Dat vind ik wel een goeie tip. Was zowiezo wel van plan om m nog een keer te kijken, als ik ooit een betere laptop ofzo te pakken kan krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:14 schreef outcast_within het volgende:
Als je deze gaat kijken zorg voor dvd rips. Ze hebben em voor de tv uitzendingen eruit gehaast en daarna voor de dvd's bijgewerkt.
Zullen wij nietmachine seks hebben?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:25 schreef outcast_within het volgende:
Het was de nietmachine seks right right?
Waarschijnlijk met z'n "Iquote:Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef Bakakame het volgende:
En dan zoek je hier? Dan moet je naar de kroeg, daar zit Asc
ZIJN DIE SHIRTS ER?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met z'n "ISenjougahara" t- shirt.
Nietmachine sex:
Als je geil bent word je minder kieskeurig.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En dan zoek je hier? Dan moet je naar de kroeg, daar zit Asc
Ik hoop het heel erg. Maar als iemand dat zou weten dan is Asc het wel! Hopen dat ie dit leestquote:
Jongens met shirts met verwijzingen naar anime.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met z'n "ISenjougahara" t- shirt.
Nietmachine sex:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg. Maar als iemand dat zou weten dan is Asc het wel! Hopen dat ie dit leest
Jij met alles met iets tussen de benen hangenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jongens met shirts met verwijzingen naar anime.
What do you need preparing for? And why are we communicating in English?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Did i say maiden i meant manly man heart.
Now give me a second to prepare it
Ze hebben vast nog wel leukere? Hmm, ik ga eens kijken of ze ook K-ON shirts hebben. Wil er wel eentje met Mioquote:
Yuiquote:Op maandag 7 februari 2011 23:38 schreef .Cake. het volgende:
Anyway, ik ga plat.
[..]
Ze hebben vast nog wel leukere? Hmm, ik ga eens kijken of ze ook K-ON shirts hebben. Wil er wel eentje met Mio
pff ritsu is cool, ik vond mugi maar niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Yui
Maar Mio was ook wel oké
Eigenlijk waren ze allemaal leuk, al vond ik Ritsu het minst leuk
Mugi was juist leuk!!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pff ritsu is cool, ik vond mugi maar niks.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waar blijf je? Are you cumming?
waarom ze doet nooit watquote:
Futuramaquote:
What about die aflevering dat ze met Ritsu op stap was en naar game halls ging en dat ze geslagen wilde worden?quote:
omdat ze nooit wat doet in dr leven , is zelfs dat geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
What about die aflevering dat ze met Ritsu op stap was en naar game halls ging en dat ze geslagen wilde worden?
Nee, dat was juist heel lievvquote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat ze nooit wat doet in dr leven , is zelfs dat geweldig( voor haar dan )
mheee ik haat verlegen/zoorzichtige meisjes, kan ik me zo aan ergerenquote:
Nouja, Mugi was wél leukquote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mheee ik haat verlegen/zoorzichtige meisjes, kan ik me zo aan ergeren
niet waarquote:
quote:
mugi was leuk, ritsu mij een iets te opvallend aanwezig personage,quote:
Working on it.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waar blijf je? Are you cumming?
moet je er op spugen, dat helpt.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mheee ik haat verlegen/zoorzichtige meisjes, kan ik me zo aan ergeren
zie nu wel je bent helemaal niet zo verlegenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Als die gedachten niet meer inhouden dan een onconstructieve minachtende smiley. Dan heb je gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |