quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik zag het net op de FP, snap nu pas wat je bedoeldequote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt de restanten van Robert Kubica zien?
ze schijnen nu zijn linkerhand er af te zagenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik zag het net op de FP, snap nu pas wat je bedoelde
berichtenop twitter gaan van "doorhet helelijf gebroken botten" tot "verkeert in levensgevaar". Noggeen officieel nieuws van het team, alleen dat ie een zware crash heeft gemaakt...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
Behoorlijk heftige crash als is het zo lees
zijn er al filmpjes ??
Die kans is redelijk groot als ze hem amputerenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef bietelboer het volgende:
Ja is een hele heftige klap geweest, misschien raakt hij zijn hand ook nog kwijt..
Ik had eigenlijk meer op een wat luiere oplossing gehoopt als online bestellenquote:
Golf 4 cabrio bestaat in principe niet, Golf 3 cabrio met facelift zodat ie op de 4 lijkt welquote:Op zondag 6 februari 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik even inbreken?
Ik heb een Golfje 4 cabrio maar daar zit een zwart logo in. Dit vind ik niet mooi, ik wil liever een chromen. Nu denk je natuurlijk 'google is your friend!' Maar helaas...ik krijg alleen maar zwarte gevonden hier: http://www.boelm.nl/c-752735/vw-emblemen-voor-achter/
Hebben jullie misschien een tip voor een goede webshop ofzo?
Oh en ff foto autooke natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik zou dat als numero uno oplossing houden; die zooi is meestal best prijzig, en dan moet je ook nog spuitenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer op een wat luiere oplossing gehoopt als online bestellen![]()
Sloop kan natuurlijk ook als ik er met inet verder niet uitkom.
Hij heeft wel wat zware klappers makenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Robert Kubica is levensgevaarlijk gewond geraakt nadat hij tegen een kerk is gecrasht. De enige logische oplossing: kerken verbieden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |