Visquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks vissticksjummm..
lekkere mix trouwens![]()
Hier nog 1.quote:
Die gebruik ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Stottert bij jullie de webplayer ook zo?
nergens last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Halve minuut pauzeren helpt meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
gebruik VLCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Halve minuut pauzeren helpt meestal.
Denk dat er maar eens een nieuwe moet komen.
Hier wel.. Niet naar te luisteren ( firefox en linux)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Al zin in morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.quote:
Ik luister ook via itunesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem zelf wel op!!
Dit nummer man![]()
Zelfde effect als Amsterdams horen
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moeten we dan elk topic een edit hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moments in lovequote:
Ja en dat hebben we verziekt met dat gebaggerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.
12 uur nonstop dezelfde DJ('s)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
12 uur lang dezelfde muziek van monopolyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
quote:
anders klopt de officiële banner nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moeten we dan elk topic een edit hebben?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ik regel wel een editquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?quote:
Ik was aan het slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was aan het slapenHeb je je show opgenomen ofzo?
brabantsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Brabants.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam net terug van eten, geen flauw idee waar het over ging
Leuk nummer voor de buren ookquote:
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Met de buren heb ik niks te maken
Moet je 'm niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.
Ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Wie heeft hier een upload snelheid boven de 50kb/s?
Waar kan ik dat nogmaar zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Kan ik dan jou zometeen een zippyshare link doorsturen die jij dan download en opnieuw upload op megaupload?quote:
www.speedtest.netquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar kan ik dat nogmaar zien?
Maar! Maar! Maar!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet je 'm niet zo hard zetten
Is goed, mijn upload is 500kbpsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kan ik dan jou zometeen een zippyshare link doorsturen die jij dan download en opnieuw upload op megaupload?
Die onderste?quote:
nee, dat is DEVENTER@quote:
Zo klinken ze hier allemaalquote:
Die jingle over de koeien nooit gehoord?quote:
quote:
Waarom post je Lorem ipsumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef -Datdus- het volgende:
lees:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
veronica..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die KKJ niet op 3FM hebben gehoord..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
Wie heeft er interesse in 'n leuke DM van ragboer gecombineerd met bier?
Maar hij was geweldigquote:
quote:
Heb je mij niet gehoord? Brabants jonge!quote:
Stuur maarquote:
Bullshit. Iedereen heeft accentquote:
Datdusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
Wie heeft er interesse in 'n leuke DM van ragboer gecombineerd met bier?
Ikkequote:
Stuur maarquote:
Nee echt nietquote:
Pillenslikker.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
RAGGAST, je bent wéér op tijd voor spongel... je doet het erom he.
Neequote:
optie 2quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens wat zal ik vanavond doen?
- De hele avond Radio ONZ luisteren en bier drinken?
- Stappen en bier drinken en kut roepen
- Stappen en bier drinken
- Stappen en kut roepen
de eerste!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
- Stappen en kut roepen
Beide zijn goedquote:
- Nu de trein naar Dromenvangertje nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
- Stappen en kut roepen
Like a boss.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
- De hele avond Radio ONZ luisteren en kut roepen
Mag ik bij jou thuis bierdinken en kut roepenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
- Nu de trein naar Dromenvangertje nemen.
Halloween doen ze (nog) te weinig aan in NLquote:
Dat had ik goedquote:
Dat zei hij er niet bijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halloween doen ze (nog) te weinig aan in NL
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mag ik bij jou thuis bierdinken en kut roepen?
quote:
Kom eens kusje brengenquote:
7. 4 boven, 3 onder.quote:
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom eens kusje brengen![]()
En zeur niet. Jij vindt Halloween gewoon bijzonder want verjaardag
Ok, deal.. hij komt op het lijstje! De rest beslist!quote:
Moeilijk moeilijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben te mysterieus, daarom wordt ik gedisst.
wordt ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben te mysterieus, daarom wordt ik gedisst.
Je mag hier ook wel fokken. Alles in 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok, deal.. hij komt op het lijstje! De rest beslist!
Wat heb ik nu gewonnenquote:
Jongens help, welke wordt het?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
- Stappen en kut roepen
- Nu de trein naar Dromenvangertje nemen.
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?quote:
Ga jij DV maar uitwonenquote:
de 2e!!!quote:
Awo swagboy RB, als je wil zal ik dezeng mannen lateng zien wat voor een baasch jij bent!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?
wats met dezen a saafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?
baas boven baas hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zo koelkast ben even bezig met trance binnenhalen, zit alweer op 20 gig ofzo.
Hoeveel hebje in totaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zo koelkast ben even bezig met trance binnenhalen, zit alweer op 20 gig ofzo.
Trance of al mijn muziek?quote:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAGGASTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Tja, als je WebHawk al met een 'r' vind praten...
En goede smaak had ik gisteren hé.quote:
Ja, toen ik draaide natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En goede smaak had ik gisteren hé.
Poeh staat overal verspreid, aan trance en hardstyle enzo heb ik alleen al een gig of 50/60 en dan de rest van mijn muziek nog.quote:
Was prima jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En goede smaak had ik gisteren hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAGGAST
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een idee!
Ik ga al FOK!end met 'n laptop naar groningen. Om daar met Sabinen de stad in te duiken waar we bier drinken, kut roepen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Sommigen sparen soa's anderen sparen muziekquote:
Patsen bij z'n nerdvriendenquote:
Godnondeju.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Poeh staat overal verspreid, aan trance en hardstyle enzo heb ik alleen al een gig of 50/60 en dan de rest van mijn muziek nog.
Goeie vraag, het was meer een obsessie om alles te hebben wat er bestaat, maar dat gaat me niet lukken.quote:
Flame, je kent mn vrienden niet eens. Zou me niets verbazen als jij er uberhaupt geen hebt, met zo'n attitudequote:
Volgens mij neem jij reacties met een 'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Flame, je kent mn vrienden niet eens. Zou me niets verbazen als jij er uberhaupt geen hebt, met zo'n attitude
Scoopquote:
Nee sorry man, ik ben eigenlijk een autist die 24/7 muziek zit te downloaden thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Flame, je kent mn vrienden niet eens. Zou me niets verbazen als jij er uberhaupt geen hebt, met zo'n attitude
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
http://nzbindex.nl/search(...)=0&hidespam=1&more=0
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij reacties met een '' op het eind een tikkeltje te serieus
Hier nog wat hardstyle enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik zal er wat in de verzoekpc zetten
Die beperk ik wel wat, maar ik zal er wat bij gooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier nog wat hardstyle enzo
Altijd goed voor in de collectie iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die beperk ik wel wat, maar ik zal er wat bij gooien.
Dat zijn er behoorlijk watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier nog wat hardstyle enzo
Zit ook wat jump tussenquote:
nohomoquote:
Welkom, nadat je uit comatueuze toestand bent opgestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Viro het volgende:
ik ben ook weer in het land der wakkere fokkers
Jij kunt ook niks hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
Koelkast wil je daar alstublieft mee stoppen?
PM?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog 1,5 gig met alleen maar Deadmau5
heb maar een uurjte of 3/4 geslapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welkom, nadat je uit comatueuze toestand bent opgestaan
Carlos - The Silmarilliaquote:
89 parts, moet je die allemaal apart downloaden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/releas(...)collectie-REPOST.nzb
Deze is nog groter
Met grabit of newsleecher of wat je wil gebruikenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
89 parts, moet je die allemaal apart downloaden?
ff kijkeng dangquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met grabit of newsleecher of wat je wil gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |