Haha mijnes noemt mijn honden stevast de poedelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik heb een dubbele foto
Nou ja![]()
Bink is een vrouwtje en ik noem ze altijd allebei 'hij'.
De baas zegt zelfs tussen de middag 'ga jij nu even naar de hondjes?'.
En dan gaat het over B&B
Timur en Ramonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Ynske het volgende:
Zero's Request
Verwarming aan
Kaarsjes aan
Boek erbij
Op de bank
Ga je alleen of neem je het gespuis ook mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier waait het al niet meer zo hard![]()
Ik zie een beetje tegen de reis naar kantoor op wel ...
Ik neem ze lekker mee, kunnen ze ff uitrazen op de parkeerplaats zonder dat ik hoef te lopen, en ze spelen daar veel meer dan thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga je alleen of neem je het gespuis ook mee?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Ynske het volgende:
@ohoh, dit zijn de bandjes van vanavond
Wild Bill & his ASS
Project Fear
River of Brakelights
Drag the Racer
Fatbelly Bluesband
die is hier dus echt niet hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb spontaan visioenen van Oh-Oh met deze harde wind en een zere heup sjouwen met van die lichtgewicht honden....
Geen deuk in de balk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
koppijn is hier redelijk te doen, hersencel zit er nog, bult is weg, balk op zolder leeft nog
Ik zit er vol van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het lekker, je virtuele broodje?
quote:Een Apeldoornse kat is om het leven gekomen, nadat hij in een strop liep. Het dier werd dood teruggevonden in een bloembed aan de Pieter Steijnstraat in Apeldoorn.
Poes Slayer was al enkele dagen spoorloos verdwenen. Zijn eigenaar heeft inmiddels bij de politie aangifte gedaan. De politie roept getuigen op en mensen die meer weten zich te melden.
vordert goed,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen deuk in de balk?Fijn dat je je weer wat beter voelt.
Voor de liefhebbers een zeekamerupdate
Hij schakelt heel makkelijk over inderdaad. Gisteren had ie een vriendje te spelen, hij spreekt Duits met hem en zegt tussendoor iets in het Nederlands tegen onsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef Ynske het volgende:
vordert goed,
zag dat Christan een bedankje in t Duits neergezet heeft
dat maakte me benieuwd, schakelt hij makkelijk tussen nederlands en duits? of merk je toch dat duits hem makkelijker afgaat nu?
Ja, een klim-Hortensia die niets heeft om tegenaan te klimmenquote:
Oh, een kat zou natuurlijk wel een oplossing zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik betrapte van de week een spitsmuis in de voorraadkastOp zulke momenten missen we Guus toch wel. Met Guus in huis kreeg geen muis kans om zich hier te vestigen (of in de wijde omtrek om ons huis heen
)
hebben jullie nu geen katten meer? of zijn dat geen muizenvangers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik betrapte van de week een spitsmuis in de voorraadkastOp zulke momenten missen we Guus toch wel. Met Guus in huis kreeg geen muis kans om zich hier te vestigen (of in de wijde omtrek om ons huis heen
)
Die twee gaan zo ongeveer met muizen om als Garfieldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie nu geen katten meer? of zijn dat geen muizenvangers?
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
Nee
Nou, een beetje
Ik zou ze wel namen geven
Of je noemt ze gewoon Mubarak en Saddam Berlusconi , ben je blij als je ze straks kwijt bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengt
Of oh-oh en Greesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Of je noemt ze gewoon Mubarak en Saddam Berlusconi , ben je blij als je ze straks kwijt bent
Welnee, dan leg je gewoon geen voer meer neerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat je ze hele cutey-cutey namen geeft en ze dan na een tijdje wreed om het leven brengt
Alsof je ons kan missenquote:
Jaap en Jaap!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof je ons kan missen![]()
Of Sieneke en JJJ
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej HappyHippy oh oh![]()
Wat aardig van Tha Boss![]()
Mijn opruimwoede gaat echt enorrrrrm lekker
Zow hey, jij was al vroeg met je natte poes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
Boor is een stuk minder mooi als hij net uit bad komt
[ afbeelding ]
En natte Bink als bonus
[ afbeelding ]
Die zochten asiel bij de burenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Rewimo het volgende:
)
Hoi Topickiller.quote:
Tis vandaag geen racetopic voor de verandering. Hoe gaat het daar? Zie Strega ook niet veel online. Maar dat kan ook komen omdat ik er zelf niet veel ben.quote:
Hoi Saraquote:
Nee, nu ik eindelijk weer wat kan strompelen, kan ik ook weer wat meer doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis vandaag geen racetopic voor de verandering. Hoe gaat het daar? Zie Strega ook niet veel online. Maar dat kan ook komen omdat ik er zelf niet veel ben.
[..]
Hoi Sara
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, nu ik eindelijk weer wat kan strompelen, kan ik ook weer wat meer doen.
Voorts gaan mijn handen en armen momenteel niet goed, de cortico injectie heeft helaas geen effect gehad.
Gelukkig vind de schare honden en katten dat ze heel veel aandacht verdienen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]en
tegelijk.
Ik ga nu even offline. Mijn mamma staat voor de deur
Had je in het vorige topic gelezen dat ik de pillen heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok het draaien deed geen zeer. Ze duwde alleen wat harder met het echoapparaat op mijn buik. En vooral op mijn blaas dat vond ik iets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |