Je neemt het voor me op!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Als die gedachten niet meer inhouden dan een onconstructieve minachtende smiley. Dan heb je gelijk.
gebruik hem dan nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef outcast_within het volgende:
er op wijzende dat die onconstructieve minachtende smiley naar deze verwijst
schijt ding.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je neemt het voor me op!
Zijn we nu meer dan alleen niet-machineseksbuddies?
Ik doe niet aan casual nietmachine seks.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je neemt het voor me op!
Zijn we nu meer dan alleen nietmachineseksbuddies?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik doe niet aan casual niet-machine seks.
jij ziet het als minachtende smiley.. daar ligt dus het probleem, we interpeteren het andersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef outcast_within het volgende:
Als die gedachten niet meer inhouden dan een onconstructieve minachtende smiley. Dan heb je gelijk.
Oeh, een dubbele bodem.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is van toepassing op mij, maar ik bedoelde het toch wat anders
mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit blijft trouwens hands-down het beste muziekoptreden dat ik in 'n anime heb gezien
dat begin stukje maakt em wel tof.. maar haruhi heb ik nooit iets van gehad zo van: die MOET ik zien...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef Bakakame het volgende:
Dit blijft trouwens hands-down het beste muziekoptreden dat ik in 'n anime heb gezien
Ben er ooit aan begonnen zonder dat ik wist wat het wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat begin stukje maakt em wel tof.. maar haruhi heb ik nooit iets van gehad zo van: die MOET ik zien...
wel gedownload, maar ik haak steevast bij de 2de ep af
zoiets?, niet mijn ding... doe mij maar wat shoujo aiquote:
laat dat niet-synchrone nou net het punt zijn waar ik op afhaakquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben er ooit aan begonnen zonder dat ik wist wat het was
Maar ben ook 2x opnieuw begonnen nadat ik ook bij de 2e of 3e aflevering afhaakte
Maar achteraf, vond ik het zeker heel mooi
En vooral ook in uitzendingsvolgorde kijken!
Ja, ik begrijp 'tquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets?, niet mijn ding... doe mij maar wat shoujo ai
[..]
laat dat niet-synchrone nou net het punt zijn waar ik op afhaak
Heb ik ook met games. Of nouja, heb nog niks gekocht maar ls ik het ga kopen wil ik het toch wel met Japanse voice-actors en Engelse subs.. Maarja, dat gebeurt nooitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb de serie op DVD, maar daar hebben die mongolen het nu juist WEL synchroom gezet... terwijl ik het dus in de originele volgorde wil kijken....
Dan vragen ze zich af waarom we die meuk allemaal downloaden: Ik koop Sherlock Hound en dan is het DUB ONLY(!), en vervolgens verneuken ze ook nog even Haruhi...
Thanks, ik hou het voortaan alleen nog maar bij downloaden. Als het dan niet goed is flikker ik het er gewoon meteen weer vanaf.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm done, dus ik ga slapen...word je moe van.
the endquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I'm done, dus ik ga slapen...word je moe van.
Of Lucky Star x FMAquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Voor iedereen die Naruto en School Rumble gezien heeft:
Ow, ik heb het ook met games. Als het dub-only is, dan hoef ik die meuk niet. Gelukkig dat je voor de omgebouwde PPS dan vaak nog wel een 'undub' versie kunt vinden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ik ook met games. Of nouja, heb nog niks gekocht maar ls ik het ga kopen wil ik het toch wel met Japanse voice-actors en Engelse subs.. Maarja, dat gebeurt nooit
Ik zou het aan aardbei moeten vragen, maar als je zin hebt mag jouw australische nietmachine ook meedoen.quote:
Nu zullen mensen heus niet denken dat je een player bent hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik zou het aan aardbei moeten vragen, maar als je zin hebt mag jouw australische nietmachine ook meedoen.
Maar mag het?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu zullen mensen heus niet denken dat je een player bent hoor.
We're going to need more staplesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Threenietsome?
The more the merrier!
Your load won't be satisfactory?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
We're going to need more staples
Niemand houdt je tegen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet alcohol hebben om hier aan mee te kunnen doen. Sorry.
That will only dull the experience!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet alcohol hebben om hier aan mee te kunnen doen. Sorry.
Maybe that is what she wantsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
That will only dull the experience!
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:21 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga niet zuipen zo vroeg
Bovendien lijkt nietjes in mijn achterste me toch vrij pijnlijk.
Wow slow down cowboy, nobody here mentioned using bodypartsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:21 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga niet zuipen zo vroeg
Bovendien lijkt nietjes in mijn achterste me toch vrij pijnlijk.
I thought we were using metaphors.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wow slow down cowboy, nobody here mentioned using bodyparts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |