quote:Op maandag 7 februari 2011 19:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet wel echt zeggen dat ik vet veel lieve reacties heb gehad
KLBers, jullie kunnen het en jullie zijn lievv
Klopt. Ga jij even naar die vader om verhaal te halen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:01 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is allemaal maar 1 kant van het verhaal natuurlijk. Misschien is het helemaal niet zo gegaan.
Ik zal je er graag heen sturen, maar hij is verhuisd en ik heb zijn adres nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Ga jij even naar die vader om verhaal te halen.
Slim zeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Heb een nieuw acc. gemaakt om op dit topic te kunnen posten,is erg kut voor je TS,maar als je hem dan 'per ongeluk' belt zou dat je contact toch moeten aanwakkeren?
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Heb een nieuw acc. gemaakt om op dit topic te kunnen posten,is erg kut voor je TS,maar als je hem dan 'per ongeluk' belt zou dat je contact toch moeten aanwakkeren?
Dat is 1 keer gebeurt om 3 uur snachts, maar toen kreeg ik een smsje en meer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef menszonderwens het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef eleusis het volgende:
Belachelijk gedrag van een kinderachtige ouder.
Goed argumentquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef najazeg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat ben jij een triest ventje zeg
[..]
helemaal mee eens
Sterkte TS
dus je hebt voor mijn topic een account aangemaakt zodat je kan posten, das lievquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik kan toch niet posten zonder account? Of bestaan er 2ehands Fok! accounts?
volgens mij ben je een troll.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:49 schreef Huisjurist het volgende:
Neem eens een raadsman en start een civiele procedure, voor verplichte voorzieningen in de kosten van levensonderhoud.
Nou moet jij eens goed luisteren dom gedrocht, dit noemt men een advies, daarnaast zou ik je willen adviseren om de definitie van het woord troll eens te gaan op zoeken. Klaarblijkelijk heb je er geen kaas van gegeten. En weet je überhaupt niet de definitie van bepaalde woorden die je aanhaalt. Dat noemt men stupide, door onjuiste woorden op te schrijven en ook nog eens in een verkeerde context. Zwakzinnige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij ben je een troll.
maar voor de liefhebbers, als paps weigert te betalen als ik uit huis ga, krijgt hij een rechtzaak aan zn broek. hij heeft er ook al 2 tegen ons aangespannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |