quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Als mensen hun vakantie laten verpesten doordat er een kind misschien een paar uur huilt, dan is er iets goeds mis met die mensen.
Waar je je al niet druk over kunt maken
Iets zegt me dat ze niet voor het kind gaat en het kind alleen maar als ballast ziet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Wat moet een kind van 8 maand op Bali? Ga dan als het er iets van kan onthouden.
Dat is nu eenmaal een gevolg van de keuze die je maakt als je een kind neemt. Sommige dingen zou je tijdelijk gewoon niet meer moeten doen, maar dat maakt de ouder anno 2011 geen moer uit. het kind is het centrum van het universum en de rest kan barsten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze niet voor het kind gaat en het kind alleen maar als ballast ziet.
Dat is altijd het geval geweest bij (goede) ouders.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
... het kind is het centrum van het universum en de rest kan barsten.
Alle tempels bezoeken? Bij de tempels met apen wel meteen om een gids vragen , want die apen zijn daar de baas en kunnen aardig agressief overkomen. Als volwassene wil je dan al niet in de buurt zijn en als zo'n kind wat gebeurd, qua hoofd dan loopt die daar misschien de rest van de dag mee. Verder alles zeer goed inpakken, met tassen die op echt dicht kunnen. Kan mij namelijk voorstellen dat je veel meer bagage bij je hebt als je met een klein kind op pad bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Hik het volgende:
Jongens echt niet hoor, ga maar ergens anders zeuren, want ik begin er niet aan.![]()
Zal nog wel eens eerlijk posten hoe het was als we zijn geweest, wellicht heeft iemand er nog iets aan (voor nu vast de tip: laten drinken (borst of fles) werkt hetzelfde als oren klaren).
Ondertussen blijven serieuze tips (dus niet het aan de kaak stellen van mijn twijfelachtige moederschapskwaliteiten of mijn blijkbaar even twijfelachtige sociale kwaliteiten) bijzonder welkom: wat kun je WEL met een baby op Bali bijvoorbeeld?
Ik snap het idee hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat je als moeder een kind van 8 maanden voor 3 weken bij een oppas onderbrengt, tenzij het een noodgeval is. Dát zou ik pas raar vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:34 schreef Kabolter het volgende:
Oppas regelen voor 3 weken is ook niet mogelijk? Dat zou ik namelijk veel eerder doen, vooral als zo'n kind zo klein is.
Wij zijn van plan op de bonnefooi te gaan in december.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef Kabolter het volgende:
Dit jaar misschien weer naar Bali. Mensen nog ervaring om hier een hotel te boeken en zodoende niet de hele tijd vast te zitten aan het 'totaalpakket' wat je bij een reisbureau boekt?
Dat is heel goed mogelijk. Meestal geen probleem, al zaten wij er vorig jaar de 2 weken voor kerst. Met kerst is het er veel drukker en dus duurder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wij zijn van plan op de bonnefooi te gaan in december.
Geen idee of dat mogelijk is
Jullie hebben dus een tussenstop?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef APK het volgende:
Wij komen zo'n dag of 10 voor kerst aan en moeten ook nog een vlucht Bangkok-Bali regelen (Zal wel Air Asia worden).
Dat plan om een soort goedkoop basiskamp te huren klinkt wel goed, doen we in Thailand ook altijd
We hebben al tickets naar BKK.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef Kabolter het volgende:
Jullie hebben dus een tussenstop?
Anders is Cathay Pacific misschien wel wat.
Ik ben vorig jaar met Cathay Pacific gegaan. Vond het erg goedkoop voor de service die ze hadden. Heb nog nooit zo fijn gevlogen.
tuurlijk is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging mij om het tijdstip, vlak voor kerstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
tuurlijk is dat mogelijk.
al die nederlanders altijd met die georganiseerde reizen
als je niet teveel eisen hebt dan is er volgens mij altijd wel plekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging mij om het tijdstip, vlak voor kerst
Meestal is het in Thailand gewoon snel iets zoeken en dan wachten tot iets leukers vrijkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
als je niet teveel eisen hebt dan is er volgens mij altijd wel plekmaar ben er nog nooit met kerst geweest.
waar ga je heen dan? meestal krijg je een mandibak, moet je zelf water scheppen en over je heen gooienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal is het in Thailand gewoon snel iets zoeken en dan wachten tot iets leukers vrijkomt.
Op het stand met uitzicht op ondergaande zon hoeft niet zo nodig, maar in de buurt van het strand en met douche en toilet is wel zo aardig
Waar we heen gaan weten we nog niet, vandaar dat ik het topic een schop gafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef jimjim1983 het volgende:
waar ga je heen dan? meestal krijg je een mandibak, moet je zelf water scheppen en over je heen gooienmaar ik zit ook altijd wel in hele goedkope hotelletjes.
Ik zou in Azie juist altijd aanraden om op de bonnefooi te gaan. Veel goedkoper. Als je in Azie iets van tevoren boekt op internet kan je er vanuit gaan dat het ter plekke stukken goedkoper is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef APK het volgende:
Dat is zeker mogelijk, al zul je in de duurdere resorts misschien niet altijd direct terecht kunnen. Maar er is plaats genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef Kabolter het volgende:
Dit jaar misschien weer naar Bali. Mensen nog ervaring om hier een hotel te boeken en zodoende niet de hele tijd vast te zitten aan het 'totaalpakket' wat je bij een reisbureau boekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |