Is er nog een Cassandra87 op FOK!?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou t wel weten hoor
Heb alleen mijn fok!ker al gevonden
Veel liever gewoon Socios hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het niet bepaald beter maken.
daar benne jij zo zeker vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het niet bepaald beter maken.
neuk em dan.quote:
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mijquote:
En dan maak je zelf een grammaticafoutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mij
Nee toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan maak je zelf een grammaticafout
Pfffffff.. mijn intellect is niet in hokjes te plaatsen. ik ben nogal dynamisch van geest namelijk. en dodelijk scherp als het echt moetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, alleen al dit taalgebruik bewijst het punt van Myr en mij
Ik maak zelden spel- of taalfouten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
En dan maak je zelf een grammaticafout
Goedzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak zelden spel- of taalfouten.
In dit geval echt niet hoorquote:
Wat een faal. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
neuk em dan.
(socios ik regel die bitch wel voor je)
Er zijn zeker wel leuke FOK!sters, ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar socios, zoveel vrouwen op fok met een zwak voor je, moet toch wel wat tussen zitten?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Pfffffff.. mijn intellect is niet in hokjes te plaatsen. ik ben nogal dynamisch van geest namelijk. en dodelijk scherp als het echt moet
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Als je myr weg laat is het:
Het punt van mij
Het punt van ik klopt niet
jij trekt overhaaste conclusiesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een faal. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Myr is van niemand, het punt is van Myr en mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.
Dus het klopt niet.
Maar goed, ik moet weer uit mn grammarnazi modus
Als je zou zeggen: "De hond van mn man en mij" das goed, "de hond van mn man en ik" nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar Myr is toch niet jouw bezit? Anders was het inderdaad goed geweest.
Dus het klopt niet.
Maar goed, ik moet weer uit mn grammarnazi modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |