moment moet even J. vragen of hij zijn net werkwerk vrijgeeft dan kan ik em van zijn pc afhalenquote:
tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moment moet even J. vragen of hij zijn net werkwerk vrijgeeft dan kan ik em van zijn pc afhalen
mailen? msn?
MPG wordt ook steeds dorstigerquote:Koffieprijs tien procent gestegen
Gepubliceerd op 04 februari 11, 15:26 Laatst bijgewerkt op 04 februari 11, 15:34
HAARLEM - De koffieprijs is flink gestegen ten opzichte van een maand geleden. We rekenden zon 10 procent meer af aan de kassas van Albert Heijn en Dekamarkt.
Maandelijks doet Haarlems Dagblad boodschappen om te zien of de stijgende voedselprijzen effect hebben op de huishoudportemonnee. We waren er niet vanuit gegaan dat we al na een maand beet zouden hebben, maar dat is wel het geval. Begin januari betaalden we bij Albert Heijn nog ¤3,19 voor een pak Senseo Regular van Douwe Egberts. Gisteren rekenden we ¤3,49 af. Bij de Dekamarkt steeg de prijs van ¤3,13 naar ¤3,39.
Beide supermarkten wijten de verhoging aan de stijgende prijzen op de wereldmarkt. ,,Door stortregens vallen de oogsten tegen, zegt AH-woordvoerster Anoesjka Aspeslagh. ,,Verder wordt er flink gespeculeerd met koffie of de beleggingsmarkt en is er een toenemende vraag naar koffie. Aldo Breed van Dekamarkt: ,,We doen ons uiterste best om de prijs zo laag mogelijk te houden. Maar dat lukt dus niet altijd.
Hier doet het alleen maar een beetje waai waaiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Panda72 het volgende:
Wat een storm he lieve fokkertjes. Hier gaat het behoorlijk te keer.
Het gaat hier ook enorm tekeerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Panda72 het volgende:
Wat een storm he lieve fokkertjes. Hier gaat het behoorlijk te keer.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss je komt niet![]()
Indeedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noesssssssssss je komt niet![]()
oh noesssssssssquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
Al een week, wel gewoon gewerkt en nu dus nog zieker
Zekerquote:
hihi waai waai.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet het alleen maar een beetje waai waai
Dat is wel balen zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
jammer zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
IndeedBen ziek
Indeedquote:
Ik was aanwezig waarbij de verdachte is klemgereden bij de achtervolging in Breda.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb je nou precies uitgevreten?
[..]
Hey Sol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |