Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar de DA op de Leidsestraat is tot 22 uur open, ook op zondag volgens mij. Dus als je echt dentinox nodig hebt, zou je daar nog kunnen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet denken aan een paar nachten, 2 weken geleden, toen hij die oorontsteking had. Ik dacht dat dit nog een opleving was daarvan.
Maakt verder niet uit, ik vond het alleen nogal kort door de bocht.![]()
Die smalle billetjes van Emee.
Sserpente, dat geloof ik, dat dat pijn doet, ik zie het aan hem. Ik heb hem net een pcm gegeven, en ik baal er al de hele dag van dat ik dat flesje dentinox heb weggegooid vorige week.
Dankjewel, Bar!
haha, ja hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef innepin het volgende:
Haha sly ik vind je echt heel lief, maar wat zijn we mooi tegenovergesteld zo he?
Maar dat is natuurlijk wat anders dan wel of niet op één lijn zitten met je partner.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S doet het ook wel eens. Dan laat iemand haar weten dat ze wat ze doet echt niet mag doen en dan komt ze geschrokken naar mij toe. Ik aai dan wel wat over haar bol ofzo (dus wel de fysieke troost denk ik), maar zeg verder gewoon hetzelfde als wat de ander zei. Dat ze daar bijvoorbeeld echt niet aan mag komen/ mee mag spelen.
Dat klinkt alsof er maar één van twee goed terecht komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja he
en weet je: ik dnek dat Willow en Senna allebei liefdevol worden opgevoed en goed terechtkomt
whahaha, en zo komen de problemen in de wereldquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er maar één van twee goed terecht komt.![]()
Dat denk ik ook hoor! Bovendien zijn Willow en Senna heel andere kindjes qua temperament, denk ik. Ik merk bij Willow gewoon dat het een dondersteen is, je moet duidelijk tegen haar zijn want ze haalt nu al het liefst kattenkwaad uit. Dus als ik dan na tig keer waarschuwen en uitleggen en lief doen haar nog een keer op iets stouts betrap (onze voorraadkast leeghalen en de chocolademelk in het etensbakje van de poes gooien bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja he
en weet je: ik dnek dat Willow en Senna allebei liefdevol worden opgevoed en goed terechtkomt
In het ziekenhuis zijn ze daar al mee begonnen, oa door het afnemen van extra bloed voor chomosomen ed, daaruit moet al een veel duidelijker beeld naar voren komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bar, ik kan me voorstellen dat dat sowieso al zorgen baart, en dan nu helemaal inderdaad. Lastig lijkt me. Gaan ze in het ziekenhuis (of die persoon van het cb) daar specifiek naar kijken? Naar die achterstand?
Senna is niet zo heel ondeugend, inderdaad. We waren vandaag in Brabant en bij mijn ouders was even mijn jongste neefje en die heeft in 10 minuten meer pogingen tot kattenkwaad uitgehaald dan Senna in een ondeugende dag proptquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor! Bovendien zijn Willow en Senna heel andere kindjes qua temperament, denk ik. Ik merk bij Willow gewoon dat het een dondersteen is, je moet duidelijk tegen haar zijn want ze haalt nu al het liefst kattenkwaad uit. Dus als ik dan na tig keer waarschuwen en uitleggen en lief doen haar nog een keer op iets stouts betrap (onze voorraadkast leeghalen en de chocolademelk in het etensbakje van de poes gooien bijvoorbeeldOf de kattenbrokjes in het waterbakje gooien
Of al het maandverband in de wc-pot gooien
![]()
) dan word ik een keer boos, en dan moet ze niet gaan miepen want ze weet dondersgoed dat ze het niet mag
Spannend en moeiijk. Bar, maar wel erg fijn dat ze Roy zo goed in de gaten houden!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
In het ziekenhuis zijn ze daar al mee begonnen, oa door het afnemen van extra bloed voor chomosomen ed, daaruit moet al een veel duidelijker beeld naar voren komen.
Dat zullen we naar ik vermoed de 17de allemaal wel te horen gaan krijgen.
Met het cb heb ik nog geen idee hoe ze dit willen gaan aanpakken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Senna is niet zo heel ondeugend, inderdaad. We waren vandaag in Brabant en bij mijn ouders was even mijn jongste neefje en die heeft in 10 minuten meer pogingen tot kattenkwaad uitgehaald dan Senna in een ondeugende dag proptWat neit wil zeggen dat Senna nooit dingen doet die niet mogen.
Het verschil is misschien dat ik Senna ook zou troosten als ze hard moet huilen omdat ik boos op haar ben geworden. Ik vind dat als ze troost wil. ze die moet kunnen krijgen, maar het verandert niets aan de situatie: dat ene ding waar het over ging, mag ze gewoon niet.
Ow daar kan ik me nu nog niets bij voorstellen, maar Senna is natuurlijk ook nog klein. Ongetwijfeld wordt dat allemaal wat anders als het kattenkwaad ook andere vormen aan gaat nemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben al een paar zo boos geweest op S dat ik haar echt niet meteen kon troosten. Dan moest ik echt eerst zelf even afkoelen. Op één hand te tellen, maar toch... Niet de leukste momenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |