quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe shirt zal Van Nistelrooy mooi staan..
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken..
Ja, al vond ik die zilver-grijsachtige-zwarte van een x aantal jaar geleden ook erg mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef Gorill0r het volgende:
Maar ik ben wel blij dat het oude philips-blauw weer terugkomt in het uit tenue.
Die nieuwe?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Die nieuwe shirt zal Van Nistelrooy mooi staan..
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken..
Wat een bullshit verspreiden jullie ook. Speelt PSV een wedstrijd zoals vorige week tegen willem 2 en schiet er een per ongelijk in in de laatste minuut, dan moet je dat soort wedstrijden er ook tussen hebben. En bij Ajax zijn ze uit vorm en maken ze geen kans meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax in deze vorm.. Gaat niet meer meedoen
Gaat dit topic niet over alles wat (in)direct PSV aangaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me niet echt het juiste topic om de titelkansen van Ajax te bespreken. Maar goed, ik zie ze niet meedoen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Dat shirt
Als cholera een shirt was.
......dromen mag ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Doublepain het volgende:
In dat shirt gaat Ruud in de finale van de CL scoren..
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Doublepain het volgende:
In dat shirt gaat Ruud in de finale van de CL scoren..
Hopelijk een mooie dag..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.
Het is al laat genoeg. Morgen is weer een dag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hup Doublepain en nu die XBOX uitzetten en naar bedje toe.
Het is al laat genoeg. Morgen is weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |