Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Eneuch??quote:
Grapje dat in onze klas al tijden rondgaat is dat mannen net genoeg bloed hebben om of te denken met hun hersens of penis. Als het bloed van de één naar de andere stroomt, valt het andere uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen hercencellen meer daar?
(is bij mij ook meer een hypothetische opmerking hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Whehehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
dat overkomt me niet vaak, een topic openen en de Lapo daar ook weer hebben
Dat verbaasd me nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel er weer 2 door het slotje gepost hebben
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef Stuart het volgende:
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk tot op heden
Help me herinneren, leg ik het morgen uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben prima gezelschap, maar WTF is Archimedes?
dat werkt bij mij nog uitstekendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw he
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw he
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Help me herinneren, leg ik het morgen uit...
sex na een wetenschappelijke ondervragingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar als je scharrel dat gaat uitleggen komt er niets van de dampende seks
Intellectuele seks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sex na een wetenschappelijke ondervraging
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijlesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van die mooie blonde dame met dikke tieten zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijles![]()
ook goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijles![]()
Knuffels, dampende seks, liefde..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of "kwam jij ook zo lekker klaar"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik dat soort vragen voor de seks net zo erg zou vinden als 'vond je het lekker' na de seks
dat is dodelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik dat soort vragen voor de seks net zo erg zou vinden als 'vond je het lekker' na de seks
of: deed ik het wel goed, of had ik nog iets anders kunnen doenquote:
STOPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of: deed ik het wel goed, of had ik nog iets anders kunnen doen
Leerlingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook goed
Was ze zo'n goede lerares
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelt bij mij vaak ook niet veel
Net alsof je de jury van idols bent.. "Was het een beetje goed?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
geen slokje nemen nu hoor!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelt bij mij vaak ook niet veel
hmppfffffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen slokje nemen nu hoor!
'als je me een cijfer zou moeten geven...'
Whoa! Dan wil ik zo een dikke rode knop op mijn nachtkastje, als het niet goed was en ze vragen er naar, dat er dan zo'n kruis op de muur geprojecteerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net alsof je de jury van idols bent.. "Was het een beetje goed?"
'was ik beter dan je ex?'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met zo'n buzzer!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whoa! Dan wil ik zo een dikke rode knop op mijn nachtkastje, als het niet goed was en ze vragen er naar, dat er dan zo'n kruis op de muur geprojecteerd wordt
Letterlijk fysiek nu wellicht ff.. Geestelijk tochquote:
quote:
Niet nu even, ALTIJD tot op heden dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Letterlijk fysiek nu wellicht ff.. Geestelijk toch
niet??
Ik zie potentie om een nieuwe markt te openen en een bedrijfje te beginnen.quote:
Je kan niet voor een meer nuttig doel ingezet worden buzzer.quote:
Nee, lieverdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet nu even, ALTIJD tot op heden dus
En dan als ze weggaan een kaartje meegeven met 'ongeschikt'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie potentie om een nieuwe markt te openen en een bedrijfje te beginnen.
En dan zo'n pwaap-pwaap-pwaap-pwaaaaaaaaaap muziekje als ze afdruipen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan als ze weggaan een kaartje meegeven met 'ongeschikt'
KILLING!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://instantrimshot.nl/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan zo'n pwaap-pwaap-pwaap-pwaaaaaaaaaap muziekje als ze afdruipen.
ja, en dan heb ik nog niet eens drank opquote:
Wat leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaaaf, door jou opmerking herinner ik het me ook weerd
GMTA.quote:
Zo, dat de buren het horenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan zo'n pwaap-pwaap-pwaap-pwaaaaaaaaaap muziekje als ze afdruipen.
hou nog wat over voor morgen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan heb ik nog niet eens drank op
Precies.quote:
ja, je moet ook niet op die trommel klikken, gekkiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, pwaaap pwaaaap pwaaaap pwaaaaap
DAAROM ben je zo scherpquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dan heb ik nog niet eens drank op
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, je moet ook niet op die trommel klikken, gekkie
quote:
Als dat al zo zou zijn, dan krijg je vast snel een aanbod..quote:
Waarom geloof je dat niet eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn, dan krijg je vast snel een aanbod..![]()
![]()
Even tot jezelf komen met de strijkboutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga nu echt even strijken hoor
NU??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
Beschouw het als compliment (want dat is het)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet eigenlijk
Nu nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, lekker heet en stomendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even tot jezelf komen met de strijkbout
Ooooohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beschouw het als compliment (want dat is het)
Ja, maar anders heb ik morgen geen kleren aan, dat kan nietquote:
ik denk dat sommige meeters dat anders zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar anders heb ik morgen geen kleren aan, dat kan niet
dat kan primaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hooguit in theoriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat sommige meeters dat anders zien
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat sommige meeters dat anders zien
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:09 schreef Stuart het volgende:
Even een liedje voor onze strijkende ST dan maar
Gauw weer eens naar NL dan, of die meiden in mei heul erg verwennenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooh
Het is overigens echt waar
Dacagonit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
bestaan er in de UK geen vrouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gauw weer eens naar NL dan, of die meiden in mei heul erg verwennen![]()
![]()
Wat is er in NL dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo'n heldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacagonit!het is met een L hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da calgonit!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Welterustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames en heren; ik ga slapen. Een goede voortzetting toegewenst en een fijne meet morgen.
truste en laterrrrrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames en heren; ik ga slapen. Een goede voortzetting toegewenst en een fijne meet morgen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tnx !!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is met een L hoor![]()
Da calgonit!
Leuke lieve vrouwen toch?? Jij, ik, LL, Marijke etc??quote:
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuke lieve vrouwen toch?? Jij, ik, LL, Marijke etc??
Jij geniet gewoon met volle teugen?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond hadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond had
zie je de ruzie achteraf al voor je, wie het nou eigenlijk echt heeft gedaan?quote:
Dat wordt vast de nacht van zijn levenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou me geen raad weten denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je de ruzie achteraf al voor je, wie het nou eigenlijk echt heeft gedaan?
nu ben jij aan de beurt hoor, ik heb al het nodige door mijn neus gehad vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond had
quote:
*proestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ben jij aan de beurt hoor, ik heb al het nodige door mijn neus gehad vandaag
Foei? Ik ben anders braaf as hellquote:
anders inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei? Ik ben anders braaf as hell...
As hell jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze is voor brave MPGquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zei zelf foei in je spoilerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
10 dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Stuart het volgende:
Dat was toen wel een heel vet nummer. Toen was ik 12 ofzo geloof ik
Maar dat was niet overtuigend..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei zelf foei in je spoiler
Anders morgen geen kleren aanquote:
quote:
quote:
quote:
Ow ja shitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
maar die arme kindjes dan bij IKEA?
Ouwe snoeperd levensgenieterquote:
werkse nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kap er mee dit duurt me te lang![]()
laters
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
praten met vakgenoten is niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Later GFquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
me love you long time!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:26 schreef Koen66 het volgende:
yep, ik ga de was ophangen![]()
Nienke, lekker strijken![]()
Strax zeg ik mobiel misschien nog wel ff
En anders![]()
alvast
jeeujjj cammenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou vandaag een draadloze modem krijgen.. Is en webcam geworden... Stiekum wil ik die niet
Ik vond dat destijds zo'n tof nummerquote:
Webcam?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou vandaag een draadloze modem krijgen.. Is en webcam geworden... Stiekum wil ik die niet
Welterusten alvastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:26 schreef Koen66 het volgende:
yep, ik ga de was ophangen![]()
Nienke, lekker strijken![]()
Strax zeg ik mobiel misschien nog wel ff
En anders![]()
alvast
Deze past wel bij je heb ik het gevoel (en nee, dat bedoel ik NIET lullig)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil een OUD liedje horen graag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is wel een heel kort nachtjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:28 schreef MPG het volgende:
Ik ga pitten. Over 4,5 uur gaat de wekker al...
Slaap lekker lieverds en tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar dat is eng hoor..quote:
bij mij ook zoiets, ik ga ook zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:28 schreef MPG het volgende:
Foei.quote:
Ken het niet, maar lief van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze past wel bij je heb ik het gevoel (en nee, dat bedoel ik NIET lullig)
is wel een heel mooi nummerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken het niet, maar lief van je
Je kent het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken het niet, maar lief van je
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:28 schreef MPG het volgende:
tnxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers![]()
Nu ik ook echt weg
Meeters, veeeeeeel plezier![]()
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef Koen66 het volgende:
truste slapers![]()
Nu ik ook echt weg
Meeters, veeeeeeel plezier![]()
![]()
FOEI.quote:
Hij maakt zulke leuke foto'squote:
Heus.quote:
Ken ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:33 schreef Stuart het volgende:
Een ander voor Whisk, misschien ken je deze wel
oooh, ik had zo'n heule dikke rechthoekige witte van Sony, met zo'n headset met oranje flapjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:34 schreef Stuart het volgende:
Als ik in die clip gewoon al een 'walkman' zie krijg ik heimwee naar vroeger
Slaap lekker lieverd, tot straksquote:
tot straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd, tot straks
Ik had een gele zoals hieronderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, ik had zo'n heule dikke rechthoekige witte van Sony, met zo'n headset met oranje flapjes
Neequote:
Whamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee![]()
In die tijd luisterde ik zelfs graag naar Wham zoals dit:
Ik hou van een goed lopend topicquote:
Dat liedje is me het meeste bijgebleven uit die tijdquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou van een goed lopend topic
Ik heb het pas wat later gekochtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat liedje is me het meeste bijgebleven uit die tijd
Goede stem inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het pas wat later gekocht![]()
Maar de stem van GM![]()
![]()
Geniaal!!
Er is vanalles af te dingen op GM, maar die stemquote:
Sweet dreams Sugarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
kaneelstokjes![]()
slaap lekker snoezels![]()
Slaap lekker snoetje en veel plezier dit weekend!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef suikertaartje het volgende:
kaneelstokjes![]()
slaap lekker snoezels![]()
MOOIquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Stuart het volgende:
Van dit liedje word ik altijd een beetje sad maar toch hoor ik het graag
Ja... Helaas kunnen we niet kiezen...quote:
Nee, misschien maar goed ook thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja... Helaas kunnen we niet kiezen...
Igg goed dat we het niet van te voren weten..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, misschien maar goed ook though
quote:
Ja, inderdaad maar goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Igg goed dat we het niet van te voren weten..![]()
Someone's gonne love me (and you )---> GM
Je bent een snoesquote:
Welterusten Koenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef Koen66 het volgende:
Zo, lig nu lekker in bed.
Whiskie![]()
![]()
Stu![]()
![]()
Trusteeeeee
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef Koen66 het volgende:
Zo, lig nu lekker in bed.
Whiskie![]()
![]()
Stu![]()
![]()
Trusteeeeee
Sorryquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik loop al 2 nrs achter hoor
Buzzin' ?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Stuart het volgende:
Van dit liedje word ik altijd een beetje sad maar toch hoor ik het graag
Gouwe ouwe!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:01 schreef Stuart het volgende:
Ik kan NOOIT langs een zwerver/dakloos persoon lopen zonder aan dit nummer te denken![]()
Dat komt hierdoor:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:01 schreef Stuart het volgende:
Ik kan NOOIT langs een zwerver/dakloos persoon lopen zonder aan dit nummer te denken![]()
quote:She calls out to the man on the street
"Sir, can you help me?
It's cold and I've nowhere to sleep,
Is there somewhere you can tell me?"
He walks on, doesn't look back
He pretends he can't hear her
Starts to whistle as he crosses the street
Seems embarrassed to be there
wist ikquote:
Ik geef misschien maar 1 op de 10 daklozen geldquote:
Nu nog een platenspeler die WERKT!!quote:
áls ik naar een drukke stad ga of weet dat ik ze tegenkom neem ik altijd 2 of 3 euro aan kleingeld extra mee, misschien klinkt het idealistisch, maar ik kan het gewoon niet verdragen als ik zo iemand zo smekend zie kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef misschien maar 1 op de 10 daklozen geld
Ik voel me altijd slecht als ik me gedraag zoals de man in het liedje en toch doe ik het vaak
Heb ik ook niet meer maar zijn natuurlijk nog wel te koopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog een platenspeler die WERKT!!
Ik heb 2 kapotttequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik ook niet meer maar zijn natuurlijk nog wel te koop
Er zijn er hier teveel om aan allemaal te geven. Vaak hebben ze ook een hond wat ik extra zielig vind. Ik geef denk ik 1 op de 10, misschien 1 op de 5. Ik weet het niet precies. Altijd kleingeld alleen thoughquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
áls ik naar een drukke stad ga of weet dat ik ze tegenkom neem ik altijd 2 of 3 euro aan kleingeld extra mee, misschien klinkt het idealistisch, maar ik kan het gewoon niet verdragen als ik zo iemand zo smekend zie kijken.
Tja, in Londen kom je er inderdaad wel veel meer tegen, lijkt me, hier als ik bijvoorbeeld in Utrecht ben hooguit 3 of 4, da's wel een verschil jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn er hier teveel om aan allemaal te geven. Vaak hebben ze ook een hond wat ik extra zielig vind. Ik geef denk ik 1 op de 10, misschien 1 op de 5. Ik weet het niet precies. Altijd kleingeld alleen though
Hier is het meer een gewoonte van ze geworden om "Nee" te krijgen, zodat ze op een monotone en met een "het-zal-toch-wel-niks-worden-blik" in hun ogen dat ik ook vaak geneigd ben om ze niks te geven, maar daardoor is het juist ontstaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Stuart het volgende:
De zwervers/daklozen hier zijn overigens bijna altijd heel vriendelijk en beleefd
Ik vond ze op jouw leeftijd altijd engquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is het meer een gewoonte van ze geworden om "Nee" te krijgen, zodat ze op een monotone en met een "het-zal-toch-wel-niks-worden-blik" in hun ogen dat ik ook vaak geneigd ben om ze niks te geven, maar daardoor is het juist ontstaan
quote:
Ik zeker niet, ik ben eigenlijk juíst geneigd om met ze te praten, maar dat gaat me dan ook weer iets te ver.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond ze op jouw leeftijd altijd eng
Alleen maar goed hoor, dat je dat niet bentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zeker niet, ik ben eigenlijk juíst geneigd om met ze te praten, maar dat gaat me dan ook weer iets te ver.
Ik nog lang nietquote:
Ik leef juist weer opquote:
Jij blijft in het weekend altijd wel lang opquote:
Dus je gaat voorlopig niet slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |