We hebben al tickets naar BKK.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef Kabolter het volgende:
Jullie hebben dus een tussenstop?
Anders is Cathay Pacific misschien wel wat.
Ik ben vorig jaar met Cathay Pacific gegaan. Vond het erg goedkoop voor de service die ze hadden. Heb nog nooit zo fijn gevlogen.
tuurlijk is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wij zijn van plan op de bonnefooi te gaan in december.
Geen idee of dat mogelijk is
Het ging mij om het tijdstip, vlak voor kerstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
tuurlijk is dat mogelijk.
al die nederlanders altijd met die georganiseerde reizen
als je niet teveel eisen hebt dan is er volgens mij altijd wel plekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging mij om het tijdstip, vlak voor kerst
Meestal is het in Thailand gewoon snel iets zoeken en dan wachten tot iets leukers vrijkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
als je niet teveel eisen hebt dan is er volgens mij altijd wel plekmaar ben er nog nooit met kerst geweest.
waar ga je heen dan? meestal krijg je een mandibak, moet je zelf water scheppen en over je heen gooienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal is het in Thailand gewoon snel iets zoeken en dan wachten tot iets leukers vrijkomt.
Op het stand met uitzicht op ondergaande zon hoeft niet zo nodig, maar in de buurt van het strand en met douche en toilet is wel zo aardig
Waar we heen gaan weten we nog niet, vandaar dat ik het topic een schop gafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef jimjim1983 het volgende:
waar ga je heen dan? meestal krijg je een mandibak, moet je zelf water scheppen en over je heen gooienmaar ik zit ook altijd wel in hele goedkope hotelletjes.
Ik zou in Azie juist altijd aanraden om op de bonnefooi te gaan. Veel goedkoper. Als je in Azie iets van tevoren boekt op internet kan je er vanuit gaan dat het ter plekke stukken goedkoper is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef APK het volgende:
Wij zijn van plan op de bonnefooi te gaan in december.
Geen idee of dat mogelijk is
Dat is zeker mogelijk, al zul je in de duurdere resorts misschien niet altijd direct terecht kunnen. Maar er is plaats genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef Kabolter het volgende:
Dit jaar misschien weer naar Bali. Mensen nog ervaring om hier een hotel te boeken en zodoende niet de hele tijd vast te zitten aan het 'totaalpakket' wat je bij een reisbureau boekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |