Laatste keer is zeker een jaar geledenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Flappe_du_pomme, zie het resultaat van een tweeling waarbij de ene veel zonnebankt en de ander niet!
Just to warn you!
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ze zijn wel lelijk
Dat zag je niet zo goed vanaf de tribune
Whahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ze zijn wel lelijk
Thank god, ik zag al een visioen van ons als deze tweequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Laatste keer is zeker een jaar geleden
C-Aquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ze zijn wel lelijk
quote:
Ohwja, Jedwardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Maartel het volgende:
Zelfs de pasjes zijn van Jedward, nou moet er alleen nog één van t podium vallen..
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
een paar zanglesjes (en stuk of 1000) en het komt wel goed
Of naar hun zang gehijg luisteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar je moet niet naar die koppen kijken.
quote:Herman Van Veen: Kusje songtekst
Het is gewoon gebeurd,
M'n moeder is verdwenen
Een rare tante haalt nu mijn vader aan
Ze maakt het eten
Brengt ons 's avonds neuriënd naar bed
En moet ik een kusje geven
Beer waar ben je
Beer kom hier
Sla je pootjes om me heen
En grom wat liefs
Straks moet ik weer naar bed
En als het licht uit gaat
Een kusje geven
Beer waar ben je
Beer kom hier
Sla je pootje om me heen
En grom wat liefs
Straks moet ik weer naar bed
En als het licht uit gaat
Een kusje geven
Het puntje van m'n stoel
Gerinkel in de keuken
Als ik durfde
Dan liep ik heel ver weg
Het klokje duwt
De grote wijzer
Langzaam naar half acht
M'n handen kleven
Beer waar ben je
Beer kom hier
Sla je pootjes om me heen
En grom wat liefs
Nog even
Nog even slikken, ogen dicht
Een kusje geven
Een kusje geven
Het idee en de Blair-Witch-verfilming is ok, maar de uitwerking uiteindelijk wel erg matig,,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Gaat iemand nog naar Cloverfield kijken? Heb het in de Bioscoop gezien. Vind het een aparte manier van filmen doch vermakelijk.
Het had potentie laten we dat zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het idee en de Blair-Witch-verfilming is ok, maar de uitwerking uiteindelijk wel erg matig,,
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Deze editie van XFA vind ik wel leuker dan vorige![]()
tot nu toe wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
de audities wel ja. Het vervolg moet nog blijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Hij leek over zijn eigen naam te struikelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh is dat nou Marco Borsato!dat hij zich voorstelt.
Wie dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Had bij The Voice geen échte favoriet. Gaat hier wel gebeuren denk ik!
ik ook ik vind dit echt leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
ik had er zelfs 2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ben niet zo goed in het onthouden van namen, maar vorige week vond ik die groep van 3 heel goed en deze week die jongen met die tanden.quote:
omdat bennyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
Waarom vandaag wel 2 uur en vorige week maar anderhalf?
Heb jij toch ook mee leren leven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het een eeneiige tweeling? Wel opvallend en zielig dat een van de twee echt de slechte genen heeft gebreken, uiterlijkerwijs
Verbaasd me niet, want c_a had ze geadopteerd en ze was erbij. Dat had ze niet gedaan als ze niet door warenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Verbaasd me niet, want c_a had ze geadopteerd en ze was erbij. Dat had ze niet gedaan als ze niet door waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |