quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe shirt zal Van Nistelrooy mooi staan..
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken..
Ja, al vond ik die zilver-grijsachtige-zwarte van een x aantal jaar geleden ook erg mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Gorill0r het volgende:
Maar ik ben wel blij dat het oude philips-blauw weer terugkomt in het uit tenue.
Die nieuwe?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe shirt zal Van Nistelrooy mooi staan..
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken..
Wat een bullshit verspreiden jullie ook. Speelt PSV een wedstrijd zoals vorige week tegen willem 2 en schiet er een per ongelijk in in de laatste minuut, dan moet je dat soort wedstrijden er ook tussen hebben. En bij Ajax zijn ze uit vorm en maken ze geen kans meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax in deze vorm.. Gaat niet meer meedoen
Gaat dit topic niet over alles wat (in)direct PSV aangaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me niet echt het juiste topic om de titelkansen van Ajax te bespreken. Maar goed, ik zie ze niet meedoen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat shirt
Als cholera een shirt was.
......dromen mag ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Doublepain het volgende:
In dat shirt gaat Ruud in de finale van de CL scoren..
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Doublepain het volgende:
In dat shirt gaat Ruud in de finale van de CL scoren..
Hopelijk een mooie dag..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.
Het is al laat genoeg. Morgen is weer een dag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.
Het is al laat genoeg. Morgen is weer een dag.
idd, vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Gorill0r het volgende:
Waarom staat er een dikke vette X door Reis in de OP?![]()
Hij is niet weg hoor.
Ik denk dat Rutten voor Bakkal kiest. Ik hoop op Labyad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Lens en Nijland waarschijnlijk niet erbij... wie is de vervanger van Lens?
Volgens het AD speelt Labyad waarschijnlijk omdat Bakkal pas net weer bij de selectie zit na een blessurequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten voor Bakkal kiest. Ik hoop op Labyad.
Wie is dat.. nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Gorill0r het volgende:
Is Kempi idd. De rappert uit woensel.
[ afbeelding ]
Ik ben optimistischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Als Ado echt open gaat spelen en veel aanvallen dan kon het weleens een goede overwinning van PSV worden. Ik denk dat we daar namelijk gehaaider in zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch3-1 want we krijgen er toch te vaak een tegen in een zwak moment door een blunder van Engelaar.
Ja dat gevoel heb ik ook, maar zomeet worden we van de mat gespeeld..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Als Ado echt open gaat spelen en veel aanvallen dan kon het weleens een goede overwinning van PSV worden. Ik denk dat we daar namelijk gehaaider in zijn
Dat denk ik niet, ik voorzie zelfs nog wel dat ADO zichzelf gaat overschatten in Eindhoven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook, maar zomeet worden we van de mat gespeeld..
Hoe vaak worden we nou echt van de mat gespeeld? Meestal spelen we gewoon slecht tegen slechte tegenstanders en beter tegen betere tegenstanders waardoor we altijd een redelijke kans hebben op (onnodig) puntverlies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ook, maar zomeet worden we van de mat gespeeld..
Ze kunnen toch niet elke week goed weg blijven komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef Gorill0r het volgende:
Hopelijk laat Twente punten liggen in Utrecht.
Tja, blijven Duitsers hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef StijnDa het volgende:
Ze kunnen toch niet elke week goed weg blijven komen![]()
Ik vond die zwart-paarse die ze een paar keer gehad hebben niet zo mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Van de de laatste 28 vond ik vooral die grijze lelijk. Grijs straalt totaal niks uit. Best knap om na al die jaren zo'n lelijk ding te ontwerpen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Het t-shirt van dit seizoen vind ik het mooiste
Net als Feyenoord thuis bij 90 minuten en Groningen uit bij minuut 85.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:21 schreef Gorill0r het volgende:
Hopelijk laat Twente punten liggen in Utrecht.
Ditquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:48 schreef appelsientje het volgende:
Toch blijf ik die witte het mooist vinden
[ afbeelding ]
Ik heb hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DitJammer dat ik die nergens meer kan kopen...
Opstelling PSV:
Isaksson
Manolev - Maza - Bouma - Pieters
Hutchinson - Toivonen - Engelaar
Lens - Koevermans - Dzsudzsák
Wisselspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Wuytens, Labyad, Bakkal en Zeefuik.
quote:
Ik denk 0-1quote:
bedankt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Een aanvaller voor een aanvaller wisselen. Nul creativiteit. Gefeliciteerd met het kampioenschap Twente.
quote:
Ik ook, voor deze ene keer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen een gelegenheidsutrechtsupporter zijn
Wat dacht je van ons dan? Als wij onze wedstrijden thuis tegen ADO, NEC en Utrecht hadden gewonnen en uit bij Excelsior, dan stonden wij ook een straatlengte voor... De top-3 is gewoon heel erg aan elkaar gewaagd, net als vorig seizoen, alleen dit seizoen is het alle drie minder goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Niet te geloven, als er toch ooit een jaar was geweest om met afstand kampioen te worden was het wel dit jaar. Alle concurrenten laten de hele tijd punten liggen. Als je een beetje constant niveau kunt halen dan had je nu 10 punten los gestaan
Dit dus. Het maakt het allemaal wel spannendquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dacht je van ons dan? Als wij onze wedstrijden thuis tegen ADO, NEC en Utrecht hadden gewonnen en uit bij Excelsior, dan stonden wij ook een straatlengte voor... De top-3 is gewoon heel erg aan elkaar gewaagd, net als vorig seizoen, alleen dit seizoen is het alle drie minder goed.
Dat had gekund ja, maar eerlijk is eerlijk: PSV heeft geen beter team lopen dan Ajax, Twente en Groningen. De verdediging is bedroevend, Engelaar is bedroevend en ze hebben een spits die 0,0 toevoegt. Hadden jullie Affelay en Reis de rest van het seizoen gewoon gehad dan was het geen probleem om kampioen te worden, nu loopt er gewoon een heel matig elftal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef rubbereend het volgende:
Niet te geloven, als er toch ooit een jaar was geweest om met afstand kampioen te worden was het wel dit jaar. Alle concurrenten laten de hele tijd punten liggen. Als je een beetje constant niveau kunt halen dan had je nu 10 punten los gestaan
Doe 's niet zo kinderachtig.quote:
JA daarom zeg ik ook, als er ooit een jaar was geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat dacht je van ons dan? Als wij onze wedstrijden thuis tegen ADO, NEC en Utrecht hadden gewonnen en uit bij Excelsior, dan stonden wij ook een straatlengte voor... De top-3 is gewoon heel erg aan elkaar gewaagd, net als vorig seizoen, alleen dit seizoen is het alle drie minder goed.
PSV heeft inderdaad niet een beter team. Maar zoveel punten hadden nooit verloren mogen worden. Dat heeft niks met de concurrenten te maken. Ik kijk gewoon daarvoor even naar PSV zelf. Gevolg was dan geweest dat je titel al had kunnen ruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar eerlijk is eerlijk: PSV heeft geen beter team lopen dan Ajax, Twente en Groningen. De verdediging is bedroevend, Engelaar is bedroevend en ze hebben een spits die 0,0 toevoegt. Hadden jullie Affelay en Reis de rest van het seizoen gewoon gehad dan was het geen probleem om kampioen te worden, nu loopt er gewoon een heel matig elftal.
Dat was 0-1 voor ADO.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mag niet lachen. Wat was de uitslag van Ajax - ADO?
Goed man. Geweldig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat jij nog hier durft te komen ? We staan wel nog steeds boven jullie hoor.
En dat vuur was nou net wat het ding van de 2e seizoenshelft moest gaan wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef joers1 het volgende:
Juist....geen verrassing, geen strijd, geen vuur, geen pit....wat wel eigenlijk????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |