quote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mheee ik haat verlegen/zoorzichtige meisjes, kan ik me zo aan ergeren
zie nu wel je bent helemaal niet zo verlegenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Als die gedachten niet meer inhouden dan een onconstructieve minachtende smiley. Dan heb je gelijk.
Je neemt het voor me op!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Als die gedachten niet meer inhouden dan een onconstructieve minachtende smiley. Dan heb je gelijk.
gebruik hem dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef outcast_within het volgende:
er op wijzende dat die onconstructieve minachtende smiley naar deze verwijst
schijt ding.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je neemt het voor me op!
Zijn we nu meer dan alleen niet-machineseksbuddies?
Ik doe niet aan casual nietmachine seks.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je neemt het voor me op!
Zijn we nu meer dan alleen nietmachineseksbuddies?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik doe niet aan casual niet-machine seks.
jij ziet het als minachtende smiley.. daar ligt dus het probleem, we interpeteren het andersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Oeh, een dubbele bodem.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is van toepassing op mij, maar ik bedoelde het toch wat anders
mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit blijft trouwens hands-down het beste muziekoptreden dat ik in 'n anime heb gezien
dat begin stukje maakt em wel tof.. maar haruhi heb ik nooit iets van gehad zo van: die MOET ik zien...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit blijft trouwens hands-down het beste muziekoptreden dat ik in 'n anime heb gezien
Ben er ooit aan begonnen zonder dat ik wist wat het wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat begin stukje maakt em wel tof.. maar haruhi heb ik nooit iets van gehad zo van: die MOET ik zien...
wel gedownload, maar ik haak steevast bij de 2de ep af
zoiets?, niet mijn ding... doe mij maar wat shoujo aiquote:
laat dat niet-synchrone nou net het punt zijn waar ik op afhaakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben er ooit aan begonnen zonder dat ik wist wat het was
Maar ben ook 2x opnieuw begonnen nadat ik ook bij de 2e of 3e aflevering afhaakte
Maar achteraf, vond ik het zeker heel mooi
En vooral ook in uitzendingsvolgorde kijken!
Ja, ik begrijp 'tquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets?, niet mijn ding... doe mij maar wat shoujo ai
[..]
laat dat niet-synchrone nou net het punt zijn waar ik op afhaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |