Je mag hier ook wel fokken. Alles in 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok, deal.. hij komt op het lijstje! De rest beslist!
Wat heb ik nu gewonnenquote:
Jongens help, welke wordt het?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens wat zal ik vanavond doen?
- De hele avond Radio ONZ luisteren en bier drinken?
- Stappen en bier drinken en kut roepen
- Stappen en bier drinken
- Stappen en kut roepen
- Nu de trein naar Dromenvangertje nemen.
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?quote:
Ga jij DV maar uitwonenquote:
de 2e!!!quote:
Awo swagboy RB, als je wil zal ik dezeng mannen lateng zien wat voor een baasch jij bent!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?
wats met dezen a saafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ik überkakker ben. Wat is met deze?
baas boven baas hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zo koelkast ben even bezig met trance binnenhalen, zit alweer op 20 gig ofzo.
Hoeveel hebje in totaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
Zo koelkast ben even bezig met trance binnenhalen, zit alweer op 20 gig ofzo.
Trance of al mijn muziek?quote:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAGGASTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Tja, als je WebHawk al met een 'r' vind praten...
En goede smaak had ik gisteren hé.quote:
Ja, toen ik draaide natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En goede smaak had ik gisteren hé.
Poeh staat overal verspreid, aan trance en hardstyle enzo heb ik alleen al een gig of 50/60 en dan de rest van mijn muziek nog.quote:
Was prima jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En goede smaak had ik gisteren hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAGGAST
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een idee!
Ik ga al FOK!end met 'n laptop naar groningen. Om daar met Sabinen de stad in te duiken waar we bier drinken, kut roepen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |