Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wel hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nog op you tube gekeken of ik een filmpje kon vinden over het snijden in een testikel. Ik dacht lijkt mij wel gepast zo'n filmpje bij het verhaal van Fha.![]()
Maar helaas jongens geen filmpje kunnen vinden.
Heb jij eens niet zoeen grote kanis, mevrouw ik-ben-bang-voor-clownsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het op dvd want mijn schijf zit vol![]()
En we gaan het kado geven aan een "kennis" die echt nog dommer is dan..nou iets heel doms en die heus wel chirurg gaat worden voor haar 25e(17jaar, mbo verzorging niveau 1, met de hakken over de sloot naar tweede jaar
o en ze kan niet tegen bloed en wondjes etc)
Dat is gewoon humorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij eens niet zoeen grote kanis, mevrouw ik-ben-bang-voor-clowns
Hey Bosquote:
Thanksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
Wiki en OP zijn aangepast.
En ik heb de in plakjes gesneden testikels van Trev maar uit de TT gelaten.
Owh cool *trekt zak chips open* Of wacht zal ik toch voor de kaasballen gaan.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh cool *trekt zak chips open* Of wacht zal ik toch voor de kaasballen gaan.
Ik heb bitterballen voor morgen, zouden die nog gretig aftrek vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh cool *trekt zak chips open* Of wacht zal ik toch voor de kaasballen gaan.
Geschift wijf zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is gewoon humorDie is helemaal kapot na 2 uur vakkenvullen en dan vind ze het onzin als Henry en ik na een werkmarathon van 34 uur willen slapen
![]()
ik denk niet dat er een mp3 van isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he ? draai je em een keer op ONZ radio
Anders kom je ze maar brengenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bitterballen voor morgen, zouden die nog gretig aftrek vinden?
Kan je er wel van makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een mp3 van is
Hoops & Yoyoquote:
Dus een beetje pesten met een dvd waarvan ik weet dat ze over dr nek gaat mag dan wel toch?quote:
Weet niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bitterballen voor morgen, zouden die nog gretig aftrek vinden?
hebbuh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een mp3 van is
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus een beetje pesten met een dvd waarvan ik weet dat ze over dr nek gaat mag dan wel toch?
Jammer dat die beker kaput isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoops & Yoyo![]()
ik heb een kalender en een knuffel en een button en ik had een beker maar die is gebroken dus
maar verder
toffffffffff
moment moet even J. vragen of hij zijn net werkwerk vrijgeeft dan kan ik em van zijn pc afhalenquote:
tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moment moet even J. vragen of hij zijn net werkwerk vrijgeeft dan kan ik em van zijn pc afhalen
mailen? msn?
MPG wordt ook steeds dorstigerquote:Koffieprijs tien procent gestegen
Gepubliceerd op 04 februari 11, 15:26 Laatst bijgewerkt op 04 februari 11, 15:34
HAARLEM - De koffieprijs is flink gestegen ten opzichte van een maand geleden. We rekenden zon 10 procent meer af aan de kassas van Albert Heijn en Dekamarkt.
Maandelijks doet Haarlems Dagblad boodschappen om te zien of de stijgende voedselprijzen effect hebben op de huishoudportemonnee. We waren er niet vanuit gegaan dat we al na een maand beet zouden hebben, maar dat is wel het geval. Begin januari betaalden we bij Albert Heijn nog ¤3,19 voor een pak Senseo Regular van Douwe Egberts. Gisteren rekenden we ¤3,49 af. Bij de Dekamarkt steeg de prijs van ¤3,13 naar ¤3,39.
Beide supermarkten wijten de verhoging aan de stijgende prijzen op de wereldmarkt. ,,Door stortregens vallen de oogsten tegen, zegt AH-woordvoerster Anoesjka Aspeslagh. ,,Verder wordt er flink gespeculeerd met koffie of de beleggingsmarkt en is er een toenemende vraag naar koffie. Aldo Breed van Dekamarkt: ,,We doen ons uiterste best om de prijs zo laag mogelijk te houden. Maar dat lukt dus niet altijd.
Hier doet het alleen maar een beetje waai waaiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Panda72 het volgende:
Wat een storm he lieve fokkertjes. Hier gaat het behoorlijk te keer.
Het gaat hier ook enorm tekeerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Panda72 het volgende:
Wat een storm he lieve fokkertjes. Hier gaat het behoorlijk te keer.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss je komt niet![]()
Indeedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss je komt niet![]()
oh noesssssssssquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
Al een week, wel gewoon gewerkt en nu dus nog zieker
Zekerquote:
hihi waai waai.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet het alleen maar een beetje waai waai
Dat is wel balen zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
jammer zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
Indeedquote:
Ik was aanwezig waarbij de verdachte is klemgereden bij de achtervolging in Breda.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb je nou precies uitgevreten?
[..]
Hey Sol
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik was aanwezig waarbij de verdachte is klemgereden bij de achtervolging in Breda.
Nee, ik heb pics.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toen er snel vandoor rennen he
Beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedHad ook zoiets van: das wel over v oor zaterdag
maar ik zie 't somber in eigk
Zienquote:
hihiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toen er snel vandoor rennen he
Waaaaauwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fuuuuuuuuu, kutimageshach.
Gebruik dan ook een anderequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh quasedilla's moet ik ook weer eens een keer maken...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Panda72 het volgende:
Lekker gegeten zoëven trouwens. Burritos en Quesadilla's
imageshackquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nog niks meer bekent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)os-tijdens-klopjacht
oh noessssssss spektakel in je gehuchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.bredavandaag.n(...)os-tijdens-klopjacht
Op die ene foto is vast alle plaatselijke hangjeugdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noessssssss spektakel in je gehucht
Ja soms gebeurt er nog wel eens watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Hij draait hoor, het is wel heel aanstekelijk
Friet hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En was de patat en hamburgers lekker
Nee hoor, geen last vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB D
last van meerdere persoonlijkheden?
- PGR want die maakt de fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Op die ene foto is vast alle plaatselijke hangjeugd![]()
*nieuwsgierig is naar wat er draaitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Hij draait hoor, het is wel heel aanstekelijk
Ow jaja voor jou is het frietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Friet he
En ja, het smaakte prima, al viel het eten niet mee met mijn verstopte neus
En nee, ik eet niet met mijn neus
Ja. Maar ik dacht dat je dat nog wel wistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow jaja voor jou is het friet
Maar had ik de hamburgers ook goed
Klinkt bekendquote:
Zo.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wie niet?quote:
Ja maar ik praat gewoon nederlands.... ik moet me soms verdiepen in dat andere taaltjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat je dat nog wel wist
Nee, IK praat gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik praat gewoon nederlands.... ik moet me soms verdiepen in dat andere taaltje
Ik heb het over patat..... nederlandse belgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, IK praat gewoon Nederlands![]()
Enne, hamburgers heten in heel NL hamburgers
*aanzetquote:
Ja, aardappelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het over patat..... nederlandse belg![]()
Doei Bossiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Even wat anderen dingen doen dan op FOK rondhangen
Tot morgen
tot zondagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
Bis Later Bosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
17,2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
NeeIk heb er trouwens wel trek in
D.-tje weet je dat ik al 17,2 kilo ben afgevallen
zoveelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dus dan kan je niet tot zondag zeggen?quote:
Seeyaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet tot zondag zeggen?
Je kunt zeggen wat je wilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet tot zondag zeggen?
Ja eentje zonder hoofdquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
Symph, wil je mij ff helpen met iets?
Nou, vooruit, laat maar zienquote:
Ik moet ook nodig maar weer eens gaan trainenquote:Ik moet er nog 6,5 en dan zit ik op me streef
Vandaag begonnen met de buikspieroefeningen.... ik ging kapot
pff knap hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat is heel netjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Jij was altijd zo goed bezig met fietsen tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit, laat maar zien
[..]
Ik moet ook nodig maar weer eens gaan trainen
quote:
Ja het einde is in zicht.... dat is ook best een opluchtingquote:
Maar heb wel trek in een lekker zak patatquote:
Ik heb nog drie chocolade lettersquote:
Okayquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog drie chocolade lettersKom maar halen
Neuh, heb ik nou niet zo veel behoefde aan, meer aan chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was altijd zo goed bezig met fietsen toch
[..]
[..]
Ja het einde is in zicht.... dat is ook best een opluchtingEn dan shoppen
[..]
Maar heb wel trek in een lekker zak patatAl 4 maanden niet op
Ja, dat WAS ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was altijd zo goed bezig met fietsen toch
Ik snaai alleen als er iets voorhanden isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik snaai 's aonvds praktisch nooit, heb er nooit zo'n behoefte aan
Ik heb 9 van de 10 keer gewoon niks in huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om morgen een bakje chips te eten en rose te nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, heb ik nou niet zo veel behoefde aan, meer aan chips
Ik alleen maar 's avondsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Daar is het weekend voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om morgen een bakje chips te eten en rose te nemen
En dan zondag er weer hard tegen aan
Ja de laatste keer was met O&Nquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is het weekend voor
Even je zelf verwennen
Ja, daar moet ik dus maar weer mee beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet meer dus![]()
Je was zo goed bezig
Doe je goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de laatste keer was met O&N
Have funquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verhuis naar TAL
X Factor begint zo
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verhuis naar TAL
X Factor begint zo
Ik loop met je meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verhuis naar TAL
X Factor begint zo
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
Na deze meet zijn jullie allemaal dikkertjes als ik hoor wat iedereen maakt aan eten
Ik maak niks hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
Na deze meet zijn jullie allemaal dikkertjes als ik hoor wat iedereen maakt aan eten
Niks meer als nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
Wat heb je dan allemaal naar binnen geschoven?quote:
Jij bent er alleen om te consumeren?quote:
een pizzaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks meer als nu
[..]
Wat heb je dan allemaal naar binnen geschoven?
Dat ben ik sosewiesewo alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef Fha het volgende:
Het geeft ook helemaal niksquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Het geeft ook helemaal niksMaar het is leuk om te lezen
![]()
Wooooaah luxe!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net slagroom en sjookoolaaademelk gehaald..puur
Yummie, ik heb ook extra slagroom gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net slagroom en sjookoolaaademelk gehaald..puur
Echt niet!quote:
Nou, dat is ook sipquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in chocola maar Sainsbury's is wel 10 minuten lopen
Ik ook, gewoon een hoop lol makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Maar geeft niets, ik vind het allemaal wel even prima dit weekend
Doen, ben je het ook weer kwijt tegen de tijd dat je het op eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Wat een ellendequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Stuart het volgende:
Hoi Sugarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is ook sip![]()
Hoi snoepje![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, witte was. ANders heb ik morgen helemaal niks meer om aan te trekken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat je daar de dames wel een plezier mee doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan heb je geen chocolaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Sugar![]()
Ja, ben te lui om de deur weer uit te gaan
Nee, want je gaat toch nietquote:
Tenzij ik ECHT zin krijg want het is tot 11 of 12 uur openquote:
Hmhm. Je gaat toch nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij ik ECHT zin krijg want het is tot 11 of 12 uur open
Daar zit ik nu ook sterk aan te denkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu als ik jou was had ik me dit niet laten zeggen
Maar ik geef haar gelijk. Je doet het toch nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook sterk aan te denken
Misschien niet neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik geef haar gelijk. Je doet het toch niet
Ja, zie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het weer naar buiten gaan, schoenen aan, jas aan, lalalalalaquote:
Dat idee heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Cool nummer.quote:
Die staan bij mij al in mijn foonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool nummer.
ff mijn treintijden printen voor morgen.
Top Gearquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
Wat zijn ze bij top gear toch geweldig![]()
Ik heb chocolate chip cookiesquote:
Zo ga ik wel naar de winkel straks jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb chocolate chip cookies
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekooptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb chocolate chip cookies
tering, wat lang reizen en veel overstappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die staan bij mij al in mijn foon
Regenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekoopt
Ik heb nog een rolletje liggen dat ik van Marijke heb gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had regen dus ik heb geen maak-doos gekoopt
nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ga ik wel naar de winkel straks ja
Jeumig nog steeds?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolletje liggen dat ik van Marijke heb gekregen
Wat zij zegtquote:
als je ergens opgehaald moet worden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
tering, wat lang reizen en veel overstappen.
hoelaat ben jij er trev?
en op welke station eindig je?
want ik weet niet of ik daarnde de bus pak?
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
tering, wat lang reizen en veel overstappen.
hoelaat ben jij er trev?
en op welke station eindig je?
want ik weet niet of ik daarnde de bus pak?
Ja, ik had er twee, en eentje heeft meneer taart opgegeten, ik heb er niet eens eentje gehad.quote:
dan al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?
maar wat ga je dan in de tussentijd doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het goed is ben ik in Zandvoort iets na half 1, ik ben 3 uur en 10 min onder weg en 5 keer overstappen, jij dan?
Wow ik ben echt vet trotsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik had er twee, en eentje heeft meneer taart opgegeten, ik heb er niet eens eentje gehad.
en die tweede ligt nog onaangeroerd in de lekkersla
Is voor mij als het goed is al geregeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je ergens opgehaald moet worden...
Omdat je dat niet gaat doenquote:
Ik heb regel skilsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
dan al?
je bent pas vanaf 2 uur welkom :p
Denk gamen met DMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wat ga je dan in de tussentijd doen?
Preciesquote:
en ik ook 3 uurtjes 4x overstappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nadenken. Als ik ga moet het binnen nu en anderhalf uur zijn anders ga ik zeker niet meerquote:
Hmmmzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Preciesen Why.. tjah, omdat je zo bent?
Gast, je gaat sowieso nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga nadenken. Als ik ga moet het binnen nu en anderhalf uur zijn anders ga ik zeker niet meer
als die rol aangebroken wordt is ie zo op hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow ik ben echt vet trots![]()
Dat is niet mogelijk hier
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als die rol aangebroken wordt is ie zo op hoor
Nee, ze vertelt je de waarheidquote:
Ik krijg nu bijna zin om de deur uit te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze vertelt je de waarheid
Echt nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg nu bijna zin om de deur uit te gaan
Vandaag al monster munch opquote:
Jaquote:
Logische dat je niet meer gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag al monster munch op
Flamin' hot
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag al monster munch op
Flamin' hot
De kans is nu 80% dat ik WEL gaquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ben er morgen rond 5 over 2.
Smeer morgen wel brood
Nou, bewijs het dan maar eensquote:
Ik heb dus net gewoon wat krentenbollen gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
Smeer morgen wel brood
Ik denk over een kwartier als mijn drinken op isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, bewijs het dan maar eens
Dat denk je alleen maarquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb dus net gewoon wat krentenbollen gehaald
Je 'denkt' over een kwartier? Nou. Jij gaat echt niet dus he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk over een kwartier als mijn drinken op is
Op station Zandvoort of bij mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
Smeer morgen wel brood
Nou ik dus niet hehquote:
We zullen zien meisjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je 'denkt' over een kwartier? Nou. Jij gaat echt niet dus he?
Positivequote:
Ik zou er maar geen geld op inzettenquote:
Ja. Ik spreek jou binnen een kwartier wel weerquote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik spreek jou binnen een kwartier wel weer
En de rest van de avondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik spreek jou binnen een kwartier wel weer
Ja, want hij gaat toch nietquote:
ja klopt, maar dat lukt niet helemaal lekker op de laptop,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
symph, je had nog een pm trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |