Ik vond juist dat ze er nog zo goed uitzag voor haar leeftijd en ze lijkt me ook eigenlijk best aardig, haar zoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Audrey Landers... Wat is ze oud geworden?Vroeger was ze wel hot.
en de voige vorige ook alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Deed ze bij de vorige xfactor ook al.
Of ik haar zou doen..?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze er nog zo goed uitzag voor haar leeftijd en ze lijkt me ook eigenlijk best aardig, haar zoon niet.
Geen idee, zag hen in de reclame.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, doet hij weer mee?
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Audrey
Manuel goodbyeeeeeeeeeeee
I got to go awayyyyyyyy
Ik vind haar leuk![]()
En d'r zoon lijkt me ook best sympathiek, maar waarom doet ie niet lekker aan American Idol mee ofzo?
Dat + gebleekte tanden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Maartel het volgende:
't is een beetje een kruizing tussen Bieber, Jedward en die playmobiel van vorig jaar.
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Normaal zou ik All you need niet kijken, maar die aflevering met Lenny wil ik wel zien.
Ah ja nee logischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valt
En omdat Audrey volgens mij in Duitsland woont, tenminste, ze had daar heel wat hits, net als David Hasselhofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valt
ik zat te typenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen die handen, ed. in beeld kwamen
Nog geen sec. in beeld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb de snelle laptop gepakt
Oude kon het niet bijbenen
Daar heb ik nou ook al last van.. tijd om toch maar te switchen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb de snelle laptop gepakt
Oude kon het niet bijbenen
Ik vind 'r ook wel de vrouwelijke versie van Hasselhoff idd. Enorm dom en met kutliedjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En omdat Audrey volgens mij in Duitsland woont, tenminste, ze had daar heel wat hits, net als David Hasselhof
Nu ben ik sneller...quote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Zou je bij die Bieberknul nog in beeld kunnen komen Benny? Want dan ga ik even niet typen.
Had graag langer dan een seconde willen zien.quote:
Ik denk niet dat ze daar woont, dan zou haar zoon eerder Duits praten. Overigens heeft Manuel Goodbye in Nederland ook op nummer 2 in de top 40 gestaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
En omdat Audrey volgens mij in Duitsland woont, tenminste, ze had daar heel wat hits, net als David Hasselhof
Nee, nog niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef Anonymousz het volgende:
joooooooooo-pi
nog een nieuwe chipmunk gevonden?
Ik typte nog Rolfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu ben ik sneller...
Maar Benny had ook voorkennis en noemt een naam voordat ie een noot heeft gehoord op tv..
ROFL !!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik typte nog Rolf![]()
Al voordat hij gezongen had
volgens mij gaat ze het straks vertellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar woont, dan zou haar zoon eerder Duits praten. Overigens heeft Manuel Goodbye in Nederland ook op nummer 2 in de top 40 gestaan![]()
Duitsland is inderdaad wel gek op zingende soapies/acteurs/glamourmensen. En ze zijn trouw, eens een hit en je blijft populair daar.
Ik kan het niet vinden, maar ze is al 55! Zou je echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar woont, dan zou haar zoon eerder Duits praten. Overigens heeft Manuel Goodbye in Nederland ook op nummer 2 in de top 40 gestaan![]()
Duitsland is inderdaad wel gek op zingende soapies/acteurs/glamourmensen. En ze zijn trouw, eens een hit en je blijft populair daar.
Ik heb plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Die beveiliging slaat echt helemaal nergens op.
Iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Balisto het volgende:
Ik vind hem echt een combinatie van
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Balisto het volgende:
Ik vind hem echt een combinatie van
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
jammerquote:
Daniel Landersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef miieejj het volgende:
hoe heet dat mannetje met dat justin bieber kapsel ..?
Ja, al die grijze types redden het toch niet. Dat hebben we al jaren gezien. Je moet aansprekende mensen hebben, geen glimlachende girls en boys next door...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef pfaf het volgende:
Je bent Amerikaans en over the top.
En dat is een compliment?
Nee, zoiets heet een pleonasmequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef pfaf het volgende:
Je bent Amerikaans en over the top.
En dat is een compliment?
I hear ya, sisterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, al die grijze types redden het toch niet. Dat hebben we al jaren gezien. Je moet aansprekende mensen hebben, geen glimlachende girls en boys next door...
Nou vond ik Daniel nog niet super maar zeker wel goed genoeg om verder te komen!
echt hequote:
Willen ze dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Ach dit is echt zo een meisje dat een liedje wil komen zingen.
Die vader danste en klapte echt zoals papa dat doet. Volledig uit elk ritmequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tik m aan, ouwe
Dit meisje is wel goed
Oh helaas gemist maar ik heb wel een visual!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die vader danste en klapte echt zoals papa dat doet. Volledig uit elk ritme
En je kunt vast niet zingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ben te jong voor je! Te scharrelig!
ze is fransquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Musah is door twee muggen in zijn twee ogen gestoken
het is voor mij onmogelijk om snel te schakelen naar een aander topic en nu loop ik daardoor mijn 2e adoptie misquote:
Helaas niet. Zing als een oude roestbak.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoor dat er een puppy of kitten onder zijn pet vandaan komt
Nieuwe Laptop! Apple wellicht iets voor je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is voor mij onmogelijk om snel te schakelen naar een aander topic en nu loop ik daardoor mijn 2e adoptie mis
hij geilt op negersquote:
volgende week heb ik een goeie muis, dat zou het al makkelijker makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nieuwe Laptop! Apple wellicht iets voor je?
Prima, heb net al een zak naturel ribbelchips op, nu een zak Mama Mia's, die is voor jou.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte eet jij nog even een zak chips voor mij leegIk heb trek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima, heb net al een zak naturel ribbelchips op, nu een zak Mama Mia's, die is voor jou.
heb ik ookquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
't is een klein beetje Shary-Ann als jongetje
Een negert die zijn lichaam sjowed aan Gordon.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
't is een klein beetje Shary-Ann als jongetje
stacy vindt zichzelf ook raarquote:
Het klonk inderdaad gewoon erg matig. Ze waren duidelijk overdonderd of afgeleid...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Injetta het volgende:
Stacey vindt hem ook weer raar.... Deze keer heeft ze gelijk.
Hoezo goed zingen??
Dit was toch echt knudde met een rietje??
Ze zijn gewoon allemaal van slag van dat blote lijf..
Valt mee vind ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
Hij heeft maar een raar bovenlijf hoor, snap die commotie niet.
sorry ik moet lachenquote:
Ego opkrikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
Waarom roepen rappers altijd hun naam in het begin?
QFT!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef Maartel het volgende:
Als negerin hoef je ook niet veel te doen om iig Gordon's stem binnen te hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
A Spees_Duck is al female version of a hustler
dat zijn hele andere auditiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Eerste auditie? Lijkt me sterk als ze musicalactrice is.
Een van de weinige musicalachtige films die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ook niet mijn ding, maar als je in Haispray staat kun je echt wel zingen
Joah!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Benny deze hebben we toch ook gezien?
fuck you stacyquote:
Mijn zwager heeft ook zo'n stom dingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is dat met die grote brillen tegenwoordig? Nieuwe trend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |