Ik heb dat spel van je uitgespeeldquote:
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
ik kan niet wachten om de films Old Stars en de Heineken ontvoering te zijn. Beide worden pas eind 2011 uitgebracht geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke film zou je heen willen dan??
Black Swanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
black swan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die film die donderdag in première is gegaan. Over de ballerina de gek werd.
Das snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat spel van je uitgespeeld
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.quote:
Stuur nog eens een leukequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik blijf meestal niet zolang hangen bij een spel. Staan veel leuke spellen op die site.
Het ging al zo ontzettend hard namelijkquote:
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging al zo ontzettend hard namelijk
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een verkeerde TT gekozen
Balen van de windquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens beginnen met werken![]()
Ll is er vanavond![]()
![]()
laters
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of deze (zelfde olifantje, ander spel) klik voor spel
En klik hier voor deel 2
quote:
Houdt dat ook in dat je zin hebt om de was op te hangen? Want dan heb ik nog wel wat voor jequote:
Deze is leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of deze (zelfde olifantje, ander spel) klik voor spel
En klik hier voor deel 2
Uhm neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Houdt dat ook in dat je zin hebt om de was op te hangen? Want dan heb ik nog wel wat voor je![]()
Jahquote:
Nou gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:41 schreef Toekito het volgende:
Jahfluitje van een cent. Duurde alleen lang voordat het hier was.
Muck heeft het bed al goed gekeurdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maarVanavond lekker slapen dus
Das 't belangrijkstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft het bed al goed gekeurd
Externe oplader? Wasda?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoon weer terug, niet gerepareerd maar werkt goed (op het opladen na dan natuurlijk) Als de externe lader binnen is, werkt ie dus weer gewoon zo als het hoort
quote:
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe opladerquote:
Ahh, ok!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm omdat de input van oplader van telefoon kapot is moet ik nu de batterij buiten de telefoon opladen, dan moet ie dus in een externe oplader
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.quote:
Nu kan ik teminste rustig Photosoepenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is wel fijn, maar het zou wel iets drukker mogen zijn.
Wat maak je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu kan ik teminste rustig Photosoepen![]()
Een folder voor Nederlandsquote:
Hoi Fhaquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Fha![]()
Het het hier zo eng rustig als het lijkt??
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.quote:
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muckquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar Koen en GF en jij en Barretje en ik niet.
Wie eigenlijk nog meer niet? Owh ja, Toek en Muck.. En waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
GF is aan het werk en Toek staat onder de douche (mogelijk met muck)
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ikquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Nog iets leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarna moeten ze het "nieuwe" bed inwijden.. dus nouja die zullen we niet meer zien vandaag gok ik
Ik heb deze hele dag in bed liggen lezen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:09 schreef Fha het volgende:
Ik heb de hele dag gewerktMaar het was niet echt bijzonder vandaag.
En jij?
Jeffrey Deaver - In Memoriamquote:
Detective/thrillerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef Fha het volgende:
Ik lees eigenlijk van alles door elkaarDus dat is heel overzichtelijk enzo
Tegelijk lijkt me lastigquote:
Owh, heb ik nooit last van... Wel van een gebrek aan boeken..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik vind het juist wel lekker. Als ik even geen zin meer heb in het ene schakel ik gewoon over naar een ander boek
Echt dramatisch hoorquote:
Hoi Bar!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond ladies!
Fha.. kom je ook in het trouwen topic posten??
en boeken!!
here you goquote:
Zelfs ik heb er nog aardig wat, hoewel ik meestal leen ipv koopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt dramatisch hoorMijn huis is te klein
jahoor.. we waren op tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Bar!![]()
Hoest op Texel? En kon je wel in ondertrouw met Boogaardplein afgezet??
e wat is nou jouw beste boek??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt dramatisch hoorMijn huis is te klein
quote:
De avonden van Gerard Revequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
e wat is nou jouw beste boek??
het waait lekker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nogmaals gefeliciteerd dan!![]()
Hoest op Texel??
waar gaat die over??quote:
Leuk!!quote:
heheh lurk dan maar meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuk!!
Maar ik wil nog niet meepostenDan raak ik heeeeeelemaal gehyperfocused en dan word Henry heeeeelemaaal gek
Dus ik wacht tot we minstens een datum hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |