Verkeerd gekozen voorbeeld, maar het ging mij erom dat hij mijn eerste vriendje gewoon gemist heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef devl1nsect het volgende:
Hier ben ik gestopt met lezen:
"Nu is er in het afgelopen jaar zoooooooveel gebeurt wat hij allemaal niet weet. Van vriendjes tot pfeiffer, hij heeft het gemist.
TS noemt zichzelf een prinsesje. En omdat zij dus in het middelpunt moet staan van de belangstelling, komt Pfeiffer je natuurlijk niet aanwaaien.
Net zoals dit topic. TS wil aandacht die ze van haar vader niet krijgt. Misschien moet ze een kerel zoeken die 15 jaar ouder is dan haar.
Kut - to-pic
Goedemiddag.
dit!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef MarMar het volgende:
De mens die hij is wil ik ook niet meer zien, maar dat neemt niet weg dat ik toch wel een vader zou willen soms.
Heb je een sexy moeder?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef Penisbaard het volgende:
Vader 14 jaar niet gezien. Mocht ik hem zien, dan krijgt hij een baksteen in zijn smoel. Troost je, TS, het kan altijd beter.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Micson het volgende:
Thumbs up als je moest huilen van dit topic
Gelukkig hebben we nog kanker idioten zoals jouquote:Op zondag 6 februari 2011 02:28 schreef Windows15 het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, jij zal op dit tempo eindigen als kadaver in het bejaardentehuis en pas na een week gevonden worden door de verplegers. Je kinderen zullen nooit iets ervan vernemen want 'mama gaf ook niets om opa dus wij doen hetzelfde'
Ze is een 6/10, je kan het altijd nog voor de pegels doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is naast een grote eer ook een van mijn levensdoelen. Vader der Penisbaard.
Ik voorzie een romantiesse toekomst vol met gezellege strandwandelingen en familiemomentjes met zn 3tjesquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze is een 6/10, je kan het altijd nog voor de pegels doen.
De tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik realiseer me ook wel dat ik misschien dingen idealiseer. Nu vraag ik me een beetje af of het nog wel nut heeft als het goed komt.
Dit is een verkapte post onder het mom van ik kom uit de kast en ik kom aandacht te kort.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Windows15 het volgende:
Valt me op dat alle dames hier hun vader hekelen, waarschijnlijk omdat hij niet lijkt op hun loverboy![]()
Dochters
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef honda1990 het volgende:
Kickje R&P neem ik aanErg vervelend voor TS enzo, en dat meen ik echt, maar wat heeft dit met KLB te maken? En hoe kun je verwachten dat er normaal gereageerd wordt in KLB. Hier moet het gaan over stapverhalen, hoge bomen die veel wind vangen enz. enz. Niet dit serieuze gedoe. Als dit in KLB past, waarom gaan we dan ook niet hier trots foto's van onze liefdesvrucht plaatsen i.p.v. in OUD.
helemaal mee eensquote:Op zondag 6 februari 2011 03:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Blij om te weten dat niet mijn pa, maar windows15 de grootste mongool op aarde is
Ja best wel, zou jullie vader willen zijn maar ben daar net 20 jaar te laat achter gekomen, sterkte allemaal en Faye in't bijzonder.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef Micson het volgende:
Thumbs up als je moest huilen van dit topic
Ik fietste ook 15 km voor school, maar het gaat me meer om het principe en over dat bed, mijn stiefzusje kreeg een nieuw bed, terwijl ik geeneens een bed hadquote:Op maandag 7 februari 2011 16:57 schreef debeterebob het volgende:
15km fietsen erg vinden voor een 13jarige![]()
Verder niet gelezen
EDIT: verder veel sterkte gewenst. Ik kan nog wel begrijpen dat je pa niet alles voor je doet, zoals een nieuw bed als ie krap geldt heeft. Maar zoals je nu vertelt is er bijna (of helemaal) sprake van lichamelijke en geestelijke verwaarlozing. Kan je het nu wel bij iemand kwijt?
Ja, want je kan alleen pfeiffer krijgen door met 100 jongens te zoenenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef devl1nsect het volgende:
Hier ben ik gestopt met lezen:
"Nu is er in het afgelopen jaar zoooooooveel gebeurt wat hij allemaal niet weet. Van vriendjes tot pfeiffer, hij heeft het gemist.
TS noemt zichzelf een prinsesje. En omdat zij dus in het middelpunt moet staan van de belangstelling, komt Pfeiffer je natuurlijk niet aanwaaien.
Net zoals dit topic. TS wil aandacht die ze van haar vader niet krijgt. Misschien moet ze een kerel zoeken die 15 jaar ouder is dan haar.
Kut - to-pic
Goedemiddag.
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet wel echt zeggen dat ik vet veel lieve reacties heb gehad
KLBers, jullie kunnen het en jullie zijn lievv
Klopt. Ga jij even naar die vader om verhaal te halen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is allemaal maar 1 kant van het verhaal natuurlijk. Misschien is het helemaal niet zo gegaan.
Ik zal je er graag heen sturen, maar hij is verhuisd en ik heb zijn adres nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Ga jij even naar die vader om verhaal te halen.
Slim zeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Heb een nieuw acc. gemaakt om op dit topic te kunnen posten,is erg kut voor je TS,maar als je hem dan 'per ongeluk' belt zou dat je contact toch moeten aanwakkeren?
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Heb een nieuw acc. gemaakt om op dit topic te kunnen posten,is erg kut voor je TS,maar als je hem dan 'per ongeluk' belt zou dat je contact toch moeten aanwakkeren?
Dat is 1 keer gebeurt om 3 uur snachts, maar toen kreeg ik een smsje en meer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef eleusis het volgende:
Belachelijk gedrag van een kinderachtige ouder.
Goed argumentquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef najazeg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat ben jij een triest ventje zeg
[..]
helemaal mee eens
Sterkte TS
dus je hebt voor mijn topic een account aangemaakt zodat je kan posten, das lievquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik kan toch niet posten zonder account? Of bestaan er 2ehands Fok! accounts?
volgens mij ben je een troll.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:49 schreef Huisjurist het volgende:
Neem eens een raadsman en start een civiele procedure, voor verplichte voorzieningen in de kosten van levensonderhoud.
Nou moet jij eens goed luisteren dom gedrocht, dit noemt men een advies, daarnaast zou ik je willen adviseren om de definitie van het woord troll eens te gaan op zoeken. Klaarblijkelijk heb je er geen kaas van gegeten. En weet je überhaupt niet de definitie van bepaalde woorden die je aanhaalt. Dat noemt men stupide, door onjuiste woorden op te schrijven en ook nog eens in een verkeerde context. Zwakzinnige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij ben je een troll.
maar voor de liefhebbers, als paps weigert te betalen als ik uit huis ga, krijgt hij een rechtzaak aan zn broek. hij heeft er ook al 2 tegen ons aangespannen
Op basis waarvan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij ben je een troll.
maar voor de liefhebbers, als paps weigert te betalen als ik uit huis ga, krijgt hij een rechtzaak aan zn broek. hij heeft er ook al 2 tegen ons aangespannen
username, of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op basis waarvan als ik vragen mag?
Dat je beter kunt investeren in je voortgezet onderwijs. Om enigszins je minieme kennis te verbreden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |