Waarom niet, neem aan dat zolang je maar lang genoeg de tijd neemt dat best zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ernstige verstandelijke beperking. Ik vraag me af of je zo iemand wel iets kan leren.
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van kan worden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet, neem aan dat zolang je maar lang genoeg de tijd neemt dat best zou moeten kunnen.
Onthouden misschien nog wel, het geheugen kan immers gewoon intact zijn. Het is alleen dusdanig complexe materie dat hij het waarschijnlijk niet toe zal kunnen passen in verschillende situaties.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van kan worden?
Ik denk niet dat zo iemand dat kan onthouden... Een rechter legt niet voor niks een dergelijk verbod op, dan moet het wel heel bont zijn.
Nouja goed lijkt me handiger als bepaalde instanties en deskundigen daarnaar gaan kijken in plaats van bij voorbaat al te zeggen dat dat niet zou kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt alle aspecten van seks? Welke ziekten je op kan lopen, dat je voorbedoedsmiddelen moet gebruiken, dat een vrouw er zwanger van wordt?
Ik denk niet dat zo iemand dat kan onthouden... Een rechter legt niet voor niks een dergelijk verbod op, dan moet het wel heel bont zijn.
Dies wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vanavond Wall Street ( deel 1 dus) gaan kijken?
Het is wel het weer voor een filmpje, met dat sombere weer en die harde wind.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vanavond Wall Street ( deel 1 dus) gaan kijken?
Denk je dat dat niet gebeurt voordat een rechter een dergelijke uitspraak doet? Dat gaat echt niet over een dag ijs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja goed lijkt me handiger als bepaalde instanties en deskundigen daarnaar gaan kijken in plaats van bij voorbaat al te zeggen dat dat niet zou kunnen.
Ik wil hem sowieso zien, want Michael Douglasquote:
Zou dat nog zo net niet weten, niet in elk land is alles zo goed geregeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet gebeurt voordat een rechter een dergelijke uitspraak doet? Dat gaat echt niet over een dag ijs.
Oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onthouden misschien nog wel, het geheugen kan immers gewoon intact zijn. Het is alleen dusdanig complexe materie dat hij het waarschijnlijk niet toe zal kunnen passen in verschillende situaties.
In Engeland is dat prima geregeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou dat nog zo net niet weten, niet in elk land is alles zo goed geregeld.
Maar ben even eten tossow![]()
Nee, het is weer voor bier en stappen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is wel het weer voor een filmpje, met dat sombere weer en die harde wind.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, het is weer voor bier en stappen!
wat heb je gegeten?quote:
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.quote:
Chineesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.
Supermammaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Left over chinees, dat was speciaal voor kleine man. Echt, de offers die je doet voor je kinderen.
quote:
Wel op zn grieks?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chinees![]()
shit, ga zo eten bij iemand de niet Oosters wilDan eet ik morgen wel chinees
quote:
quote:
Cool, wat voor 1 is het?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
nieuwe videokaart geeft een merkbaar verschil
MSI N430GT (Nvidia GeForce GT 430)quote:
Leuke mid-range kaart m enkele nieuwere games mee te kunnen spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MSI N430GT (Nvidia GeForce GT 430)
Aaah, is het daar ook doorgedrongen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Kreator het volgende:
Yes! De Appie is ook op zondag open. Elke zondag.. Eindelijk.
Aan de appelmoes dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb honger, maar m'n tong doet nog zeer omdat ik die vanmiddag verbrand heb aan soep
Kut nou es op met je gebitch over Twente, infantiele homo. Dat is hier al jaren, alleen niet bij mijn Appie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, is het daar ook doorgedrongen?
Gewoon schoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Boze kleine man omdat zijn laptop is gecrasht en hij nu niet direct kan gamen..
Even uitzetten en weer aan, klein beetje geduld kwekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Boze kleine man omdat zijn laptop is gecrasht en hij nu niet direct kan gamen..
Ja logischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Neemt ie het mij kwalijk dat systeemherstel zo lang duurt
Je moet ook gewoon opschieten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
't lijkt m'n broertje welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kreeg niet het eten dat je wilde?
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.quote:
Ah ok, maakt niet uit tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil er niet over 'praten'. Sorry voor de post, heb er even niet bij nagedacht.
Je hebt zn laptop gesloopt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh zijn boosheid is inmiddels verdriet geworden
Zie je, hij smelt al.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee, systeemherstel is nog bezig.quote:
Arme Laptopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Alcoholist in de dopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Zolang duurt dat toch nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, systeemherstel is nog bezig.
Hij is zijn verdriet aan het verdrinken in de sportdrank.
Hij zat heel sip op de bank, fles aan de mondquote:
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang duurt dat toch niet
Gezellig dus straks stuiters hij weer het huis rond
Allemaal DM'tjes en PM'tjes van Fok-chickies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allemaal DM'tjes en PM'tjes van Fok-chickies.
Whehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zat heel sip op de bank, fles aan de mond
Allemaal foute sites natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar dus wel... Maar hij blijkt dus een hele tijd allerlei meldingen te hebben weggeklikt, dus geen idee wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopolyquote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In het kader van 'ik weet toch niet wat het is dus kan ik het wel wegklikken'
Laat je m winnen of moet hij er wel flink voor knokken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopoly
Z'n laptop is kapot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm in!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar nu gaat ie zijn ellende weggokken met Star Wars Monopoly
Ik laat 'm niet winnen natuurlijk. Hell, eindelijk eens een bordspel, dan maak ik nog kans, met gamen veegt ie me van tafel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Laat je m winnen of moet hij er wel flink voor knokken?
Ja, gecrasht. Nu is systeemherstel bezig, ik hoop dat dat helpt.quote:
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gecrasht. Nu is systeemherstel bezig, ik hoop dat dat helpt.
Dat weet ie niet meer. "Mam, hij doet raarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?
Vaak is het dan al 'poef, uit'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gaf hij aan toen hij crashte dan?
Nou, iedere keer dat mijn laptop crashte gaf hij wel degelijk wat aan.quote:
Ik zie alweer wie er gaat winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al uitgelachen om het poppetje waarmee ik ga spelen
Wat koos je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al uitgelachen om het poppetje waarmee ik ga spelen
Mama, en dan issie weer boos want ze heeft dan vast valsgespeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie alweer wie er gaat winnen
Vaak is het eerder een fout in windows zelf als in de hardware. Meestal als je hem dan leeg haalt werkt het weer normaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, iedere keer dat mijn laptop crashte gaf hij wel degelijk wat aan.Daarom hebben ze hem ook niet kunnen repareren
Dat of hij wint en wij zitten met de ellende vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mama, en dan issie weer boos want ze heeft dan vast valsgespeeld
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat of hij wint wel en wij zitten met de ellende vanavond![]()
Bij mij was het een faal in de hardware. Moederboard kapot uiteindelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vaak is het eerder een fout in windows zelf als in de hardware. Meestal als je hem dan leeg haalt werkt het weer normaal
Dan is ze zelf boos dat ze ingemaakt isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!
Asajj Ventressquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat? We dan met MissB opgescheept zitten? Liever MissB dan een boos kind any day!
Veel succes...nee.....veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou, zij die ingemaakt gaan worden, groeten u
Ja, 'die lelijke kale', aldus kleine manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ventress, oohh hij heeft DIE versie![]()
Even better
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou, zij die ingemaakt gaan worden, groeten u
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel plezier
Waarschuw ons even als... tja jeweetwel
Whehe, hij is fan van dat kleintje zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, 'die lelijke kale', aldus kleine man
Hij is uiteraard Anakinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, hij is fan van dat kleintje zeker?
Ah, ja dan houdt het op inderdaad, lastig te vervangen ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij was het een faal in de hardware. Moederboard kapot uiteindelijk.
Ik heb de laptop overigens nog steeds
Ja, de computer meneer zei al dat een vervanging meer gaat kosten dan een nieuwe laptopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja dan houdt het op inderdaad, lastig te vervangen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
Mijn eten staat in de oven
Maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek meer
SufferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, ik heb echt goed geslapen, ik slaap de laatste tijd sowieso steeds beter, gelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je niet veel geslapen afgelopen nacht?
Meer bier drinken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Een iq van 25... waar kan ik tekenen?
A oke... dat had het kunnen zijn....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt goed geslapen, ik slaap de laatste tijd sowieso steeds beter, gelukkig.
Uhm bij degene die het geopend heeft, denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A oke... dat had het kunnen zijn....
Heb je al gegeten? Of veel nadenkwerk? Zorgen over examens?
Gelukkig weet ik dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vrijwillig voor lobotomiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm bij degene die het geopend heeft, denk ik
ben anders bloedserieusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je een grapje maakt
dat gaat me net wat te ver, maar kan me er wat bij voorstellen.quote:
ik wil ik wil ik wil.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat gaat me net wat te ver, maar kan me er wat bij voorstellen.
Een Evie plantje, die heb ik nog niet!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
ik wil ik wil ik wil.
Is eigenlijk het enige wat ik nog wil
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtmaar daar wil ik het liever niet over hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat je te dom wilt zijn om je broek op te trekken.quote:
Weekje wachten kan je me ophalenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een Evie plantje, die heb ik nog niet!
heel zorgeloos bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je te dom wilt zijn om je broek op te trekken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het door komtmaar daar wil ik het liever niet over hebben.
Ik zou het niet willen. Nooit van mijn leven.quote:
Nu heb ik even geen idee waar je 't over hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het maar lekker was, popje..
I'm off.
toedels.
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Evie het volgende:
wie wil er volgend weekend mee een weekendje weg?
Al is het naar de hel, kan me eigenlijk niet bommen. Als het maar weg is uit deze zieke omgevingquote:
Egypte schijnt goedkoop te zijn, deze tijd van het jaarquote:
o'rly?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb ik even geen idee waar je 't over hebt
Fijn weekend
Wil je kwijt waarom en waarvan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Al is het naar de hel, kan me eigenlijk niet bommen. Als het maar weg is uit deze zieke omgeving
Weg van alle verderf hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil je kwijt waarom en waarvan?
Goed plan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Egypte schijnt goedkoop te zijn, deze tijd van het jaar
Foto's MeMo, foto's!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vanmiddag n leuk jurkje gekocht
Nieteens een onwijs sexy ding? Wat een downerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ja kan geen plaatje vinden op interneten ga niet 1 maken en tis n lang/gebreidachtig jurkje dus verwacht niks keisexy;s ofzo
is niet ver genoeg.. godver nu maar hopen dat ik het vol ga houden iemand nooit meer te zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Evie, je bent welkom in Limburgof is dat niet ver genoeg?
altijd lastigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
is niet ver genoeg.. godver nu maar hopen dat ik het vol ga houden iemand nooit meer te zien
In dat geval kan je misschien beter naar Antarctica emigreren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
is niet ver genoeg.. godver nu maar hopen dat ik het vol ga houden iemand nooit meer te zien
Ach ben meer waard dan iemand die ineens omdraait geen relatie kan hebben en zwaar onder invloed staat van zn ex. Roept dat hij van je houdt maar wel seks met dr moet kunnen hebben. Want dat heeft hij belooft..quote:
sjah als iemand me een ticket geeft dan ga ik graag.. heb niet echt de financiele middelen om echt op te rottenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kan je misschien beter naar Antarctica emigreren.
Of Arctica, ieder zijn meug, natuurlijk.
Dat is die knakker waar je het laatst ook al had. Zo te lezen, even cru gezegd, maakt hij je eerder ongelukkig dan gelukkig. Misschien klote als je hem wel leuk vind, maar onder de streep is ie blijkbaar meer negatief dan positief.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ben meer waard dan iemand die ineens omdraait geen relatie kan hebben en zwaar onder invloed staat van zn ex. Roept dat hij van je houdt maar wel seks met dr moet kunnen hebben. Want dat heeft hij belooft..
YEAH RIGHT... denk niet dat je dan echt van me houden kan.
Ja, da's wel echt belachelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ben meer waard dan iemand die ineens omdraait geen relatie kan hebben en zwaar onder invloed staat van zn ex. Roept dat hij van je houdt maar wel seks met dr moet kunnen hebben. Want dat heeft hij belooft..
daarom zeg ik kom naar limburgquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah als iemand me een ticket geeft dan ga ik graag.. heb niet echt de financiele middelen om echt op te rotten
Jup vandaar net besloten m nooit meer te spreken.., of te moeten willen spreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is die knakker waar je het laatst ook al had. Zo te lezen, even cru gezegd, maakt hij je eerder ongelukkig dan gelukkig. Misschien klote als je hem wel leuk vind, maar onder de streep is ie blijkbaar meer negatief dan positief.
Limburg en Friesland. beide buitenlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom zeg ik kom naar limburgmaar das niet ver genoeg blijkbaar (en iedereen steeds maar klagen dat t zo ver is
)
tja met dat "open" relatie gingen hier al alarmbelletjes rinkelen en volgens mij was dat ook niet wat jij echt wildequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
ja duh ik woon erquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Limburg en Friesland. beide buitenland
Maastricht is gaaf
Maastricht ver, ze zijn zeker nooit naar Bretagne geweest met de auto?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom zeg ik kom naar limburgmaar das niet ver genoeg blijkbaar (en iedereen steeds maar klagen dat t zo ver is
)
Hola Friendquote:
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmatequote:
Hoe is het? Heb je een tijd niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het bekende van twee walletjes etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmate
Mja blijkbaar maakt hij naar haar beloftes en roept hij tegen mij dat ie van me houdt en met me verder wil,.. lijkt me eerder dat ie met haar verder wil
Ach hij gaat maar lekker uitjanken bij die snol. Zij verdient het opzich ik verdien beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het bekende van twee walletjes eten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het? Heb je een tijd niet gezien.Ja, fucked upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er ook een tijdje niet geweest![]()
hoe is t met jou?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waar heb je de advertentie gelezen/gezien, waarom deze je interesse trok, waarom jij denkt van meerwaarde te kunnen zijn, dat soort punten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb een writers block ofzoiets..
hoe schrijf je ook al weer een sollicitatiebrief???![]()
ik kan niks verzinnen.. kreeg een vacature door van het bedrijf waar de vriendin van mn tante werkt.. maar dat is echt iets wat ik nog nooit gedaan heb.. en weet echt niet wat ik in die kut sollicitatiebrief moet schrijven. Ik haat solliciteren
Memoquote:
ik kreeg m van me tante, hij boeit me geen kut, maar hij heeft een vast contract en 40 uur, en ik heb geen meerwaarde want geen ervaringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waar heb je de advertentie gelezen/gezien, waarom deze je interesse trok, waarom jij denkt van meerwaarde te kunnen zijn, dat soort punten.
Met mij gaat het erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, fucked up![]()
ben er ook een tijdje niet geweest![]()
hoe is t met jou?
nee mag nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Memo
Volgens mij vermaak jij je wel daar in t zuiden!
Nog bij lush of md geweest?
Dat laatste zou ik inderdaad ook denken... En hoe moeilijk het ook is, hem een dikke vinger geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmate
Mja blijkbaar maakt hij naar haar beloftes en roept hij tegen mij dat ie van me houdt en met me verder wil,.. lijkt me eerder dat ie met haar verder wil
mooi zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met mij gaat het erg goed moet ik zeggenSporten, werken, ontspannen, alles wel in balans eigenlijk.
Klote dat het bij jou minder ging/gaat. Hopelijk (snel) verbetering dan![]()
Alleen dan is het wel een beetje sadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is fucking half 9 en ik heb zin om m'n bed in te duiken
Je kan vast wel wat uit je duim zuigen waarom die functie je leuk lijktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kreeg m van me tante, hij boeit me geen kut, maar hij heeft een vast contract en 40 uur, en ik heb geen meerwaarde want geen ervaring
Nog triester, ik heb morgen vrijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dan is het wel een beetje sad
Hoe laat moet je morgen op?
Dat is dus het probleem.. ik kan niks bedenkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan vast wel wat uit je duim zuigen waarom die functie je leuk lijkt![]()
En ook al heb je geen ervaring, gewoon iets verzinnen met eigenschappen in je karakter of zo.
Belangrijkste is dat je daar komt voor een gesprek en zolang er geen mierenneuker zit gaat zo'n gesprek wel.
Gewoon nog een uurtje wakker blijven en dan gaan slapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog triester, ik heb morgen vrij
Hoi ik ben GvsE.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem.. ik kan niks bedenken
Laat die advertentie eens zien misschien weet wij(singles) wel ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem.. ik kan niks bedenken
Ja.. vaag vermoeden dat dat m niet gaat wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi ik ben GvsE.
Neem mij aan omdat het kan.
Doei.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi ik ben GvsE.
Neem mij aan omdat het kan.
Doei.
Ik ook, maar ik ben ook echt gewoon doodmoe. Ik ga het dan ook niet laat maken op Fok en straks een goede film kijken en flink ontspannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog triester, ik heb morgen vrij
oke oke..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat die advertentie eens zien misschien weet wij(singles) wel iets
Ik gok ook van niet, maar een lege brief staat lulligerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. vaag vermoeden dat dat m niet gaat worden
levensmoe?quote:
misschien maak ik dan wel meer kansquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok ook van niet, maar een lege brief staat lulliger
Stuur dan op z'n minst een 'ik solliciteer op deze functie, doei' meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien maak ik dan wel meer kans
Mjah, ik denk dat het komt door weinig slaap, vroeg opstaan, en de halve dag bussen schoongemaakt te hebben, dus aardig moe, en zelfs spierpijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben ook echt gewoon doodmoe. Ik ga het dan ook niet laat maken op Fok en straks een goede film kijken en flink ontspannen.
Dat kan toch? Je hoeft niet verplicht ieder weekend sociaal te doen. Ik heb daar helemaal geen zin in, moet het door de week al vaak genoegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat het komt door weinig slaap, vroeg opstaan, en de halve dag bussen schoongemaakt te hebben, dus aardig moe, en zelfs spierpijn
Slechts een paar hapjesquote:
Niemand overleefd seks met GvsEquote:
Kijk daar kan ik wat meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke oke..
Summary Job Description
The technician holding this position carries out independently duties for the operation of equipment
according to established Standard Operating Procedures (SOPs) and the packaging of commercial
and clinical supply products in conformity with approved Master Production Batch Records and current
Good Manufacturing Practices (cGMP).
Accountabilities/responsible
Carries out independently the following packaging activities:
Strict application of gowning and sanitation procedures in force;
Inspection of product, after qualification, for the following:
o Hand inspection Lyophilised products;
o Hand inspection Liquid products;
o Hand inspection Media;
o Visomat IV inspection for Lyophilised and Liquid products.
Operating secondary packaging machines and equipment according to established
Standard Operating Procedures (SOPs).
o Semi-automatic inspection machine;
o Labelling machine (including printing and control systems);
o Carton coding machine.
Cleaning of secondary packaging machines and equipment;
Records accurate entries in Master Batch Records and Logs;
Supports activities for validation and calibration processes;
Initials employee:____________
Label en Pack Technician II
Page 1 of 1
JOB DESCRIPTION
Follows defined health, safety and environmental procedures;
Supports in manufacturing operations, when requested;
Assists in training of new employees on secondary packaging, when requested;
Participates as a member of a work group, shares information with others;
Contributes to workplace meetings and discussions;
Able to follow instructions and directions in a regulated environment.
Communication
Reports daily to the Supervisor Label and Pack about secondary packaging activities and
priorities, as well as improving efficiencies on the shop floor.
Participates in departmental meetings.
Job requirements
Technical education at a minimum of MBO level;
Demonstrate willingness to learn;
Produce a high level of accuracy;
Works within production timeframes & deadlines;
Verbal and written skills in the Dutch and English language;
Appropriate knowledge of cGMP standards and 1 year in a cGMP environment preferably in
the pharmaceutical industry;
Knowledge on low complexity tasks supporting the manufacturing operation;
Preferably Pharmaceutisch Vakman;
Confident user in Microsoft Word and Microsoft Excel.
Competencies
Action Oriented
Technical Learning
Listening
Interpersonal Savvy
Drive for Results
Version dated: June 2010
Employee :
Of Zwarte Weduwe, daar waren we nog niet helemaal uit..quote:
Ik denk een kruizing tussen die tweequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of Zwarte Weduwe, daar waren we nog niet helemaal uit..
Zie vorige postquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand overleefd seks met GvsE
[..]
Kijk daar kan ik wat mee
Een biddende weduwe? Ja, ik zie het helemaal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk een kruizing tussen die twee
Samzz eet je misschien wel niet op maar ze put je wel helemaal uit tot de dood er op volgtquote:
Ik ben wel begonnen in de bijbelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een biddende weduwe? Ja, ik zie het helemaal!
Of een zwarte sprinkhaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een biddende weduwe? Ja, ik zie het helemaal!
Wat is zo'n forumparty nou? Ga je dan in nl of in de uk bestellen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee mag niet(en ik heb alles van lush al wat ik wil hebben
misschien vd week bij forumparty bestellen)
Dextrotje erin en gaan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samzz eet je misschien wel niet op maar ze put je wel helemaal uit tot de dood er op volgt
Ben je ziek geworden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben wel begonnen in de bijbel
Ja.. ik dus nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand overleefd seks met GvsE
[..]
Kijk daar kan ik wat mee
Hmmm... goedequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of Zwarte Weduwe, daar waren we nog niet helemaal uit..
Ik gok dat je dan een overdosis dextro nodig gaat hebbenquote:
Nee, ik had niks meer om te lezen.. en het leek me wel een leuk sprookjesboek Pquote:
Heel ongeloofwaardig geschrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik had niks meer om te lezen.. en het leek me wel een leuk sprookjesboek P
Oh, dat moet kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gok dat je dan een overdosis dextro nodig gaat hebben
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samzz eet je misschien wel niet op maar ze put je wel helemaal uit tot de dood er op volgt
Ik weet niet.. ik ben nog bij Genesis hoofdstuk 4 ofzo.. Ik slaap er wel goed doorquote:
er worden dan speciale producten eenmalig gemaakt dit keer een showergel van een jelly en van nog wat andere producten, is altijd in de UKquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is zo'n forumparty nou? Ga je dan in nl of in de uk bestellen?
En goed van je zelfdiscipline!
Best een goed idee wanneer je aan slapeloosheid lijdtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik ben nog bij Genesis hoofdstuk 4 ofzo.. Ik slaap er wel goed door
de afgelopen weken slaap ik mezelf doodquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best een goed idee wanneer je aan slapeloosheid lijdt
Hoe is het met Varken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de afgelopen weken slaap ik mezelf dood
Pff ik weet in iig hoe GMP enzo werktquote:
die is dood op het moment.. maar verder is ze nog steeds een trutquote:
Ik ben nauwkeurig, als iets me interesseert.. procedures volgen kan ik.. en een teamplayer kan ik zijn als het een leuk team isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ik weet in iig hoe GMP enzo werkt![]()
Voor dit soort werk moet je heel nauwkeurig zijn. Verder zal je heel goed iedere keer nauwgezet de procedures moeten volgen.
Teamplayer
En nog een paar van dat soort dingen. Als je dat niet hebt kan je het wel vergeten.
Een combinatie van bronnen en indrukkenquote:
Hooglied is een aanraderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet.. ik ben nog bij Genesis hoofdstuk 4 ofzo.. Ik slaap er wel goed door
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is dood op het moment.. maar verder is ze nog steeds een trut
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg benieuwd ben naar die bronnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een combinatie van bronnen en indrukken
[..]
Hooglied is een aanrader
Das gemeen, das zielig voor je laptop man..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, valt niet mee, internetten terwijl er een puppy over je laptop loopt of hem probeert op te eten
Nog niet een heel juist beeld?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog niet een heel juist beeld van Samzz, misschien morgen dan dus toch het treinkaartje maar inzetten voor bestemming Enschede
Puppyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, valt niet mee, internetten terwijl er een puppy over je laptop loopt of hem probeert op te eten
Ja maar kan niet boos worden op haar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das gemeen, das zielig voor je laptop man..
quote:
Enige idee wat GMP is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben nauwkeurig, als iets me interesseert.. procedures volgen kan ik.. en een teamplayer kan ik zijn als het een leuk team is
Jij zeker met die domme rotkop van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, sorry, we zijn niet allemaal 100% kansloos.
Ik vind dr nog steeds maar een klein opdondertjequote:
Wat is ze gegroeidquote:
Oke. Laat hem/haar tzt door de dierenarts controleren op chronische hoofdpijn en rugproblemen.quote:
Als ik naar de wc ga, dan gaat zij in de wasbak liggen.. de gekquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou, te weinigIk ken je immers alleen van hier
Die zijn geheimquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg benieuwd ben naar die bronnen.
ik zou dood gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige idee wat GMP is?Daar moet je nauwkeurig zijn tot op 3 cijfers achter de komma.
![]()
bv om naar de wc te gaan moet je drie formulieren invulleneentje voor dat je gaat dat je naar de wc gaat. Eentje als je terug bent en eentje waarin je vult dat je de formulieren hebt ingevuld die vervolgens gecontroleerd worden door iemand anders.
Etc. Heel de dag door.
Komt goed, is niet de eerste, ouders fokken ermeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is ze gegroeid
[..]
Oke. Laat hem/haar tzt door de dierenarts controleren op chronische hoofdpijn en rugproblemen.
Vaag beestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik naar de wc ga, dan gaat zij in de wasbak liggen.. de gek
Oke.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt goed, is niet de eerste, ouders fokken ermee
Dat van die WC is onzin gelukkigquote:
Hoewel ik twijfel of ik überhaupt weg ga. Morgen is de laatste dag voor dat kaartje, maar morgen is het weer hetzelfde als vandaag, niet echt fijn om dan NL door te reizen.quote:
Lijkt me behoorlijk verantwoordelijk werk. Maar zal wel bagger betalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat van die WC is onzin gelukkigmaar zo werkt het wel dus. Als je iets gaat doen vul je in dat je die taak gedaan hebt en daarna controleerd iemand dat etc. Met alle werkzaamheden die je doet.
Ja zijn een hoop broodfokkers inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Ik vind het zelf een enorm leuk ras, maar wil ze zelf niet hebben omdat ze kapot gefokt zijn.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Eind goed al goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
En zijn laptop doet het weer gewoon
ik had laatst een hotel op de kalverstraatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Verloren, uiteraard. Hij had die duurste straat, met steden, dus ik was binnen no time failliet.
Whaha, kleine wereldondernemer dat ie isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Verloren, uiteraard. Hij had die duurste straat, met steden, dus ik was binnen no time failliet.
En terecht, moet je maar niet de dark side kiezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Morgen waait het veel minder, mietjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of ik überhaupt weg ga. Morgen is de laatste dag voor dat kaartje, maar morgen is het weer hetzelfde als vandaag, niet echt fijn om dan NL door te reizen.
Je hoeft je dus niet te verschuilen
En ik heb hem niet eens laten winnen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, kleine wereldondernemer dat ie is![]()
Ik wil wel eens tegen 'm monopoly-en dan
Niet alleen broodfokkers. De reguliere fokkers hebben het ras naar de filistijnen geholpen door op uiterlijk te fokken. Volgens onderzoekers heeft 100% van de populatie erfelijke gebreken, nu denk ik zelf dat dit lichtelijk overdreven is, maar een gezond ras is het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zijn een hoop broodfokkers inderdaad.
Zijn heel populair geworden na Pim Fortuyn
Ja, dat is ze.. van de week maakte ze een foutje... ik was bezig met het filter van dr kattenbak door te spoelen, dus de kraan vol uit open (nu is ze niet bang van water) maar ze vergiste zich dat ze er direct onder zou springen.. dus Splat.. natte kat, natte woonkamer, natte bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |