Ja, da's wel echt belachelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ben meer waard dan iemand die ineens omdraait geen relatie kan hebben en zwaar onder invloed staat van zn ex. Roept dat hij van je houdt maar wel seks met dr moet kunnen hebben. Want dat heeft hij belooft..
YEAH RIGHT... denk niet dat je dan echt van me houden kan.
daarom zeg ik kom naar limburgquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah als iemand me een ticket geeft dan ga ik graag.. heb niet echt de financiele middelen om echt op te rotten
Jup vandaar net besloten m nooit meer te spreken.., of te moeten willen spreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is die knakker waar je het laatst ook al had. Zo te lezen, even cru gezegd, maakt hij je eerder ongelukkig dan gelukkig. Misschien klote als je hem wel leuk vind, maar onder de streep is ie blijkbaar meer negatief dan positief.
Limburg en Friesland. beide buitenlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom zeg ik kom naar limburgmaar das niet ver genoeg blijkbaar (en iedereen steeds maar klagen dat t zo ver is
)
tja met dat "open" relatie gingen hier al alarmbelletjes rinkelen en volgens mij was dat ook niet wat jij echt wildequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach ben meer waard dan iemand die ineens omdraait geen relatie kan hebben en zwaar onder invloed staat van zn ex. Roept dat hij van je houdt maar wel seks met dr moet kunnen hebben. Want dat heeft hij belooft..
YEAH RIGHT... denk niet dat je dan echt van me houden kan.
ja duh ik woon erquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Limburg en Friesland. beide buitenland
Maastricht is gaaf
Maastricht ver, ze zijn zeker nooit naar Bretagne geweest met de auto?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom zeg ik kom naar limburgmaar das niet ver genoeg blijkbaar (en iedereen steeds maar klagen dat t zo ver is
)
Hola Friendquote:
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmatequote:
Hoe is het? Heb je een tijd niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het bekende van twee walletjes etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmate
Mja blijkbaar maakt hij naar haar beloftes en roept hij tegen mij dat ie van me houdt en met me verder wil,.. lijkt me eerder dat ie met haar verder wil
Ach hij gaat maar lekker uitjanken bij die snol. Zij verdient het opzich ik verdien beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het bekende van twee walletjes eten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe is het? Heb je een tijd niet gezien.Ja, fucked upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er ook een tijdje niet geweest![]()
hoe is t met jou?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waar heb je de advertentie gelezen/gezien, waarom deze je interesse trok, waarom jij denkt van meerwaarde te kunnen zijn, dat soort punten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb een writers block ofzoiets..
hoe schrijf je ook al weer een sollicitatiebrief???![]()
ik kan niks verzinnen.. kreeg een vacature door van het bedrijf waar de vriendin van mn tante werkt.. maar dat is echt iets wat ik nog nooit gedaan heb.. en weet echt niet wat ik in die kut sollicitatiebrief moet schrijven. Ik haat solliciteren
Memoquote:
ik kreeg m van me tante, hij boeit me geen kut, maar hij heeft een vast contract en 40 uur, en ik heb geen meerwaarde want geen ervaringquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waar heb je de advertentie gelezen/gezien, waarom deze je interesse trok, waarom jij denkt van meerwaarde te kunnen zijn, dat soort punten.
Met mij gaat het erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, fucked up![]()
ben er ook een tijdje niet geweest![]()
hoe is t met jou?
nee mag nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Memo
Volgens mij vermaak jij je wel daar in t zuiden!
Nog bij lush of md geweest?
Dat laatste zou ik inderdaad ook denken... En hoe moeilijk het ook is, hem een dikke vinger geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Nogal, en nee ze bedoelt het niet om tussen ons in te komen. Nee want ze heeft het beste met me voor.. (Whahahaha wat een grapje). En ze is wel zn soulmate
Mja blijkbaar maakt hij naar haar beloftes en roept hij tegen mij dat ie van me houdt en met me verder wil,.. lijkt me eerder dat ie met haar verder wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |