Slechte verliezersquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Whuzz het volgende:
Hehe, heeft er iemand een spam-waarschuwing gehad?
Werd een keer tijd...
Wij gaan gewoon door!! Ook als Bolkesteijn het niet goed vindtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gelukkig is er een blog waar men geen censuur toepast als het over de huizenmarkt-zeepbel gaat
Vast niet.... TS is vast in discussie met zijn makelaar over de nieuwe prijsstelling van zijn rijtjescontainer. Zoals je reeds vermelde is hij eigenlijk te goedkoop gepositioneerd in de markt en dat trekt mensen zonder geld aan. Ooh wacht.... dat geld kun je toch gewoon lenenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Terrorizer het volgende:
Is het andere topic nou om zeep geholpen door ons?
Ik wil PietjePuk007 en Bolkesteijn bedanken voor hun ban, moet een weloverwogen beslissing zijn geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Censuur-152 het volgende:
Vele maanden heb ik niets aan de ondertiteling aangepast en nu plotseling, zonder waarschuwing is mijn account geblokkeerd vanwege spam.![]()
![]()
[..]
Het is dus pure censuur van modjes want er is geen commercieel doel.![]()
![]()
De huizenmarkt is dus volgens de modjes geen zeepbel.![]()
![]()
Maar Bolkestein is toch een liberaal?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Censuur-152 het volgende:
Wij gaan gewoon door!! Ook als Bolkesteijn het niet goed vindt
Vriendjes Whuzz en BVZ hebben gewaarschuwdquote:Op maandag 7 februari 2011 23:44 schreef Asfyxia het volgende:
Vooral een beetje erg jammer dat het zonder waarschuwing ofzo gebeurt.
Anton!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vriendjes Whuzz en BVZ hebben gewaarschuwd![]()
Heul niet waar. In een kroeg is het ook gezelliger als de dorpsgek binnenkomt. Nou dat hebben we hier met ook met jou en zaadbubbel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef xenobinol het volgende:
Vriendjes Whuzz en BVZ hebben gewaarschuwd![]()
Elke maand je geld over de schutting gooien noem ik geen sparen. Ik heb gespaard. Jij niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
Ik heb gespaard, jij geleend. Dat was je eigen keuze, dus niet langer huilen op fok...
Gaarne onderbouwen. Aangezien jij mijn toekomst denkt te kennen, zie je die stelling graag onderbouwen met jouw voorspelling over mijn toekomst in 10, 20 en 30 jaar. Geen slap gezever a.u.b maar aangezien jij mensen altijd zo nobel wilt behoeden voor rampspoed, ga je gang.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:26 schreef xenobinol het volgende:
En dan te bedenken dat jij binnen enkele jaren een kampioen in het verliezen zal zijn
Die kennen we al. Je moest een huis kopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:14 schreef Whuzz het volgende:
Lees voor je begint dit even door om te zorgen dat je een solide basis aan informatie hebt om je betoog op te stoelen.
Succes!![]()
<insert wiki-quote en van-dale quote m.b.t. "afgunst">quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:25 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Die kennen we al. Je moest een huis kopen.
Arme jij, kunnen wij ook niks aan doen.
Sterkte.
Whuzz is gewoon op zoek naar constante bevestiging of het wel een goed idee was om op de top te kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:29 schreef Whuzz het volgende:
Lekker aan het zuurpruimen in je huurhutje?
Voor jou misschien, met de stijgende huurprijzen in het verschietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik weet het Whuzz... het zijn onzekere tijden
Nee man ik woon gewoon nog thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
<insert wiki-quote en van-dale quote m.b.t. "afgunst">
Lekker aan het zuurpruimen in je huurhutje?
Huh? Geef jouw definitie van een starterswoning dan eens? (om het andere topic niet te vervuilen)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... ik vind een woning van 2 ton niet bepaald een starterswoning.
Toch was dat één van de meest genuanceerde, inhoudelijke posts in lange tijd in dit topic. Zonder verwijten, trolls, enz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:25 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Die kennen we al. Je moest een huis kopen.
Arme jij, kunnen wij ook niks aan doen.
Sterkte.
Een woning die je op 1 modaal salaris kan kopen, zo'n beetje in de prijsrange tot 120k.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:37 schreef Whuzz het volgende:
Huh? Geef jouw definitie van een starterswoning dan eens? (om het andere topic niet te vervuilen)
Heeft jouw router een kinderslotquote:@ Terrorizer:Mag je van je mama wel op fora posten? Staat het kinderslot in de router niet te ver open?
Doe je goed... nog twee jaartjes door sparen en je kan later de failliete boedel van Whuzz b.v. kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef Terrorizer het volgende:
Ik beheer het, dankzij mij hebben we internet.
Woonlasten: nihil.
Elke maand ruim 2k sparen.
Heb ik nou het ultieme scheefwonen uitgevonden?
Ik vond het niet eerder een ode aan Cognitieve dissonantiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:56 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Toch was dat één van de meest genuanceerde, inhoudelijke posts in lange tijd in dit topic. Zonder verwijten, trolls, enz.
Aan de hand van die post kun je eigenlijk alleen maar concluderen dat hij een weloverwogen beslissing gemaakt heeft.
Meer kan iemand niet doen volgens mij.
Ik had het over 2011, niet 1956...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:00 schreef xenobinol het volgende:
Een woning die je op 1 modaal salaris kan kopen, zo'n beetje in de prijsrange tot 120k.
Yup. Naja, heet officieel een "blacklist / whitelist", maar ik wilde het simpel houden voor iemand die nog thuis woont.quote:Heeft jouw router een kinderslot
Ik ben bang dat hij dan nog wat langer door zal moeten sparenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef xenobinol het volgende:
Doe je goed... nog twee jaartjes door sparen en je kan later de failliete boedel van Whuzz b.v. kopen
Nee, wel de ultieme variant van vrijheidsbeperking.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:52 schreef Terrorizer het volgende:
Heb ik nou het ultieme scheefwonen uitgevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |