Hoe wou je dan omgaan met mensen die hier geboren en getogen zijn en onze nationaliteit hebben? En hoe wou je stoppen met het importeren van die mensen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof ik het over 1e generatie immigranten heb?
En je kan ook lastig stoppen met 'importeren'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangezien je het over terugsturen hebt, ja. Tweede generatie is namelijk Nederlands staatsburger en die kun je niet wegsturen.
Bij de geboorte terugproppen in de baarmoeder?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe wou je dan omgaan met mensen die hier geboren en getogen zijn en onze nationaliteit hebben? En hoe wou je stoppen met het importeren van die mensen?
Ja zoiets zal het zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de geboorte terugproppen in de baarmoeder?
Het is geen wetenschap, het is politiek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, omdat 'de algemene mening' geen wetenschappelijke set van parameters is waaraan je succes of falen kunt afmeten. Hoogstens kun je eraan zien wat Jan Lul in de straat vandaag een issue vindt. Een issue dat morgen veranderd kan zijn in de vraag hoeveel schaamhaar Yolanthe nu werkelijk nog heeft of zoiets diepgaands.
Bovendien is multiculturalisme niet iets wat is bedacht van te voren als een meerjarenplan of zo. Het is een uitvloeisel van sociologische en antropologische bewegingen binnen en buiten Europa.
Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Klopt, wat wilde je dan zeggen?
Nederland is het land van herkomst.
Neuh, wat harder straffen als men zegt dat homo`s een ziekte zijn of lager zijn dan honden, ingegeven door hun geloof.quote:Dus terugsturen naar land van herkomst is terugsturen naar de schotelflat. Straffen op niet integreren, een boete als je blijft zitten op het vmbo?
Hoe kan je mensen die hier geboren en getogen zijn importeren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe wou je dan omgaan met mensen die hier geboren en getogen zijn en onze nationaliteit hebben? En hoe wou je stoppen met het importeren van die mensen?
LOL. Als je zo gaat redeneren kun je net zo goed alle wetenschappelijk onderzoek afschaffen. Overigens vergeet je even in te gaan op mijn stelling, dat multiculturalisme geen vooropgezet plan is geweest, maar een uitvloeisel van maatregelen en ontwikkelingen op diverse gebieden. Hier een label succes of mislukking aanhangen is net zo onzinnig als een dergelijk label hangen aan de opkomst van de VS, de Tachtigjarige Oorlog of het feit dat bepaalde planten in de loop der jaren in andere gebieden zijn gaan groeien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen wetenschap, het is politiek.
En het maakt wel degelijk uit of 'iedereen' de multicul als mislukt zou beschouwen of dat 'iedereen' de multicul als een aanwinst zou beschouwen. Of daar nu iets wetenschappelijk te staven valt of niet. Sowieso is dat bijna onmogelijk en afhankelijk van de parameters die je kiest kun je ook nog eens iedere gewenste uitkomst krijgen. Een 'wetenschappelijk' onderzoek uitgevoerd in opdracht van de PVV zal tot heel andere resultaten mbt de multicul komen dan een soortgelijk onderzoek in opdracht van Groen Links. Onwetenschappelijk? Ja, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Um, het is natuurlijk heel vervelend voor je, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.
Jij probeert een vrij subjectief gegeven als het een falen of een succes zijn van de multikul wetenschappelijk vast te leggen. Ik zeg dat dit niet gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
LOL. Als je zo gaat redeneren kun je net zo goed alle wetenschappelijk onderzoek afschaffen. Overigens vergeet je even in te gaan op mijn stelling, dat multiculturalisme geen vooropgezet plan is geweest, maar een uitvloeisel van maatregelen en ontwikkelingen op diverse gebieden. Hier een label succes of mislukking aanhangen is net zo onzinnig als een dergelijk label hangen aan de opkomst van de VS, de Tachtigjarige Oorlog of het feit dat bepaalde planten in de loop der jaren in andere gebieden zijn gaan groeien.
Je had het niet over de eerste generatie gaf je net aan. Dus waar heb je het dan wel over?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je mensen die hier geboren en getogen zijn importeren?![]()
Volgens mij moet ik toch echt in formaat MegaHuge even neerzetten dat ik het over de IMPORT heb van immigranten?
Denk je werkelijk zo simplistisch? Had je toch wat snuggerder ingeschat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Indien men twee paspoorten heeft is het natuurlijk geen probleem om deze relschoppers even op 'langdurige vakantie' te sturen naar land #2.
In mijn geval misschien juist, ik heb weinig contact met allochtonen. Maar ik ben slim genoeg niet af te gaan op zo'n filmpje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef Holograph het volgende:
De multiculturele samenleving![]()
Probleem is vooral Multiculti-adepten dit niet kunnen plaatsen omdat ze zelf nog nooit een allochtoon hebben gezien.
Wat klaag je dan? Het was notabene rechts die de deur openzette voor het multiculturalisme. Ga bij Piet de Jong klagen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef LXIV het volgende:
En was er een vooropgezet plan? Wie zal het weten. In ieder geval niet publiekelijk, nee.
Het grote complot, komt de vijfde colonne al langs? Wat val jij vandaag gigantisch door de mandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef LXIV het volgende:
En was er een vooropgezet plan? Wie zal het weten. In ieder geval niet publiekelijk, nee.
Het grappige is dat ik een Turkse collega heb die Nederland verafschuwt als het gaat om dit soort dingen aan te pakken. Hij zegt dat de jongeren in Turkije zulke dingen wel uit hun hoofd laten omdat ze weten dat ze daar veel strenger aangepakt worden, niet alleen door de wetgevende macht maar ook door hun omgeving. Daar is het redelijk normaal een draai om je oren te krijgen door de buurman als opvoedkundige, hier heb je gelijk de politie op je dak als je dat doet. Gevolg? Wetteloze hangjeugd van allochtone komaf. Oplossing? Ouders leren hoe ze hun kinderen op moeten voeden ipv ze de straat op te schoppen. Magoed, dit zal vast wel aangemerkt worden als 'kul' door de multiculti-adepts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:54 schreef Holograph het volgende:
De multiculturele samenleving![]()
Probleem is vooral Multiculti-adepten dit niet kunnen plaatsen omdat ze zelf nog nooit een allochtoon hebben gezien.
Mwah, ik ben wel voor een keihard puntensysteem. Het liefst zou ik natuurlijk iedereen toelaten, maar ik denk dat we zo'n groot etnisch cultureel conflict hebben gecreeerd dat ik LXIVs eerste opmerking niet eens meer heel overdreven vind. De Noord-Afrikaanse onderklasse moet ontzettend dringend kleiner worden, maar lijkt zelfs endogeen alleen maar te groeien. Bijna de helft van de babies in een aantal grote steden zijn van niet-westerse afkomst. Als die trend zich doorzet, kunnen deze steden over twintig jaar afgeschreven worden. Racistisch, wellicht, maar ik kan er niet veel anders meer van maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef du_ke het volgende:
En je kan ook lastig stoppen met 'importeren'
Waar klaag ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat klaag je dan? Het was notabene rechts die de deur openzette voor het multiculturalisme. Ga bij Piet de Jong klagen, zou ik zeggen.
Okay maar dan stuur je ze niet terug naar land van herkomst, maar stuur je ze weg naar land van niet-herkomst.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |