Dan is het nog erger. Net zoiets dat de kerstboom bij een andere school in de ban werd gedaan, terwijl daar niemand om vroeg?quote:
Te laat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, geef me ook een kans op hem te openen.
Jij had post 301, bij 300 gaat het toch dicht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, geef me ook een kans op hem te openen.
quote:
5 minuten? Serieus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste poster opent de nieuwe, na 5min mag een ander.
Zeg, je hebt een usernummer 50.000 lager dan de mijne. Dan weet je toch dat in het topic #301 op pagina 7 de laatste isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij had post 301, bij 300 gaat het toch dicht?
Wellicht dat jij anders in het leven staat dan ik. Sterker, dat weet ik wel zeker. Maar de reden dat ik trots ben op dit land is omdat mensen de vrijheid hebben om christen, moslim, boeddhist of atheist te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen moeten zich maar aanpassen aan de Nederlandse gebruiken. Lukt dat niet, dan ga je toch naar een Islamitisch land?
Als ik besluit om naar Marokko te gaan, dan moet ik mij toch ook aanpassen aan de gebruiken daar?
Wie bepaalt hier de regels, een heiden op een katholieke universiteit of degene die het snelste is met het openen van het nieuwe topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste poster opent de nieuwe, na 5min mag een ander.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie bepaalt hier de regels, een heiden op een katholieke universiteit of degene die het snelste is met het openen van het nieuwe topic.
Dat wassen doe je maar gewoon thuis. Moslim of christen, heiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen mag gebruik maken van dat hok. Als jij je lul wilt wassen in die wasbak, dan staat het je vrij dat te doen. De ruimte is niet enkel bedoeld voor moslims.
En nee, PVV maakt geen terecht punt.
Zie je ook hoe goed ik opletquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, je hebt een usernummer 50.000 lager dan de mijne. Dan weet je toch dat in het topic #301 op pagina 7 de laatste is
Ook als diezelfde mensen jou die vrijheid niet meer gunnen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat jij anders in het leven staat dan ik. Sterker, dat weet ik wel zeker. Maar de reden dat ik trots ben op dit land is omdat mensen de vrijheid hebben om christen, moslim, boeddhist of atheist te zijn.
In wezen ben jij geen haar beter dan een land als Iran.
Weet ik meteen waar mijn ondergoed heen is.quote:
mag die school dat lekker helemaal zelf weten? Waar bemoeit de PVV zich mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wassen doe je maar gewoon thuis. Moslim of christen, heiden.
Dat hok is nergens voor nodig.
Gebeurt dat dan? Roepen moslims in Nederland op tot een Bijbel-verbod?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook als diezelfde mensen jou die vrijheid niet meer gunnen?
Dit land is veel te liberaal en te tolerant ja. Ik geloof niet in die multicul. Het geef alleen maar problemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat jij anders in het leven staat dan ik. Sterker, dat weet ik wel zeker. Maar de reden dat ik trots ben op dit land is omdat mensen de vrijheid hebben om christen, moslim, boeddhist of atheist te zijn.
In wezen ben jij geen haar beter dan een land als Iran.
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet ik meteen waar mijn ondergoed heen is.
"de school wordt door overheidsgeld gefinancieerd en dat dient niet gebruikt te worden om de achterlijke denkbeelden van mensen te faciliteren."quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
mag die school dat lekker helemaal zelf weten? Waar bemoeit de PVV zich mee?
Nee, ze vinden je alleen maar te minderwaardig om een hand te schudden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan? Roepen moslims in Nederland op tot een Bijbel-verbod?
Wou jij al dat klotewerk gaan doen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit land is veel te liberaal en te tolerant ja. Ik geloof niet in die multicul. Het geef alleen maar problemen.
Nu weer met die Polen....
Wassen doe je maar thuis? Dat zal een flink stinkzooitje worden op de gemiddelde schoolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wassen doe je maar gewoon thuis. Moslim of christen, heiden.
Dat hok is nergens voor nodig.
Maar vervolgens willen ze artikel 23 niet kwijt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
"de school wordt door overheidsgeld gefinancieerd en dat dient niet gebruikt te worden om de achterlijke denkbeelden van mensen te faciliteren."
Precies wat ze moeten doen. Je kan het geld beter in het onderwijs stoppen dan in kul.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
mag die school dat lekker helemaal zelf weten? Waar bemoeit de PVV zich mee?
Precies, alleen dan zonder je PI.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
"de school wordt door overheidsgeld gefinancieerd en dat dient niet gebruikt te worden om de achterlijke denkbeelden van mensen te faciliteren."
Er zijn mensen genoeg die dat willen doen als het werk ook maar eerlijk en zwaarte wordt betaald. Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wou jij al dat klotewerk gaan doen dan?
Hoe beperkt dat jouw vrijheid? Laten we voorop stellen; ik vind het een slechte zaak wanneer een moslim een vrouw niet de hand wil schudden. Het gros van de moslims in Nederland schudt vrouwen gewoon de hand. Verder, wanneer we alle onwenselijke uitwassen van religie gaan uitbannen, dan mogen we nog wel effe de bezem door de biblebelt halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze vinden je alleen maar te minderwaardig om een hand te schudden.
Gewone wasbak is niet genoeg? En een gewone Nederlandse doucheruimte bij sportgelegenheid?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wassen doe je maar thuis? Dat zal een flink stinkzooitje worden op de gemiddelde school
Al deze commotie en de daaruit volgende domme kamervragen kosten meer dan een bezemkast waarin een wasbak met twee kraantjes en een stoel zijn neergezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies wat ze moeten doen. Je kan het geld beter in het onderwijs stoppen dan in kul.
En dat kan natuurlijk van geen kant uit. Onze internationale concurrentiepositie staat al onder druk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen genoeg die dat willen doen als het werk ook maar eerlijk en zwaarte wordt betaald. Dat is het probleem.
Als je nou eens stopt met iedere keer te refereren naar de Bijbel dan zouden we nog een inhoudelijk gesprek kunnen hebben, het is nogal vermoeiend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe beperkt dat jouw vrijheid? Laten we voorop stellen; ik vind het een slechte zaak wanneer een moslim een vrouw niet de hand wil schudden. Het gros van de moslims in Nederland schudt vrouwen gewoon de hand. Verder, wanneer we alle onwenselijke uitwassen van religie gaan uitbannen, dan mogen we nog wel effe de bezem door de biblebelt halen.
Het plaatje gezien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewone wasbak is niet genoeg? En een gewone Nederlandse doucheruimte bij sportgelegenheid?
Als een grote groep leerlingen verklaart behoefte te hebben aan zo'n billenwasapparaat en de school gaat akkoord, ben je daar dan ook op tegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewone wasbak is niet genoeg? En een gewone Nederlandse doucheruimte bij sportgelegenheid?
Wat denk je zelf Koos?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een grote groep leerlingen verklaart behoefte te hebben aan zo'n billenwasapparaat en de school gaat akkoord, ben je daar dan ook op tegen?
Of steekt het je vooral dat de school moslims een pleziertje heeft gegund?
Waarom? Alle vormen van religie zijn gelijkwaardig in mijn ogen. Daarom is een verwijzing naar de Bijbel wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je nou eens stopt met iedere keer te refereren naar de Bijbel dan zouden we nog een inhoudelijk gesprek kunnen hebben, het is nogal vermoeiend.
Dan moet je fel gekant zijn tegen de PVV, neem ik aan. Of hoeven anderen niet gelijk te worden behandeld? Enkel jijzelf.quote:Bovendien, het beperkt niet mijn vrijheid, het valt mij aan in mijn respect. Ik eis respect en behandeld te worden als gelijke. Ik weiger als minderwaardig te worden bestempeld door een stel idioten dat nota bene hun eigen zandbak is ontvlucht omdat het hier beter is. Doen ze dat niet, dan schop ik ze het liefst persoonlijk nog het vliegtuig in.
Nee dit komt geheel op het conto van Cerbie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
Um...interessante TT...spreekt du_ke hier met persoonlijke ervaring?
Die laatste vraag was retorischquote:
Ben ik ook, ik ben VVD'er.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? Alle vormen van religie zijn gelijkwaardig in mijn ogen. Daarom is een verwijzing naar de Bijbel wel degelijk relevant.
[..]
Dan moet je fel gekant zijn tegen de PVV, neem ik aan. Of hoeven anderen niet gelijk te worden behandeld? Enkel jijzelf.
Natuurlijk, geef rechts maar weer de schuld !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dit komt geheel op het conto van Cerbie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dit komt geheel op het conto van Cerbie.
De Grondwet denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik ben VVD'er.
En nee niet alle religies zijn gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |