Volgens mij juichde je ook bij de 2-2 in AUgustusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst ooit dat ik voor ADO juichde.
Trouwens zo naar match of the day kijken. Gebeurt iets unieks.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Met mijn 71.000 ste post wens ik jullie een fijne nachtrust toe en tot morgen
Sluit dus af. Moet nu een nieuwe pil innemen en schijn er duf van te worden, dus kan dat beter dan als ik de pc al heb afgesloten..
die post kan zo in KPDquote:
Oe, sterkte OLequote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Ole het volgende:
Pfff... gister een meisje van 35 plotseling overleden. Vaste gast van mijn stamkroeg. Vrijdag was ze er nog gewoon en zomaar ineens pats boem.. Het leven is soms niet eerlijk
en dat is dan ook zo oneerlijk.. de ene wil nog graag leven maar wordt getroffen, en een ander wil niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:53 schreef borisz het volgende:
Pff vreselijk ja![]()
Ik kreeg ook vorige week te horen dat een oud klasgenoot van de basisschool is overleden. Maar dat was zijn eigen keus
Het zit raar in elkaar... maar zo langzamerhand vind ik niks raar meer en lijkt het toch echt bij 'het leven' te horen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
en dat is dan ook zo oneerlijk.. de ene wil nog graag leven maar wordt getroffen, en een ander wil niet meer.
Ja, daar hadden er nog minstens 45 bijgemoeten.quote:
Oeh bahquote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier trouwens weer tijd voor een nieuw toetsenbord. Je kunt een week eten van alle zooi die tussen de toetsen zit
Heb van de sint een toetsenbord gekregen. De helft van de letters zijn nu al niet meer te zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Ole het volgende:
Het wordt hier trouwens weer tijd voor een nieuw toetsenbord. Je kunt een week eten van alle zooi die tussen de toetsen zit
Hij is alweer een beetje schoon hoor! Maar zo diep tussen de toetsen.quote:
Niet eten boven je toetsenbord.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is alweer een beetje schoon hoor! Maar zo diep tussen de toetsen.Kunnen ze daar nou niks op bedenken?
Mooi grootste tournooi ter wereld.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef borisz het volgende:
Goud voor Henk Grol bij de grandslam in Parijs
Ja hoor, je kan er een beschermhoes overdoen...ziet er wel lelijk uit...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is alweer een beetje schoon hoor! Maar zo diep tussen de toetsen.Kunnen ze daar nou niks op bedenken?
Ja. De olympische nominaties vliegen binnen dit weekend. Overwinning in Parijs is een goede stap richting de spelen.quote:
Jeetje dat is schrikken.quote:
Staat je goed, dat artiest zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Optreedfoto
[ afbeelding ]
gemaakt door PdeHoog.
Ik heb je oude nog ergens online staanquote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
Heb van de sint een toetsenbord gekregen. De helft van de letters zijn nu al niet meer te zien.
wanneer is het te downloaden?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De fotokwaliteit is beter dan de zangkwaliteit maar dat hoor je niet
Post hem hier eens. Kan ik hem bij mijn favorieten zetten. Ik ben hem kwijt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb je oude nog ergens online staan![]()
quote:
Ben aan het zoeken maar kan hem niet zo gauw vindenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef tong80 het volgende:
Post hem hier eens. Kan ik hem bij mijn favorieten zetten. Ik ben hem kwijt.
ja is niet heel moeilijkquote:
gewoon even naar de site van Bluezz en Golfer gaanquote:
Springsteen en Patti Smithquote:
Slimpiequote:Op maandag 7 februari 2011 01:28 schreef rubbereend het volgende:
gewoon even naar de site van Bluezz en Golfer gaan
quote:
quote:
Weet je niet, ben ook bang van niet, maar het kan nog steedsquote:Op maandag 7 februari 2011 13:53 schreef tong80 het volgende:
Hoi Bos.
PSV gaat geen landskampioen worden.
bescheiden optrekje zegquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Ole interesse in het huis van Anouk? http://www.funda.nl/koop/(...)27-vondelstraat-128/
Mooi man!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef appelsientje het volgende:
20 weken echo gehad![]()
en alles was goed
Ben opnieuw verliefd
Oh wat fijn dat alles er goed uit zietquote:Op maandag 7 februari 2011 19:17 schreef appelsientje het volgende:
20 weken echo gehad![]()
en alles was goed
Ben opnieuw verliefd
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik mag alleen nog niet vertellen wat het wordt
Redelijk normaal ingericht nog eigenlijk, niet zo over the top.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Ole interesse in het huis van Anouk? http://www.funda.nl/koop/(...)27-vondelstraat-128/
Hoe weet je dat het van Anouk is eigenlijk? Mooie ruimtes zégquote:Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Stond op de site van AT5quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van Anouk is eigenlijk? Mooie ruimtes zég
een kindje mag ik hopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik mag alleen nog niet vertellen wat het wordt
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat alles er goed uit ziet![]()
[..]
Tuurlijk wel![]()
Gisteren voor het eerst een middagje op bloesekleinzoon gepast (hij mag de opvang niet in met loopoortjes terwijl ie niet ziek is)
[HOOLS] Het VBL-Café #1520: Blijf van de TT af!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het topic van Bluezz en Golfer waar ik het over heb terugvinden ?
tong80, hoeveel?
heb je de negatieven anders nog ergens liggen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat account heb ik niet meer
Moeten nog ff kijken of ie los op golfers pc staat.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:12 schreef rubbereend het volgende:
heb je de negatieven anders nog ergens liggen?
Heerlijk man, die lente... echt genietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Kan die lente even per direct stoppen
nouquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk man, die lente... echt genieten
Ben er wel weer aan toe!
Was het leuk Bossie ?quote:
Ja, maar er werd gewoon ook goed gezongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:35 schreef tong80 het volgende:
Dan weet je weer wat een held Freddie was hč ?
Mooi man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar er werd gewoon ook goed gezongen
Ja al een week ofzoquote:
Jemig dat is idd wel heftig.. vorig jaar gelukkig niet zoveel last ervan gehad... en nu ook nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja al een week ofzotis bij mij altijd zo snel als het kan. Altijd meteen met het eerste
Het voorjaar is ook het heftigste voor me
Dit is mijn eerste musical ooit, dus kan het niet vergelijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het geen z.g. 'vandeEnde' musical?
Dus écht een goeie en geen plastic??
eerste en voorlopig laatste?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste musical ooit, dus kan het niet vergelijken.
waarschijnlijk niet, het is natuurlijk niet goedkoop zo;n kaartje, maar zeker wel voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, het is natuurlijk niet goedkoop zo;n kaartje, maar zeker wel voor herhaling vatbaar.
Misschien ZOrro, maar moet ook even met pa overleggen, we gaan dan weer samen waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je er al eentje op het oog welke je zou willen bezoeken?
Volg je op zoek naar Zorro ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ZOrro, maar moet ook even met pa overleggen, we gaan dan weer samen waarschijnlijk
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volg je op zoek naar Zorro ook?
Vrijwel alles is beter nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
Aardig. Deze oefenwedstrijden zijn iig vermakelijker dan onder van Basten
.
Ook niet zo moeilijkquote:
Nee hoor, ik modereer er een heel forum overquote:
En Tong draagt zijn steentje bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik modereer er een heel forum over
Yup !quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Tong draagt zijn steentje bij
Ja! Iedereen is weer gezond! Axel net van school gehaald, voetbalplaatjes ingeplakt, en nu zitten hij en Marc bruine-afbak-pistolletjes-met-knakworst te eten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
AZ. Hoe is het in huize AZ? Iedereen weer een beetje gezond?
Snel naar CNN gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef rubbereend het volgende:
De braderie op dat plein in Caïro heeft er al zin in
Leuk, jaarmarktquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef rubbereend het volgende:
De braderie op dat plein in Caïro heeft er al zin in
Moet jij niet gaan optreden daar?quote:
Slechte ervaringen met de groupies daar. Liggen altijd met hun kont naar me toequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef rubbereend het volgende:
Moet jij niet gaan optreden daar?
Timing is alles, dat moet jij toch wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met de groupies daar. Liggen altijd met hun kont naar me toe
Aan mij ligt het niet heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef rubbereend het volgende:
Timing is alles, dat moet jij toch weten
Nee Geertquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef rubbereend het volgende:
Geef je nou de moslims weer de schuld?
Dat had ik net gegevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef borisz het volgende:
Poes zou mij al lang hebben lastig gevallen met wanneer ze eten zou krijgen.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:48 schreef tong80 het volgende:
Nieuw voetbal-dilemma Borisz.
En ole, heb je de stemproblemen van Jan Smit gemist.
Ik dacht dat je 3 uur had liggen slapen. Maar dat was alleen de poes dus ?quote:
Neuhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef rubbereend het volgende:
Zou dit de lelijkste stoel ooit zijn http://www.gratisoptehalen.nl/advertentie.php?id=103165
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
Wat een schatjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HahaWat een koddig gezicht is dat altijd he? Bloesekleinzoon loopt ook net KLIK :
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HahaWat een koddig gezicht is dat altijd he? Bloesekleinzoon loopt ook net KLIK :
[ link | afbeelding ]
Lijkt wel op Marco vs. van Grinsven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:22 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen wat een goal
Was ook het commentaar op tv.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt wel op Marco vs. van Grinsven.
Ik volgens mij nooitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:29 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bos ik heb van Basten 2 keer live in een stadion gezien. Bij zijn omhaal en tegen West-Duitsland op het EK-88.
Had het slechter kunnen treffen.
Ik heb Cruijff en Bergkamp ook live gezien. En ik was in hetzelfde stadion als Maradona tijdens het Ajax-toernooi.quote:
Wie is de beste die jij live hebt gezien ?quote:
Romario, Ronaldo, Bergkamp, Steven Gerrard. vd Sar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is de beste die jij live hebt gezien ?
Ik denk dat je voor Nilis kiest.
Shit ja je bent alwer bijna 30. Je hebt Romario nog zien spelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Romario, Ronaldo, Bergkamp, Steven Gerrard. vd Sar.
Nilis is wel mijn favoriet, maar toch denk ik dat bovengenoemde nét iets meer hadden.
Ja ergens in 1988 was mijn eerste wedstrijd. Toen speelde Ronald Koeman, Gerald Vanenburg en Soren Lerby er nogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit ja je bent alwer bijna 30. Je hebt Romario nog zien spelen.
Mooi seizoen om te beginnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ergens in 1988 was mijn eerste wedstrijd. Toen speelde Ronald Koeman, Gerald Vanenburg en Soren Lerby er nog
Ja was wel in het seizoen 88/89 tegen Veendam 3-1 de uitslag volgens mijquote:
Ik hoor het net. Scoor je 3 keer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Willem II weer in de blessuretijd een tegentreffer
Ja. pijnlijk, omdat het zeker niet de eerste keer dit seizoen is, dat ze zo punten verspelen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor het net. Scoor je 3 keer.
Vergeet je niet de legendarische Wim Sterken als doelman van Veendam? Verder noem ik een Henk de Haan, Boy Nijgh en Grads Fühler. Helden van de Langeleegtequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
http://www.vi.nl/Wedstrij(...)389&typeofpage=84140
Verrek Ron Jans deed die wedstrijd mee
Na 2 keer sneu is dit gewoon dom puntverlies. Mijns inziens had Willem II de wedstrijd in de slotfase wel kunnen en moeten beslissen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. pijnlijk, omdat het zeker niet de eerste keer dit seizoen is, dat ze zo punten verspelen..
Zo bekend met Veendam ben ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vergeet je niet de legendarische Wim Sterken als doelman van Veendam? Verder noem ik een Henk de Haan, Boy Nijgh en Grads Fühler. Helden van de Langeleegte
Ik ook niet hoorquote:
Google eens op Jan Blijham.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorAlleen Grads Fühler schoot me direct te binnen en de in het noorden iets bekendere namen als Henk Veldmate en Lubbe van Dijk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op Jan Blijham.
En wat dacht je van Jurie Koolhof ?
Die speelden niet de legendarische wedstrijd tegen PSV die slechts met 3-1 verloren ging.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google eens op Jan Blijham.
En wat dacht je van Jurie Koolhof ?
Mis ik hier een Veendam discussiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vergeet je niet de legendarische Wim Sterken als doelman van Veendam? Verder noem ik een Henk de Haan, Boy Nijgh en Grads Fühler. Helden van de Langeleegte
Ja hoe weet je dat, ik kende haar alleen maar als klein blond meisje, net iets te jong toenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef tong80 het volgende:
Nienhuis, die had een bloedmooie dochter.
Tot morgen.
Ik zwengelde het aan, omdat mijn eerste wedstrijd die ik van PSV in het stadion zag, tegen Veendam was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis ik hier een Veendam discussieJa Sorry mn roots , stond er ooit tegenover Ronald Koeman te spelen ..... Vergane glorie
Weet je wie pas helden van de Langeleegte zijn? Een Jetze Pascal, Frans de Munck, Dick Nanninga, Jurrie Koolhof, Hans Ooft, Henk Nienhuis, Roelf-Jan TikTak, ik noem een Johan Derksen en trainers als Beenhakker en Cor van der Gijp..... Shit wel allemaal ouwe lullen uit mn jeugd
[..]
Ja hoe weet je dat, ik kende haar alleen maar als klein blond meisje, net iets te jong toen
Slaap ze Bosquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zwengelde het aan, omdat mijn eerste wedstrijd die ik van PSV in het stadion zag, tegen Veendam was.
Ben overigens slapen.
Foto van haar gezien ooit in de VIquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef chufi het volgende:
Ja hoe weet je dat, ik kende haar alleen maar als klein blond meisje, net iets te jong toen
Nienhuis was ook een markante man.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok fietste bijna dagelijks langs haar huis ....
Echt wel en ik kende hem van redelijk dicht bij, in zn Veendam periode dan ..... Later ging ie naar Groningen en zo.. Ik ook wel maar dat was voor mn studies en om uit huis te gaan. Jaren later pas verliet Nienhuis Veendam om verder rond te kijken bij bv FC Groningen..quote:Op zondag 13 februari 2011 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nienhuis was ook een markante man.aan
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:54 schreef Ole het volgende:
hele vervelende avond/nacht gehad... misverstand bij het eten... ik die altijd iedereen bij elkaar houd en absoluut geen conflict wil dan...
Denk iemand tegen te komen, die leuker is dan... zeg nog dat ik liever alleen naar huis ga.
Toch gezwicht en zo gemeen behandeld (wist echt niet dat dit kon!)
Ok k kom er wel weer overheen, maar demn ..
Gelukkig was mijn kat er, alsof ie het doorhad, om me een beetje te troosten
Nee hoor, zo erg was het niet. Maar de hele avond was raar, leek wel of er iets in de lucht zat of zo! Maar kan er niet zo goed tegen als iemand midden in de nacht ineens weggaat. Achteraf was dat misschien niet zo heel erg/ raar, omdat hij bij iemand logeerde.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Bluezz het volgende:
He jakkes OleJe bent toch niet 'mishandeld' ?
Ik denk het niet.quote:
Nu op NET 5quote:Op zondag 13 februari 2011 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Wanneer en hoelaat ?
Ok dacht eigenlijk dat het morgen zou beginnen.quote:
Dus mijn voorgevoel klopt. Vind het allemaal zo vergezocht.quote:
Ik zag het nieuwe forum. Dat er mensen zijn die betalen voor streams om naar mensen te kijken. Sta er elke keer weer van te kijken.quote:
Zal vast wel ergens te vinden zijn maar ik kijk alleen de uitslagen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef borisz het volgende:
De vraag is natuurlijk is popo zo Nederlands dat hij ergens het WK allround kijkt?![]()
Als het op die 49984 kanalen in de VS überhaupt wordt uitgezonden
Ik zit nog in een meter sneeuw. Maar van de week goat 't deuj'n.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook niet en Yeah voor Ole, voorjaarOveral hier alweer paarse krokussen te zien
UPC kanaal 14 ook , maar waar gaat dit over ?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
Ziggo kanaal 15 is nu 24/7 secret story
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef popolon het volgende:
Ik zit nog in een meter sneeuw. Maar van de week goat 't deuj'n.
quote:'Lente wordt droog en zonnig'
Uitgegeven: 14 februari 2011 11:21
Laatst gewijzigd: 14 februari 2011 13:03
AMSTERDAM - Het voorjaar van 2011 wordt zonnig en relatief droog met temperaturen rond normale waarden voor de tijd van het jaar, gemiddeld zo'n veertien graden Celsius in De Bilt in maart, april en mei. Dat voorspelt Meteovista maandag.
Hoewel het een voorspelling blijft, zegt het weerbedrijf dit keer "relatief zeker" te zijn van de prognose. "Alle theorieën en modellen zijn met elkaar in overeenstemming", vertelt Rolf Schuttenhelm van Meteovista aan NU.nl.
Volgens meteoroloog Hans Roozen wordt het zachte lenteweer veroorzaakt door de relatief lage temperaturen van het water in de Noordzee en delen van de Atlantische Oceaan. Oorzaak hiervan is het klimaatfenomeen La Niņa, dat voor kouder zeewater rond de evenaar zorgt.
Vroeg
Rond de Noordzee valt volgens Meteovista (pdf) de komende maanden weinig neerslag en is er veel ruimte voor de zon. De lente begint volgens de verwachtingen ook vroeg, vooral in maart en april is er veel kans op zon.
Er wordt minder vocht aangevoerd en dus is er minder bewolking. Bovendien zien we dit voorjaar een grote kans op hoge luchtdruk boven West-Europa. Ook dat komt rustig en zonnig weer ten goede, aldus Roozen.
Zomer
Ook over de zomer doet Meteovista een voorzichtige voorspelling. Schuttenhelm: Tijdens een droge lente neemt het bodemvochtgehalte langzaam af. In Nederland maakt de zomer dan vaak een warme start.
ach, van de wintervoorspelling is ook weinig uitgekomen.quote:
Goeiemorgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:38 schreef borisz het volgende:
Tong doe de cementmolen vast aan. Yvon Jaspers bij DWDD
Ik hoop het ook, maar deze voorspelling heeft net zoveel waarde als die van een oude boer uit ons dorp die de zomer/winter voorspelde via het gedrag van de kikkers.quote:
\quote:Op maandag 14 februari 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
GelulIk bekijk het lekker per 3 dagen, dat lijkt me betrouwbaarder
Ik zie aan de stand van het gras dat het een natte en warme lente gaat worden, met regen en zonneschijn... bewolkt en blauwe luchtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach, van de wintervoorspelling is ook weinig uitgekomen.
Over een paar maanden maar eens kijken of je gelijk had!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie aan de stand van het gras dat het een natte en warme lente gaat worden, met regen en zonneschijn... bewolkt en blauwe lucht
Ze vallen onder de Progresieve metal. De bekendste band daarin is Dream Theater (waar ik veel materiaal van heb). Maar het klinkt toch net iets anders (even geyoutubed)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bos leuk voor je. Met welke bekende band zijn ze te vergelijken ?
Nee, ik wilde gewoon een keer iets winnen, dus maar gekozen voor een cd in een favoriet genre waar nog weinig reply op wasquote:
Cool Bossiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon een keer iets winnen, dus maar gekozen voor een cd in een favoriet genre waar nog weinig reply op was
Toch niet bij de VRT ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef borisz het volgende:
Die Belgen hebben wel iedere CL dag een duel live. WIj slechts twee, alleen vandaag en volgende week woensdag.
En volgens mij hebben we niet eens inspraak in wat we mogen zien. Een poll op de NOS site lijkt me wel het minstequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:51 schreef borisz het volgende:
Die Belgen hebben wel iedere CL dag een duel live. WIj slechts twee, alleen vandaag en volgende week woensdag.
Ja belachelijk. Wie zit er nou op Arsenal Barcelona te wachten ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En volgens mij hebben we niet eens inspraak in wat we mogen zien. Een poll op de NOS site lijkt me wel het minste
Ben aan het luisteren Ben jij die Pokeraar ?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zette hem op Radio-1 voor Radio Bergeijk. Dacht ik luister nog even naar het nieuws. Komt plots Boris voorbij
2 schijtploegen jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Wie zit er nou op Arsenal Barcelona te wachten ?
ging zeker over het advies voor een wettelijk kader?quote:
Ja dat ik dit kansspelbeleid dramatisch vind mbt poker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 schijtploegen ja
[..]
ging zeker over het advies voor een wettelijk kader?
inderdaad! Onbegrijpelijk dat dat nog steeds zo krom geregeld isquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat ik dit kansspelbeleid dramatisch vind mbt poker.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:27 schreef tong80 het volgende:
Trusten weer......je worst was lekker Borisz.
Ja, zo heb ik mezelf vorige week dinsdag dus verwend. En die week ervoor nog wat nieuwe kleren gekocht enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef Ole het volgende:
Oh ja, en hij is ook nog in het matzwart. Vond ik nog mooier
Zo af en toe moet je jezelf eens verwennen heEn het wordt morgen heerlijk fietsweer
![]()
Heel goed om jezelf zo af en toe te verwennen. En met dit zonnige weer erbij voel ik me dan weer een stuk beter dan een paar weken geledenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik mezelf vorige week dinsdag dus verwend. En die week ervoor nog wat nieuwe kleren gekocht enzo.
Ja is ook niet vreemd voor een Net5 programma, dan kom je niet hoog op de SBS lijst te staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:01 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Secret story scoort het slechts van alle SBS programma's.
Kijkcijfers in 2 dagen met 50 % gedaald.
Als hij/zij maar niet voor Ajax gaat worden, vind ik alles bestquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef appelsientje het volgende:
Topic gaat weer hard tegenwoordigmoet weer bij lezen
oja willen jullie nog weten wat het wordt?
Kun je eens kijken wat verzenden naar de VS kost? Ik heb daar geen account op die site.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Heel goed om jezelf zo af en toe te verwennen. En met dit zonnige weer erbij voel ik me dan weer een stuk beter dan een paar weken geleden![]()
de matzwarte:
[ afbeelding ]
quote:Let op wij verzenden de fietsen niet.
Dit is hun duurste programma ooit. Miljoenen in geinvesteerd het kon niet mislukken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Daarnaast zit sbs nog steeds in de hoek waar de klappen vallen. Ze moeten met iets heel goeds komen alle middelmatigheid zal geen kans krijgen.
Ja. Het erge is nog dat net5 verder moet matigen in hun programmering. Dus een hoop herhalingen ipv orginele dingen. Er zijn bewust programma's gesneuveld om dit door te kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is hun duurste programma ooit. Miljoenen in geinvesteerd het kon niet mislukken.
Heb vanavond 2 minut5en gekeken. Was genoeg om een oordeel te vellen.
fietsquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Heel goed om jezelf zo af en toe te verwennen. En met dit zonnige weer erbij voel ik me dan weer een stuk beter dan een paar weken geleden![]()
de matzwarte:
[ afbeelding ]
ik ben gestopt met tonijn eten. Ben er gek op, maar gaat mij te slecht met de soorten....quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:02 schreef borisz het volgende:
spaghetti met een tonijn-bolognesesaus was erg lekker
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697348&rq=spaghetti
Ja ik zal ook wakker liggen als de tonijn is uitgeroeid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben gestopt met tonijn eten. Ben er gek op, maar gaat mij te slecht met de soorten....
Ja, dat zou dramatisch zijn! Nooit meer tonijn etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wakker liggen als de tonijn is uitgeroeid.
Vertel vertelquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Ole het volgende:
Ah het gaat over de fam Breukhoven bij boulevard
Goed nieuws!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef borisz het volgende:
Voor wie bang was dat het ooit zou gebeuren. Het WK en EK mogen niet achter de decoder verdwijnen indien het land in de EU dit niet wilt. Dit heeft het Hof van Justitie in Straatsburg besloten.
UEFA en FIFA hebben die strijd verloren. In NL zijn beide eindtoernooien beschermt in de wet. DUs mogen ze niet achter de decoder verdwijnen. Dit is dus vanuit de EU bevestigd.
Dochter'lief' is vrij uit voorarrest. Dus berg je kluis maar op tong!quote:
Er valt zoals je weet hier niks te halen olequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Dochter'lief' is vrij uit voorarrest. Dus berg je kluis maar op tong!
Misschien heb je wel geheime waardevolle bezittingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er valt zoals je weet hier niks te halen ole
Ik koop tweedehands fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |