quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:09 schreef Stuart het volgende:
Even een liedje voor onze strijkende ST dan maar
Gauw weer eens naar NL dan, of die meiden in mei heul erg verwennenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooh
Het is overigens echt waar
Dacagonit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar anders heb ik morgen geen kleren aan, dat kan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
bestaan er in de UK geen vrouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gauw weer eens naar NL dan, of die meiden in mei heul erg verwennen![]()
![]()
Wat is er in NL dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet zo'n heldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacagonit!het is met een L hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da calgonit!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Welterustenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames en heren; ik ga slapen. Een goede voortzetting toegewenst en een fijne meet morgen.
truste en laterrrrrrquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames en heren; ik ga slapen. Een goede voortzetting toegewenst en een fijne meet morgen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tnx !!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is met een L hoor![]()
Da calgonit!
Leuke lieve vrouwen toch?? Jij, ik, LL, Marijke etc??quote:
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuke lieve vrouwen toch?? Jij, ik, LL, Marijke etc??
Jij geniet gewoon met volle teugen?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond hadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus als Stu in Nederland komt, duiken wij er gewoon bovenop en ontmaagden we hem even met z'n allen?
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond had
zie je de ruzie achteraf al voor je, wie het nou eigenlijk echt heeft gedaan?quote:
Dat wordt vast de nacht van zijn levenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou me geen raad weten denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je de ruzie achteraf al voor je, wie het nou eigenlijk echt heeft gedaan?
nu ben jij aan de beurt hoor, ik heb al het nodige door mijn neus gehad vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jahoor, weer blij dat ik geen slok in m'n mond had
quote:
*proestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ben jij aan de beurt hoor, ik heb al het nodige door mijn neus gehad vandaag
Foei? Ik ben anders braaf as hellquote:
anders inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei? Ik ben anders braaf as hell...
As hell jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze is voor brave MPGquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zei zelf foei in je spoilerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:17 schreef MPG het volgende:
[..]
10 dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:18 schreef Stuart het volgende:
Dat was toen wel een heel vet nummer. Toen was ik 12 ofzo geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |