Op basis waarvan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij ben je een troll.
maar voor de liefhebbers, als paps weigert te betalen als ik uit huis ga, krijgt hij een rechtzaak aan zn broek. hij heeft er ook al 2 tegen ons aangespannen
username, of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op basis waarvan als ik vragen mag?
Dat je beter kunt investeren in je voortgezet onderwijs. Om enigszins je minieme kennis te verbreden.quote:
mwah, vond vwo5 eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat je beter kunt investeren in je voortgezet onderwijs. Om enigszins je minieme kennis te verbreden.
Het standaard antwoord hier op dit forum, in ieder geval kom je niet bijster snugger over, maar het zou ook kunnen dat het onderwijs in je dorp van een bedroevend niveau is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mwah, vond vwo5 eigenlijk wel prima
Beter ga je ergens anders lopen zeurenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Dat je beter kunt investeren in je voortgezet onderwijs. Om enigszins je minieme kennis te verbreden.
Het zou verstandig voor je zijn om eens een woordenboek te pakken en eens te gaan zoeken naar woorden en de inhoudelijke betekenissen ervan. Dat zelfs simpele zielen zoals jij toegelaten worden tot het moderatie team. Dat zegt wel wat over de poverheid van selectie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter ga je ergens anders lopen zeuren
Vergeet jij geen komma vriend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Huisjurist het volgende:
[..]
Het zou verstandig voor je zijn om eens een woordenboek te pakken en eens te gaan zoeken naar woorden en de betekenis ervan, goh dat zelfs simpele zielen zoals jij toegelaten worden tot het moderatie team. Dat zegt wel wat over de poverheid van selectie.
Ik ben via ivf op de wereld geholpen, dus hij heeft er lang over na moeten denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef GoodGawd het volgende:
Je hecht te veel waarde aan iets dat zich vader noemt, forget die loser zeg. Dat is geen vader dat is gewoon iemand dit niet wist hoe hij een condoom moest gebruiken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef eleusis het volgende:
Belachelijk gedrag van een kinderachtige ouder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |