Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Eneuch??quote:
Grapje dat in onze klas al tijden rondgaat is dat mannen net genoeg bloed hebben om of te denken met hun hersens of penis. Als het bloed van de één naar de andere stroomt, valt het andere uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen hercencellen meer daar?
(is bij mij ook meer een hypothetische opmerking hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Whehehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
dat overkomt me niet vaak, een topic openen en de Lapo daar ook weer hebben
Dat verbaasd me nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel er weer 2 door het slotje gepost hebben
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef Stuart het volgende:
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk tot op heden
Help me herinneren, leg ik het morgen uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben prima gezelschap, maar WTF is Archimedes?
dat werkt bij mij nog uitstekendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw he
Dat is waarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wil echter niet zeggen dat er nooit een onderdeel kan reageren op een mooie vrouw he
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Help me herinneren, leg ik het morgen uit...
sex na een wetenschappelijke ondervragingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar als je scharrel dat gaat uitleggen komt er niets van de dampende seks
Intellectuele seks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sex na een wetenschappelijke ondervraging
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijlesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van die mooie blonde dame met dikke tieten zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijles![]()
ook goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt. Die dampende seks volgde na de bijles![]()
Knuffels, dampende seks, liefde..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of "kwam jij ook zo lekker klaar"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik dat soort vragen voor de seks net zo erg zou vinden als 'vond je het lekker' na de seks
dat is dodelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik dat soort vragen voor de seks net zo erg zou vinden als 'vond je het lekker' na de seks
of: deed ik het wel goed, of had ik nog iets anders kunnen doenquote:
STOPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of: deed ik het wel goed, of had ik nog iets anders kunnen doen
Leerlingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook goed
Was ze zo'n goede lerares
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelt bij mij vaak ook niet veel
Net alsof je de jury van idols bent.. "Was het een beetje goed?"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
geen slokje nemen nu hoor!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelt bij mij vaak ook niet veel
hmppfffffquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen slokje nemen nu hoor!
'als je me een cijfer zou moeten geven...'
Whoa! Dan wil ik zo een dikke rode knop op mijn nachtkastje, als het niet goed was en ze vragen er naar, dat er dan zo'n kruis op de muur geprojecteerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Net alsof je de jury van idols bent.. "Was het een beetje goed?"
'was ik beter dan je ex?'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whahahahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met zo'n buzzer!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whoa! Dan wil ik zo een dikke rode knop op mijn nachtkastje, als het niet goed was en ze vragen er naar, dat er dan zo'n kruis op de muur geprojecteerd wordt
Letterlijk fysiek nu wellicht ff.. Geestelijk tochquote:
quote:
Niet nu even, ALTIJD tot op heden dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Letterlijk fysiek nu wellicht ff.. Geestelijk toch
niet??
Ik zie potentie om een nieuwe markt te openen en een bedrijfje te beginnen.quote:
Je kan niet voor een meer nuttig doel ingezet worden buzzer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |