Visquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks vissticksjummm..
lekkere mix trouwens![]()
Hier nog 1.quote:
Die gebruik ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Stottert bij jullie de webplayer ook zo?
nergens last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Halve minuut pauzeren helpt meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
gebruik VLCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Halve minuut pauzeren helpt meestal.
Denk dat er maar eens een nieuwe moet komen.
Hier wel.. Niet naar te luisteren ( firefox en linux)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Al zin in morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.quote:
Ik luister ook via itunesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem zelf wel op!!
Dit nummer man![]()
Zelfde effect als Amsterdams horen
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moeten we dan elk topic een edit hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moments in lovequote:
Ja en dat hebben we verziekt met dat gebaggerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.
12 uur nonstop dezelfde DJ('s)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
12 uur lang dezelfde muziek van monopolyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
quote:
anders klopt de officiële banner nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moeten we dan elk topic een edit hebben?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ik regel wel een editquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?quote:
Ik was aan het slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was aan het slapenHeb je je show opgenomen ofzo?
brabantsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Brabants.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam net terug van eten, geen flauw idee waar het over ging
Leuk nummer voor de buren ookquote:
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Met de buren heb ik niks te maken
Moet je 'm niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.
Ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Wie heeft hier een upload snelheid boven de 50kb/s?
Waar kan ik dat nogmaar zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Kan ik dan jou zometeen een zippyshare link doorsturen die jij dan download en opnieuw upload op megaupload?quote:
www.speedtest.netquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar kan ik dat nogmaar zien?
Maar! Maar! Maar!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet je 'm niet zo hard zetten
Is goed, mijn upload is 500kbpsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kan ik dan jou zometeen een zippyshare link doorsturen die jij dan download en opnieuw upload op megaupload?
Die onderste?quote:
nee, dat is DEVENTER@quote:
Zo klinken ze hier allemaalquote:
Die jingle over de koeien nooit gehoord?quote:
quote:
Waarom post je Lorem ipsumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef -Datdus- het volgende:
lees:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
veronica..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die KKJ niet op 3FM hebben gehoord..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |