goed punt (.) (<--------- dat is een puntquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in één keer, ja...
Lang geloofd dat een vrouw `het maar moet accepteren´ dat treinen een hobby van mij is.
Misschien ben ik wel veel te goed...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een rotwijf, niet eens meebetalen.
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef jeloen het volgende:
goed punt (.) (<--------- dat is een punt)
maar als je der dan mee neemt naar huis ofso dan ziet ze toch je teinenkamer??
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel te goed...
een treinenkamer dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb geen `treinenkamer´. Ze kan hooguit een hele rij Spoorboekjes tegenkomen in mijn boekenkast.
Heb je geen modelspoor?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ze staan gewoon in mijn woonkamer.
Zolang iemand ook nog maar gewoon over andere dingen kan praten vind ik het ook geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
En over die treinen: ik vind het juist leuk als iemand een hobby heeft, maakt niet uit wat.
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ergens een wagonnetje, dat is het wel, misschien ooit eens. Maar het is sowieso heel duur.quote:
Hoogste tijd voor 12-jarigen om naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
[..]
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef jeloen het volgende:
jij noemt het een woonkamer wij een treinenkamer
Zullen de vrouwtjes leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht is er echt niets van treinen te bekennen, hoor.
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef jeloen het volgende:
nee maar jij date-> met doel relatie? -> komt bij jou wonen-> ze vindt iets met treinen-> dumpt jou
Wat vinden vrouwen dan wel leuk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
niet meteen maar je neemt niet iemand mee uit eten voor 1 dag ofwel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoef en wil echt niet meteen samenwonen, hoor.
bussen dat is de sleutel to succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Jij vind modeltreintjes wel leuk dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mannen hele verkeerde ideeën van wat vrouwen wel/niet leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |