Visquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks vissticksjummm..
lekkere mix trouwens![]()
Hier nog 1.quote:
Die gebruik ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Stottert bij jullie de webplayer ook zo?
nergens last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Halve minuut pauzeren helpt meestal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
gebruik VLCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Halve minuut pauzeren helpt meestal.
Denk dat er maar eens een nieuwe moet komen.
Hier wel.. Niet naar te luisteren ( firefox en linux)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Al zin in morgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koelkast, mooie machine is dat zeg. Al vanaf 4 uur werd ie gebruikt
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.quote:
Ik luister ook via itunesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik gebruik itunes maar ik kan me voorstellen dat mensen ook gewoon via de site willen luisteren.
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zet hem zelf wel op!!
Dit nummer man![]()
Zelfde effect als Amsterdams horen
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moeten we dan elk topic een edit hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:25 schreef murp het volgende:
[..]
lees het onderste zinnetje eens in de banner?
Moments in lovequote:
Ja en dat hebben we verziekt met dat gebaggerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
In een van de eerste topics werdt gezegd dat hij continu in de OP mocht blijven.
12 uur nonstop dezelfde DJ('s)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
12 uur lang dezelfde muziek van monopolyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een marathon?
quote:
anders klopt de officiële banner nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moeten we dan elk topic een edit hebben?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ik regel wel een editquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
anders klopt de officiële banner niet
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?quote:
Ik was aan het slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ragboer, had jij nou net mijn show gemist?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik was aan het slapenHeb je je show opgenomen ofzo?
brabantsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Brabants.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis geen Amsterdams![]()
Dit klinkt nergens naar
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam net terug van eten, geen flauw idee waar het over ging
Leuk nummer voor de buren ookquote:
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Met de buren heb ik niks te maken
Moet je 'm niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Als ze aan de deur komen omdat mijn muziek te hard staat.
Ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Wie heeft hier een upload snelheid boven de 50kb/s?
Waar kan ik dat nogmaar zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |