Haha mijnes noemt mijn honden stevast de poedelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb een dubbele foto
Nou ja![]()
Bink is een vrouwtje en ik noem ze altijd allebei 'hij'.
De baas zegt zelfs tussen de middag 'ga jij nu even naar de hondjes?'.
En dan gaat het over B&B
Timur en Ramonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Ynske het volgende:
Zero's Request
Verwarming aan
Kaarsjes aan
Boek erbij
Op de bank
Ga je alleen of neem je het gespuis ook mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier waait het al niet meer zo hard![]()
Ik zie een beetje tegen de reis naar kantoor op wel ...
Ik neem ze lekker mee, kunnen ze ff uitrazen op de parkeerplaats zonder dat ik hoef te lopen, en ze spelen daar veel meer dan thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je alleen of neem je het gespuis ook mee?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Ynske het volgende:
@ohoh, dit zijn de bandjes van vanavond
Wild Bill & his ASS
Project Fear
River of Brakelights
Drag the Racer
Fatbelly Bluesband
die is hier dus echt niet hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb spontaan visioenen van Oh-Oh met deze harde wind en een zere heup sjouwen met van die lichtgewicht honden....
Geen deuk in de balk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
koppijn is hier redelijk te doen, hersencel zit er nog, bult is weg, balk op zolder leeft nog
Ik zit er vol van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het lekker, je virtuele broodje?
quote:Een Apeldoornse kat is om het leven gekomen, nadat hij in een strop liep. Het dier werd dood teruggevonden in een bloembed aan de Pieter Steijnstraat in Apeldoorn.
Poes Slayer was al enkele dagen spoorloos verdwenen. Zijn eigenaar heeft inmiddels bij de politie aangifte gedaan. De politie roept getuigen op en mensen die meer weten zich te melden.
vordert goed,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen deuk in de balk?Fijn dat je je weer wat beter voelt.
Voor de liefhebbers een zeekamerupdate
Hij schakelt heel makkelijk over inderdaad. Gisteren had ie een vriendje te spelen, hij spreekt Duits met hem en zegt tussendoor iets in het Nederlands tegen onsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef Ynske het volgende:
vordert goed,
zag dat Christan een bedankje in t Duits neergezet heeft
dat maakte me benieuwd, schakelt hij makkelijk tussen nederlands en duits? of merk je toch dat duits hem makkelijker afgaat nu?
Ja, een klim-Hortensia die niets heeft om tegenaan te klimmenquote:
Oh, een kat zou natuurlijk wel een oplossing zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik betrapte van de week een spitsmuis in de voorraadkastOp zulke momenten missen we Guus toch wel. Met Guus in huis kreeg geen muis kans om zich hier te vestigen (of in de wijde omtrek om ons huis heen
)
hebben jullie nu geen katten meer? of zijn dat geen muizenvangers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik betrapte van de week een spitsmuis in de voorraadkastOp zulke momenten missen we Guus toch wel. Met Guus in huis kreeg geen muis kans om zich hier te vestigen (of in de wijde omtrek om ons huis heen
)
Die twee gaan zo ongeveer met muizen om als Garfieldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie nu geen katten meer? of zijn dat geen muizenvangers?
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
Nee
Nou, een beetje
Ik zou ze wel namen geven
Of je noemt ze gewoon Mubarak en Saddam Berlusconi , ben je blij als je ze straks kwijt bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengt
Of oh-oh en Greesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Of je noemt ze gewoon Mubarak en Saddam Berlusconi , ben je blij als je ze straks kwijt bent
Welnee, dan leg je gewoon geen voer meer neerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengt
Alsof je ons kan missenquote:
Jaap en Jaap!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof je ons kan missen![]()
Of Sieneke en JJJ
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej HappyHippy oh oh![]()
Wat aardig van Tha Boss![]()
Mijn opruimwoede gaat echt enorrrrrm lekker
Zow hey, jij was al vroeg met je natte poes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
Boor is een stuk minder mooi als hij net uit bad komt
[ afbeelding ]
En natte Bink als bonus
[ afbeelding ]
Die zochten asiel bij de burenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
)
Hoi Topickiller.quote:
Tis vandaag geen racetopic voor de verandering. Hoe gaat het daar? Zie Strega ook niet veel online. Maar dat kan ook komen omdat ik er zelf niet veel ben.quote:
Hoi Saraquote:
Nee, nu ik eindelijk weer wat kan strompelen, kan ik ook weer wat meer doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis vandaag geen racetopic voor de verandering. Hoe gaat het daar? Zie Strega ook niet veel online. Maar dat kan ook komen omdat ik er zelf niet veel ben.
[..]
Hoi Sara
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, nu ik eindelijk weer wat kan strompelen, kan ik ook weer wat meer doen.
Voorts gaan mijn handen en armen momenteel niet goed, de cortico injectie heeft helaas geen effect gehad.
Gelukkig vind de schare honden en katten dat ze heel veel aandacht verdienen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]en
tegelijk.
Ik ga nu even offline. Mijn mamma staat voor de deur
Had je in het vorige topic gelezen dat ik de pillen heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok het draaien deed geen zeer. Ze duwde alleen wat harder met het echoapparaat op mijn buik. En vooral op mijn blaas dat vond ik iets minder.
Ik ben er nog en de diclo werkt dus t gaat primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoe is het gegaan op kantoor vandaag Oh-Oh en hoe is het nu met de pijn?
Kijk, daar wordt ik vrolijk vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er nog en de diclo werkt dus t gaat prima
Daar is die sloerie van mij ook naar genoemdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, in flodder was de ene Kees toch écht wel een vrouwtje hoor
Das Chico , das de liefstequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
en dat kontje met dat sterretjespakje aan (ben kwijt wie wie is, sorry )maar lig echt in een deuk
Yups.quote:
Het maakt die honden echt geen reet uit hoe je ze noemt hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
ons vorig hondje (was eerst van mijn ouders) was een australian terrier en door mijn paps Pepper gedoopt. Haar originele naam was Tholitha (en écht met die spelling dus )
geen wonder dat Pepper daarna zo opgeknapt was
Maar toch is-ie vet smul, zeker zoals jij hem beschrijftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft nog een hoop te leren qua grenzen hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
och pappa, mijn moeilijke paps
jij gaf mij ooit veel en zorg
ook ná Rob, toen het zo moeilijk was
maar ook voor mij
maar je was mijn pap en jij was er voor mij
later, vele jaren later
ik zorgde voor jou terug
maar was het ooit genoeg?
Jij kon het niet meer zeggen
want je bol wilde niet meer
en al mijn liefde en al mijn zorg
doet me zo twijfelen
was het wel genoeg
(schreef ik de dag ná zijn overlijden en 7 jaar mantelzorg)
sushiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik zo sushi halen, of MacDonals, of Chinees?
Pfffffffff dilemma
Ik weet niet tot hoe laat die Sushiya open is, ik zal zo wel zienquote:
Openingsurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat die Sushiya open is, ik zal zo wel zien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Openingsuren
Maandag 12:00 - 19:30 **
Dinsdag 12:00 - 19:30
Woensdag 12:00 - 19:30
Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag 11:00 - 19:30
Zaterdag 12:00 - 19:30
Zondag Gesloten *
* Iedere koopzondag zijn wij geopend.
** Iedere maandag na koopzondag zijn we gesloten.
Mik de sushi in de microwavequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk heb ik trek in iets warms, want het is hier best wel koud
die op de markt en in wyck hebben volgens de site dezelfde openingstijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die in Wyck?
Ik kijk zo wel ff, als je daar iets warms wil moet je vaak een half uur wachten, die zijn traaaaaaag
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
die op de markt en in wyck hebben volgens de site dezelfde openingstijden
Doe je wollen vestje aan of wurm al dat hondengedoe om je heen, krijg je het wel warmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar eigenlijk heb ik trek in iets warms, want het is hier best wel koud
maar goed, je kunt t niet echt eten noemen hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat de Mac het snelst gaat zijn
Nee maar wel snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar goed, je kunt t niet echt eten noemen he
Goedquote:
Heb je gewerkt vandaag?quote:
Ja Renske is net zoietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedniet afgevallen door strenge voer maar wat meer instructies
En ze struikelde over ieder opstapje tot nu toezo aan het om zich heen kijken
Oh enne, ze hadden haar nature diet visvoer niet meer dus ik heb Renske genomen, ken je dat?
Het zit er smakelijker uit met doperwtjes enz. maar wel weer 20 cent duurderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Renske is net zoiets![]()
En ik ben nu aan het werk
Dank uquote:
Tis meer werk dan ik dacht, dus ik ga zo ff hondjes uitlaten en ergens wat eten halen, dan voel ik vanzelf hoe het met den heup gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het zit er smakelijker uit met doperwtjes enz. maar wel weer 20 cent duurder![]()
Ahaaaa lukt het?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis meer werk dan ik dacht, dus ik ga zo ff hondjes uitlaten en ergens wat eten halen, dan voel ik vanzelf hoe het met den heup gaat
Em Elquote:
Nou????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:55 schreef Ynske het volgende:
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Ing! Geilaard!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou????
Waaaaar slaap jij vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
daar waar mn auto stoptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou????
Waaaaar slaap jij vannacht?
Kan jij niet met de auto naar die ene die niet naar jou toe kon komen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar waar mn auto stopt
ben bang dat t thuis is, want vanaf Roermond kom ik die als eerste tegen
das doorrijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij niet met de auto naar die ene die niet naar jou toe kon komen?
Alleen je bed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:17 schreef Ynske het volgende:
eigen bed laten vullen is natuurlijk ook nog een optie
das wel zonde hequote:
Ja precies, als hij er dan toch isquote:
Ik ga ook maar, ik zit hier nog minstens wel een uur of 3 geloof ikquote:
omrijden maakt mij niets uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
Nee maar Yns ff serieus, wat maakt het uit dan als je daar wat verder voor moet rijden?
Of heb je er gewoon geen zin in?
En kan hij vanavond wel naar jou toe komen dan?
Laat FOK! dan ook even links liggen, des te eerder ben je klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga ook maar, ik zit hier nog minstens wel een uur of 3 geloof ik
Maar? Hij kan niet? Jij wilt niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
omrijden maakt mij niets uit
eerst maar eens wat drinken
weet niet of ie kan, k wil wel, maar k ben niet van nu bellen ik duik straks in je bed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar? Hij kan niet? Jij wilt niet?
Wát?
Of ben ik te nieuwsgierig?
Haiquote:
Daar zijn nog wel een aantal tussenwegen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet of ie kan, k wil wel, maar k ben niet van nu bellen ik duik straks in je bed.
Hmm, als het niet smaakt zou ik het niet eten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:33 schreef Ynske het volgende:
als gebakken aardappeltjes ietwat zurig smaken, zijn ze vast niet meer goed he?
waren nog niet over de datum
t ligt idd in de vuilnisbakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, als het niet smaakt zou ik het niet eten!
Ja was heerlijk en alle dagen zonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El![]()
Leuk gehad?
Lekker bijgetankt?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nog bezig A van de bank af te staren zodat hij gaat koken
Hij staat inmiddels in de keukenquote:
quote:
Oostenrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:46 schreef Goodbye het volgende:
Welcome back ML, ik heb even gemist waar je heen was, tell me!
Nee hoor, helemaal nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar? Hij kan niet? Jij wilt niet?
Wát?
Of ben ik te nieuwsgierig?
Macaroniquote:
Oh, lekker!quote:
ChimiChurri?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Da's dan toch weer bizar.. voor de eerste keer argentijnse beef churri churri (of zoiets). De afzonderlijke componenten roken en smaakten afschuwelijk... en de combinatie is best wel te pruimen.
quote:
Zwaantje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh de post was er dus snel dit keer. Ik heb niet eens naar de houdbaarheidsdatunm gekeken. Maar ik heb ze pas eind 2010 gehaald dus ik wist wel dat ze nog houdbaar moesten zijn. Het is wel een een of ander vaag merk. Dat krijg je nu eenmaal als je zorgverzekeraar voorkeursmedicatie opgeeft. Wellicht zijn ze dus iets minder sterk. In ieder geval dat idee heb ik ervan
En ik heb weer een zwaantje
ik had haar gesmst gisteren, maar ze kon blijkbaar toch niet want er kwam familie op bezoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doe eens een Zwab-Steigermeisje update?
[..]
Zwaantje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook niet dat hij hier in de herhaling gaat. Maar ik vind het altijd zonde om eten weg te gooien en verschrikkelijk vies smaakt het ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ChimiChurri?
Het is wel te eten jamaar overheerlijk vond ik het niet
Sad.quote:
Oh nou doe er wat meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had haar gesmst gisteren, maar ze kon blijkbaar toch niet want er kwam familie op bezoek
verder heb ik van een vriendin op m' n kop gekregen dat ik niet direct genoeg ben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:
@MIzwaan kleef aan. en Welkom terug
Vriend is naar voetbal en wuppie vind mij al de hele dag geen goede mams. Dus ik zit in bed. Eerst met boek en nu met laptopAhaaaaa! Hoezo misselijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker! Milkshake oid erbij?quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee je moet het een keer proberen en dan de volgende keer niet weer kopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij hier in de herhaling gaat. Maar ik vind het altijd zonde om eten weg te gooien en verschrikkelijk vies smaakt het ook weer niet.
Dat! Go Zwab!quote:
Omdat ze al misselijk is sinds dag 1 van de zwangerschap zo ongeveer misschien?quote:[..]
Ahaaaaa! Hoezo misselijk?
welke smaak was dat dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Vanillemilkshake![]()
Dat dan weer wel![]()
Ik wilde eigenlijk die tijdelijke proberen maar ik durfde niet ivm allergie, leek me nou ook weer zo lullig als ik hier dalijk stervensziek word
600 MG = 600 MGquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh de post was er dus snel dit keer. Ik heb niet eens naar de houdbaarheidsdatunm gekeken. Maar ik heb ze pas eind 2010 gehaald dus ik wist wel dat ze nog houdbaar moesten zijn. Het is wel een een of ander vaag merk. Dat krijg je nu eenmaal als je zorgverzekeraar voorkeursmedicatie opgeeft. Wellicht zijn ze dus iets minder sterk. In ieder geval dat idee heb ik ervan
En ik heb weer een zwaantje
Oh gadverquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Net in de bios kwam er iemand op één stoel afstand van A. zitten en die stonk naar zweetTelkens als 'ie ging verzitten kwam er weer een fijne walm oud zweet met overheen gespoten Axe onze kant op
![]()
Oh, eten is klaar!
Blegh oud zweet. Ik was denk ik kotsend de zaal uitgerend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Net in de bios kwam er iemand op één stoel afstand van A. zitten en die stonk naar zweetTelkens als 'ie ging verzitten kwam er weer een fijne walm oud zweet met overheen gespoten Axe onze kant op
![]()
Oh, eten is klaar!
Ik had een paar weken geleden een presentatie voor een groep met zo iemand. Moet je ernaast zitten enquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Blegh oud zweet. Ik was denk ik kotsend de zaal uitgerend.
ieuwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Oh, eten is klaar!
heb je dr nog nooit deo en wasmiddel gegeven voor dr verjaardagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een collega die altijd zo ruikt, een vrouw nog wel
We zeggen het elke keer als ze zo meurtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je dr nog nooit deo en wasmiddel gegeven voor dr verjaardag
Even even wassen aan de wasbak is ook teveel moeite?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zeggen het elke keer als ze zo meurt![]()
Maar ze kan niet 's morgens douchen want dan moet ze te vroeg opstaan
kweet niet, maar wassen bestaat ook nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zeggen het elke keer als ze zo meurt![]()
Maar ze kan niet 's morgens douchen want dan moet ze te vroeg opstaan
Ik snap niet dat mensen dat zelf niet door hebben, en zelf als mensen wat zeggen dan doe je er toch wat aan, je schaamt je toch kapot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een collega die altijd zo ruikt, een vrouw nog wel
Oh dat vind ik ook zo smerig, bij mn 'oude' project had die gozer die ik moest inwerken dat ook. Dat was dan nog een negert, jaartje of 27 ofzo, en die kreeg ook voor elkaar om echt van die gele wijs- en middelvingers te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Echt he, mensen in de bus zie ik ook altijd kokhalzen, vooral als ze in de zomer met dr arm omhoog staat. En ze trekt rustig 2 keer dezelfde blouse aan, terwijl ze ook nog es zware shag rookt als een bouwvakker, ze heeft echt permanent gele vingers en zo
aaaaah zeker ook de shag onder dr armen die uitsteekt als de arm omlaag isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Echt he, mensen in de bus zie ik ook altijd kokhalzen, vooral als ze in de zomer met dr arm omhoog staat. En ze trekt rustig 2 keer dezelfde blouse aan, terwijl ze ook nog es zware shag rookt als een bouwvakker, ze heeft echt permanent gele vingers en zo
hihihi, van die haren waar bolletjes zweet aan hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuu!Er zijn tegenwoordig genoeg produkten te koop die zweetproduktie voorkomen. Als je dan al te lui bent om te douchen voor je gaat werken, dan kun je evengoed frips ruiken.
Ja en al is die 10 minuten eerder opstaan om ff snel onder de douche te springen teveel werk kan je altijd nog ff een nat washandje door je oksel klotsen 's ochtends. Ik snap dat echt niet, zeker niet als mensen het ook gewoon zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Huuuuu!Er zijn tegenwoordig genoeg produkten te koop die zweetproduktie voorkomen. Als je dan al te lui bent om te douchen voor je gaat werken, dan kun je evengoed frips ruiken.
Wees blij, heb een mannelijke collega die flexwerkt en zo nu en dan in mijn kantoortje belandtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik zou echt door de grond zakken dan hoor. Vooral als het zo doelbewust is, ik snap ook wel dat iemand aan het eind van een warme dag niet zo fris meer kan ruiken, maar doe er dan wat aan ofzo![]()
Ik heb gelukkig geen stinkende collega's
Waarom is ze ooit aangenomen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ze stinkt niet alleen, ze heeft ook gewoon vieze nagels en vieze tanden en zo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
camera check
oordoppen check
accus check
geheugenkaartjes check
tieten check
geloof dat ik alles heb
Maarja hoeveel tijd kost het nou als je ff snel 's ochtends gewoon onder de douche springt? 10 á 15 minuutjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou, echt, ik zeg je, daar kan 's morgens geen washandje tegenop, ik zweer het
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een lekker frips onderwerp zo op de zaterdagavond
yepzquote:
Ouderwetste telefoons kregen/krijgen stroom via het telefoonnetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Belt mijn vader net op de vaste lijn.
Hebben jullie wel stroom? ja anders kan ik de tel niet opnemen.
Heel hun wijk zit schijnbaar zonder stroom ik gok een babyboom over 9mnd
Ben sneller klaar als ik douchequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja hoeveel tijd kost het nou als je ff snel 's ochtends gewoon onder de douche springt? 10 á 15 minuutjes
Nou, als je je haar niet hoeft te wassen en je hebt echt haast.. Dan kan je jezelf wassen, afspoelen en afdrogen binnen vijf minuten hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja hoeveel tijd kost het nou als je ff snel 's ochtends gewoon onder de douche springt? 10 á 15 minuutjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
moet zo langzamerhand maar eens richting auto
ff een natte lap over de natte lap?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef Ynske het volgende:
snif snif, stink niet
tanden gepoetst
nagels zijn schoon
nog iets waar ik aan moet denken?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff een natte lap over de natte lap?
Ik pas me graag aanquote:
Die heb je mee?quote:
Alles bijgepunt?quote:
zijn maar van die doekies hoorquote:
Jij gaat niet voor halve maatregelen he?quote:
Maar zure zweetlucht betekent toch dat je je niet wast minimaal 1x in de 24h?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Same here, ik word niet wakker als ik niet mn haren was![]()
En geloof me, als je zo rookt en stinkt als zij, zou je beter ook elke dag je ragebol op je kop ff wassen
water is tha bombquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat niet voor halve maatregelen he?![]()
Niet te vaak die troep gebruiken he? Dan ga je écht stinken down there omdat je hele bacterieflora van de wapper is.
ja dat is het ook, maar ga er dan 's avonds uitgebreid onder staan en doe je collega's en plezier en spring er gewoon direct uit bed 's ochtends ff 5 minuten onderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je je haar niet hoeft te wassen en je hebt echt haast.. Dan kan je jezelf wassen, afspoelen en afdrogen binnen vijf minuten hoor.
Maar douchen is toch fijn
Ow bah nee, veel teveel gedoe. Maximaal 1 keer per 2 dagen. En als ik ermee weg kan komen sla ik een dagje extra over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Same here, ik word niet wakker als ik niet mn haren was![]()
En geloof me, als je zo rookt en stinkt als zij, zou je beter ook elke dag je ragebol op je kop ff wassen
Ik wou net zeggen, dat spul schijnt toch helemaal niet zo goed te zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat niet voor halve maatregelen he?![]()
Niet te vaak die troep gebruiken he? Dan ga je écht stinken down there omdat je hele bacterieflora van de wapper is.
heerlijk, en dan lekker warm in bedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat is het ook, maar ga er dan 's avonds uitgebreid onder staan en doe je collega's en plezier en spring er gewoon direct uit bed 's ochtends ff 5 minuten onder
Maar ik snap ook gewoon niet dat ze het zélf niet fijn vindt om schoon te zijn!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat is het ook, maar ga er dan 's avonds uitgebreid onder staan en doe je collega's en plezier en spring er gewoon direct uit bed 's ochtends ff 5 minuten onder
Ik heb handdoeken met een lusje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik was m'n haar niet elke dag hoor, dan ben ik eeuwen bezig elke dag!Om de dag en op de dag dat het niet gewassen hoeft te worden doe ik gewoon m'n haar in een knot en stap er zo onder. Gezicht kan je dan ook nog prima wassen hoor
Ik gok echt dat ze t zelf niet meer ruikt of merkt of zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik snap ook gewoon niet dat ze het zélf niet fijn vindt om schoon te zijn!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik snap ook gewoon niet dat ze het zélf niet fijn vindt om schoon te zijn!
quote:
Ben d'r bang voor. En dan is het lastig uitleggen dat jij er wel last van hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok echt dat ze t zelf niet meer ruikt of merkt of zo
Laat me raden?quote:
En ze had ook al een dusterquote:
Niet als je met je hoofd per se onder de douchekraan wil. Maar dat wil ik niet. Lekker handjes water in mijn gezicht flatsen en dan gaat het prima met handdoek op den kop. Vergeet ik die ten minste ook niet mee te nemen de douche in en hoef ik achteraf niet al druppelend op jacht door de koude badkamer.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Een badmuts en een duster?
Ik kan prima met mn gezicht onder de douche met mn haren gewoon in een staart zonder dat het nat wordt hoor![]()
Ik zag me al helemaal niet kloten met een handdoek op mn kop onder de douche, dan koos ik geloof ik nog liever voor de badmutsquote:
Dat gaat je niet lukken met een regendouchequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Een badmuts en een duster?
Ik kan prima met mn gezicht onder de douche met mn haren gewoon in een staart zonder dat het nat wordt hoor![]()
Maar dan moet je het ook niet vertellen, want nu visualiseren we het allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met een regendouche
Maar soit ik gebruik dat ding alleen als ik haast heb en er niemand is die me kan zien
Ja snap ik, maar ik wil het water ook over mijn hoofd, niet alleen mijn gezicht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik in bad ga gaat dr zo een klem in, bovenop mn kop![]()
Maar ik sta rustig met mn haar in een staart met mn gezicht minutenlang recht onder de douchestraal hoor, zonder dat mn haar nat wordt
Nah , maar ik was het toch al elke ochtend dus als ik 's avonds heel soms es ga en het niet zeikenat wil hebben omdat ik echt een tyfushekel heb aan met natte haren in bed gaan liggen een nog een grotere tyfushekel heb aan haar fohnen, dan doe ik het dus in een staartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik wil het water ook over mijn hoofd, niet alleen mijn gezicht.
En dát gaat echt niet, zonder dat je haar nat wordt
Dat moet je ook lekker zelf weten, ik zeg toch alleen hoe ik het doe?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah , maar ik was het toch al elke ochtend dus als ik 's avonds heel soms es ga en het niet zeikenat wil hebben omdat ik echt een tyfushekel heb aan met natte haren in bed gaan liggen een nog een grotere tyfushekel heb aan haar fohnen, dan doe ik het dus in een staart
NEINquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je ook lekker zelf weten, ik zeg toch alleen hoe ik het doe?
Ben je al bijna klaar met werken?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt hier weer eens om t hoekje kijken
Als het handig is en niemand ziet het, lekker belangrijk toch!quote:
Ik houd niet van mijn gezicht in de straal. En zeker niet minuten lang.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik in bad ga gaat dr zo een klem in, bovenop mn kop![]()
Maar ik sta rustig met mn haar in een staart met mn gezicht minutenlang recht onder de douchestraal hoor, zonder dat mn haar nat wordt
Kom je me nog een milkshake brengen?quote:
Hell no dat ik morgen nog es kom, ik maak het af, voor de laatste bus zal dat wel lukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga je morgen nog erug oh-oh of maak je het vandaag af?
Hoe ver is t fietsen vanuit het centrum?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je me nog een milkshake brengen?
Ik ook niet, heb altijd de onderste rand nat dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan dus niet in bad zonder mijn haar nat te maken, dan zit ik niet lekker
Ik ben aan het werk dus tis vlabijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe ver is t fietsen vanuit het centrum?of ben je aan t werk?
Daarom maak ik het altijd vast boven op mn kop!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb altijd de onderste rand nat dan.
En aangezien ik meestal wel iets van olie in het water gooi, moet ik daarna alsnog haar wassen.
Zelfde straat, wel stuk verder doorquote:
Tijden lang doelloos onder de straal staan.....heerlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd niet van mijn gezicht in de straal. En zeker niet minuten lang.Ben sowieso geen uitgebreide douchert.
Jij je haar in een staart, ik een handdoek erom: uiteindelijk staan we allebei met ons hoofd uit de straal.
Met je gezicht dr onder hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tijden lang doelloos onder de straal staan.....heerlijk.
ja precies, maar das wel he-le-maal over de brug, weet je hoe verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfde straat, wel stuk verder door
Helaas kan ik m'n haarinzet niet hoger zettenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daarom maak ik het altijd vast boven op mn kop!
Met badderen, want lager dan zit je er tegen en dat is naar en nat moet het ook niet worden
Als het mogelijk was een tijdschrift onder de douche te lezen en er een makkelijke stoel inpaste... dan zat ik er vast ook langer onder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tijden lang doelloos onder de straal staan.....heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |