Dat doet je huisbaas ook. Dat betaald de huurder allemaal + nog een en ander extra.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef janatwork het volgende:
En de gemiddelde koper gooit bij aankoop van het huis 25000 euro weg, en gooit vervolgens 500e per maand aan rente door de goot.
Ohja.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zet scheefhuren er dan ook nog even bij.
Of de verhuurder is niet zo bezig met andere manieren van geld verdienen en vind zijn return on investment op zijn toch al hypotheek vrije huis hoog genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat doet je huisbaas ook. Dat betaald de huurder allemaal + nog een en ander extra.
Welja. En met een beetje mazzel vind je verhuurder de jaarlijkse huurverhogingen ook niet nodig. Omdat je zo aardig bent.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:43 schreef janatwork het volgende:
Of de verhuurder is niet zo bezig met andere manieren van geld verdienen en vind zijn return on investment op zijn toch al hypotheek vrije huis hoog genoeg.
Maar het was zo'n mooi sprookje en iedereen deed het..quote:Op maandag 7 februari 2011 18:14 schreef janatwork het volgende:
[..]
En de gemiddelde koper gooit bij aankoop van het huis 25000 euro weg, en gooit vervolgens 500e per maand aan rente door de goot.
Jij niet. Dus moet je nu de rest van je leven een huis lenen van je huisbaas.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Maar het was zo'n mooi sprookje en iedereen deed het..
Wil je het telefoonnummer van mijn (bijna oud)huisbaas?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Welja. En met een beetje mazzel vind je verhuurder de jaarlijkse huurverhogingen ook niet nodig. Omdat je zo aardig bent.
Precies. Iedereen deed het...quote:Op maandag 7 februari 2011 18:59 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Maar het was zo'n mooi sprookje en iedereen deed het..
Als er 1 schaap over de dam is volgen er velen.quote:
Ik niet. Ik ben allergisch voor huisbazen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:12 schreef janatwork het volgende:
Wil je het telefoonnummer van mijn (bijna oud)huisbaas?
... sprak het huurslaafjeschaapje en blaatte vrolijk zijn vriendje zaadbel achterna richting de bodemloze huurput. Als het kalfschaap verdronken is... staan er nog wel 100 schaapjes klaar om vrijwillig de slavernij in te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als er 1 schaap over de dam is volgen er velen.
Ik heb gespaard, jij geleend. Dat was je eigen keuze, dus niet langer huilen op fok...quote:Op maandag 7 februari 2011 19:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij niet. Dus moet je nu de rest van je leven een huis lenen van je huisbaas.
Nu begrijp ik je avatar ook ineens...![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)vondelstraat-te-koopquote:Quote meldt dat Anouk het pand in 2007 kocht voor 1,6 miljoen euro. Een jaar later wilde ze er weer van af, maar niemand bleek bereid om het elf kamers tellende huis voor 2,2 miljoen te kopen.
Zo.. zo.. het kan wel snel als de gemeente te weinig centjes binnen krijgt. Volgend jaar gewoon een bouwvergunning per email aanvragen?quote:Versnelde afhandeling bouwvergunningen Den Haag
De gemeente Den Haag gaat op maandag 14 maart op één avond een vergunning voor kleine (ver)bouwwerken verstrekken. De actie is bedoeld om de economie in de stad te stimuleren en de klantgerichtheid van de gemeente te vergroten.
Naast de versnelde aanvraag voor de bouwvergunning kunnen de experts van de gemeente een antwoord geven op vragen over bouwideeën.
Deze versnelde vergunning geldt alleen voor kleine verbouwingen zoals een dakkapel, schutting, schuur, fietsenberging in de voortuin of een reclamebord voor winkeliers. De aanvragers moeten wel over de benodigde documenten beschikken en de aanvraag moet passen binnen het bestemmingsplan.
Deze actie is onderdeel van de Haagse Wonenweek die plaatsvindt van 14 tot en met 19 maart. In deze week staat wonen in Den Haag centraal en zijn er verschillende activiteiten in de stad.
bron: NVM
Jij huurt. Graag de toestemming voor een spijkertje in je muur in drievoud inlveveren bij de verhuurder.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo.. zo.. het kan wel snel als de gemeente te weinig centjes binnen krijgt. Volgend jaar gewoon een bouwvergunning per email aanvragen?
Ik hoef alleen maar de gaatje dicht te smeren met plamuur zodra ik als een vrije vogel wegvliegquote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij huurt. Graag de toestemming voor een spijkertje in je muur in drievoud inlveveren bij de verhuurder.
Verder goede zaak natuurlijk. Opzouten met ak die bureacratische shit.
Het is dus pure censuur van modjes want er is geen commercieel doel.quote:het spammen heeft een commercieel doel. Meestal bevatten de berichten daarom een verwijzing naar een product of website.
Dat is inderdaad opmerkelijk, waarom zouden ze dit doen? Huizenmarkt-zeepbel draagt hier op een positieve manier bij aan de discussiequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Censuur-152 het volgende:
Vele maanden heb ik niets aan de ondertiteling aangepast en nu plotseling, zonder waarschuwing is mijn account geblokkeerd vanwege spam.![]()
![]()
[..]
Het is dus pure censuur van modjes want er is geen commercieel doel.![]()
![]()
De huizenmarkt is dus volgens de modjes geen zeepbel.![]()
![]()
Ik zag dat artikel op de Telegraaf staan en dacht: laat ik dat eens in het huizenmarkt-topic gooien. Maar ze waren me al voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Even over dat huis van Anouk nog
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)vondelstraat-te-koop
Opeens is dat huis natuurlijk 6 ton in waarde gestegen, in de optiek van Anouk
Daar moet een verpleegkundige netto 23 jaar voor werken
Hopelijk raakt ze dat huis slechts voor een half miljoen kwijt
alleenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat is inderdaad opmerkelijk, waarom zouden ze dit doen? Huizenmarkt-zeepbel draagt hier op een positieve manier bij aan de discussie
Den Haag (wie andersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef LXIV het volgende:
Het zou me niets verbazen als de gemeente of een dergelijke instelling dit huis dan tegen de vraagprijs opkoopt (om te gebruiken voor het een of andere sociale doel) en haar hiervoor dan de 'marktprijs' betaalt. Dat zie je vaak. Als het een politicus was, dan was het al gebeurd.
Gelukkig is er een blog waar men geen censuur toepast als het over de huizenmarkt-zeepbel gaatquote:Op maandag 7 februari 2011 23:20 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
alleenknikkers toegestaan. Ze zullen er zelf ook wel vuistdiep in zitten...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |