Zwart is het nieuwe blauwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat idd, vroeg hetzelfde toen het mij overkwam.
Bij dezen voor iedereen, Lapo user opent nieuw topic en de rest wacht rustig af.
Ik hoorde dat jij drugs uitdeelt. Wat heb je in de aanbieding?quote:
Goede vraag, welke consequenties worden er genoemd in het ultimatum?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef rakotto het volgende:
Een ultimatum heeft niets te betekenen als er niets gedaan kan worden...
Wat gaat er gebeuren als er niet wordt voldaan aan de ultimatum?
kan....quote:
Viel niet altijd op te wachten. Sommige users volgen het in de trein op hun mobieltje en weer een ander heeft niet door de lapo te hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Hukkie het volgende:
Wat is er gebeurd met de regel dat degene die het topic sluit ook weer een nieuwe opent?
Voornamelijk paracetamol.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij drugs uitdeelt. Wat heb je in de aanbieding?
Ik help even mee en ach de regels herhalen kun jij ook doen hoor. Mag best. (smiley van kusje, geen zin om te zoeken en lijkt uit mijn hoofd verdwenen te zijn)quote:
Daarom doen wij revoluties altijd in de lente.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of er een slotje op gegooid wordt
: *quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik help even mee en ach de regels herhalen kun jij ook doen hoor. Mag best. (smiley van kusje, geen zin om te zoeken en lijkt uit mijn hoofd verdwenen te zijn)
Lemonparty?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Egyptocracy Egyptocracy
Protesters I talked to today are intending on camping in #Tahrir until #Mubarak leaves power. #Egypt #Jan25 http://twitpic.com/3wgkmw
2 minutes ago
Ow, damn, hneb in mn haast de verkeerde gesloten iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is aan de forum-mods, toch?
Ik ben het met je eens dat de regels gevolgd dienen te worden, maar afwijken moet toch ook kunnen?
na LaPo F5, klik op knop "Open nieuw deel"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef deleriouz het volgende:
Waar halen jullie de bestaande OP vandaan bij het openen van een nieuw topic?
Op het knopje "Nieuw topic".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef deleriouz het volgende:
diegene die de laatste post maakt kan met behoud van bestaande OP een nieuw topic maken. Is echt kinderspel geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef deleriouz het volgende:
Vroeger, toen kratjes nog geel waren, er aan de plee een trekkoord zat en revoluties een dag duurden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef revo33 het volgende:
Als het zo doorgaat komt er niks van in. Revoluties moeten zoals vroeger; aanvalluhhh
en ik vrees dat dit dé manier is indd. voor die mubarak , niet voor niks dat ie em snel VP heeft gemaakt ... die" wise man" roepen nu ookal dat die omar suleiman het maar ff over moet nemen ....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:44 NRC Live:
De Egyptische premier, Ahmed Shafik denkt niet dat Mubarak zijn macht zal afstaan aan vicepresident Suleiman. Deze werd de afgelopen tijd genoemd als mogelijke opvolger van Mubarak. Dat meldt persbureau Reuters.
zie nou wel , ik zei toch dat dit geopperd is ...........
als dit topic vol is maakt dat 35400 repliesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
dag gewerkt en 40 topics verder
Hey Hansie, kun jij niet even een Nicaragua'tje doen in Egypte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
dag gewerkt en 40 topics verder
En toen de Batavieren nog met zijn vijven waren en toen Willem de Zwijger nog praatjes had. Vroeger...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vroeger, toen kratjes nog geel waren, er aan de plee een trekkoord zat en revoluties een dag duurden!
Ja tuurlijk. Dat denkt/ziet toch iedereen wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
6:44 NRC Live:
De Egyptische premier, Ahmed Shafik denkt niet dat Mubarak zijn macht zal afstaan aan vicepresident Suleiman. Deze werd de afgelopen tijd genoemd als mogelijke opvolger van Mubarak. Dat meldt persbureau Reuters.
zie nou wel , ik zei toch dat dit geopperd is ...........
Best veel idd in een serieuze topicreeks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef wdn het volgende:
[..]
als dit topic vol is maakt dat 35400 replies
Niet baggeren hier graag, ouewehoeren kan, maar wel over de gebeurtenissen in Egypte.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kan....
niet...
beheersen....
[ afbeelding ]
Als het topic vol zit kan je klikken op [nieuw deel].quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef deleriouz het volgende:
Hm. Zouden ze vannacht dan toch klaar zijn met wachten, en actie ondernemen?quote:Sultan Al Qassemi SultanAlQassemi El Baradei: I hope that there will be a statement by the govt within two hours. I hope the regime understands: it's Mubarak Vs. the People
Tijd voor ontopicheid hmm?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik ga ff een paar uur off... Vrouwlief wil & verdiend aandacht
ttfn
Ik ben u en de andere responders zeer erkentelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het topic vol zit kan je klikken op [nieuw deel].
Als die knop er niet staat moet je ff F5-en.
Dan komt de OP en de TT mee, moet je alleen deel-nr aanpassen.
ik heb dit nou al een paar x gezegd hier maar schijnt geen echte reactie op te komen ,ja er werd gedacht dat ik in de war zat met el baradei (grlmbl)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Dat denkt/ziet toch iedereen wel?
Het is niet voor niets dat demonstranten geen genoegen nemen en het hele regime wegwillen.
Ook alles wat Mubarak vers aangewezen heeft.
Het trieste is dat Amerika uiteraard ook patent is met Sillyman. Maar het is gewoon een verlenging van hetzelfde regime. Dat heeft hij gisteren wel laten horen in zijn speech. Kakkerlak.
Alleen is het sanitaire gedeelte wat karig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Gooi er een rockband of een Dj tegenaan en het is inderdaad net Lowlands.
Het weekend is begonnen ze hoeven morgen niet te werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef deleriouz het volgende:
Het plein blijft wel aardig vol nu, i.t.t. eerdere dagen.
Deel een zwik wiet uit daar en dan is het net de Haight-Ashbury van de 21ste eeuwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Gooi er een rockband of een Dj tegenaan en het is inderdaad net Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |