt overslaan dan mn ochtend peuk
Die vent is verdomme een jaar jonger dan mij...quote:In mei 2010 leek Whitfield beter te zijn en zijn er plannen gemaakt voor het filmen van seizoen twee van Spartacus. In september 2010 werd bekend gemaakt dat Whitfield weer ziek is. Hij heeft laten weten niet terug te keren op de set.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pisang goreng, lang nioet gevroten!!!!
Nasi met sambal Pemuda WTF, met katjang pedis, en sajoer lodeh!!!!!
Deze???quote:Op maandag 7 februari 2011 00:58 schreef AchJa het volgende:
Overigens, Godver... Lees ik nu pas.
[..]
Die vent is verdomme een jaar jonger dan mij...
De nasi goreng van mijn oma, jaja ze leeft nog, is om je fikken bij af te likken!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Mama heeft de pisang vanmiddag gemaakt echt heerlijk!
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LUL!!!!
Krijg trek nu in Indisch eten.
De 19de krijg jij heerlijk eten van Lotusssquote:
Jummiequote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De 19de krijg jij heerlijk eten van Lotusss
That's shit!quote:
waar op te halen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jummie
Nu ga ik maar wat spek pannekoeken maken.
quote:
Blijft een heel mooi nummer jaquote:
Nachtdienst.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef Thaboel het volgende:
Nachtdienst cobra? Of gewoon je ritme totaal naar de klote?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jummie
Nu ga ik maar wat spek pannekoeken maken.
Met stoofperen stroop.quote:
Trusten halve pinda!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Saffie, chocolade en waterlimonade. Zo toch maar weer tukken!
Die, die ouwe ja.quote:
Ja, kanker had zequote:Op maandag 7 februari 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de meisjes Appleby.![]()
Mel is trouwens al 20 jaar dood.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Opbokken, mijn ons tijdperk!!!
quote:
Robert Palmer (RIP) was gewoon een super artiest!quote:
Rust in Vredequote:Op maandag 7 februari 2011 01:51 schreef Clan het volgende:
Goedenacht mensen,
Gary Moore is overleden las ik;
ik sta in het midden!quote:
Niet dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben je vast een goeie vriend van mij...
Flink gat in de score. Dat gaat hard werken worden voor de Steelers om dat goed te maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef EllaN het volgende:
Anderhalf uur aan het kijken naar de Steelers die afgeslacht worden.. Ik ga maar slapen.
Het lijken wel naaimachine patronen, en dat staat tot de verhouding hoe vaak je iemand spreekt, of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Die van hoogvlieger staat er nu ook bij zag ik.
Inderdaad. Maar niet alleen met wie jij spreekt. Kijk maar naar mijn naam. Daar staan ook mensen uit de AKQ (MEN) bij.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Het lijken wel naaimachine patronen, en dat staat tot de verhouding hoe vaak je iemand spreekt, of hoe moet ik dat zien?
gelukkig dacht al dat ik oud en vriendloos zou sterven maar gelukkig heb ik jou nogquote:
quote:
Ik begrijp er nog niets van, maar geeft nietquote:Op maandag 7 februari 2011 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet alleen met wie jij spreekt. Kijk maar naar mijn naam. Daar staan ook mensen uit de AKQ (MEN) bij.
Hebben jullie daar zo'n enorme sneeuwval zag ik op het journaal, of is dat alleen het noorden?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Kijkt hier iemand naar Super Bowl XLV?
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Kijkt hier iemand naar Super Bowl XLV?
Aleen in het noorden, reed vandaag naar huis en had de raampjes open zo mooi weer was het.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie daar zo'n enorme sneeuwval zag ik op het journaal, of is dat alleen het noorden?
neequote:Op maandag 7 februari 2011 02:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zien jullie ook de commercials Doritos, Pepsi Max etc?
zullen wel op yt verschijnenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
OMG dan missen jullie wat, die zijn leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |