Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.quote:
Dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar niet moeten vertellen dat je een trein autiboy bent
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de persoon af. Maar de meeste vrouwen vinden het echt niet erg als er spullen die met iemand z'n hobby te maken hebben in huis liggen/staan. Zolang maar niet het hele huis vol ligt.
Mannen schijnen hier te denken dat als je zegt dat treinen je hobby zijn, vrouwen gelijk wegrennen.. Maar ik zou niet weten waarom, het is gewoon een hobby. Iedereen heeft er wel een paar... Ik vind de hobby's van m'n vriend niet allemaal leuk, en hij die van mij niet allemaal, nou geen probleem tochAndere dingen vinden we wel allebei leuk en die doen we dan samen.
Gelukkig ben je geen vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als ik daar binnen zou lopen als vrouw zou ik het niet een pluspunt vinden. Met treintjes speel ik al niet meer sinds ik tien ben. Als ik hem was zou ik het gewoon een hobbykamertje nemen.
Duidelijk niet neequote:
Nee gelukkig niet nee.quote:
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
Volgende keer `beter
HET LAATSTE HAAKJE VERDWIJNT VANZELF!!!!!!
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Ah, we gaan hier verder ipv in R&P?
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit topic liep tegelijk met die in R&P.
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoonquote:
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Deze begon later, en aangezien je geen nieuwe in R&P opent...
Maar serieus, ga gewoon wat vaker één op één met mensen op stapEn dan niet zozeer met als doel een relatie/neuken/knuffelen, maar gewoon om ervaring op te doen met praten met mensen
Maar niet wanneer ik het gepost heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Kwalberto het volgende:
Helegaar wel, ik had die van jou zelfs gecopy/pasted en nog verdween het laatste haakje gewoon!
Nee dat is het vreemde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar niet wanneer ik het gepost heb?
Ja, maar goed, je neemt een date niet mee naar een groepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik voel mij doorgaans prettiger in een groep. Gisteren van 16.30u tot 01.00u in de kroeg `gehangen´. Erg leuke avond gehad.
Vreemd? `hoezo?´quote:
Ja precies, het moet geen obsessie zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.
Misschien moet je je volgende date eerst nuecken en daarna pas gaan praten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef ukga het volgende:
Zie het als een leermoment; zorg dat je de volgende keer wel voldoende (open)vragen heb, en gesprekstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |