quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
AJE meldt nu: leger arresteert actief proM's
Eisenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Axia het volgende:
Wie kan mij vertellen wat er op die hele grote spandoek staat? Die aan een gebouw hangt?
Ja. Had volgens mij vandaag wel al mogen zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef marcodej het volgende:
Enige juist analyse van AJA-interviewer: leger moet vandaag de kant van de anti's kiezen als er geen mars komt.
Dat ze er maar lang mee door mogen gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
probleem is: ze worden vervoerd langs antiM's. Heel dichtbij. Worden ook heel dichtbij vastgezet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat ze er maar lang mee door mogen gaan
Ehm ik neem aan dat ze iedereen pakken die zich misdraagt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef RvLaak het volgende:
Niet volgens verslaggeefster. Letterlijk: (pro-)actief proM's oppakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ehm ik neem aan dat ze iedereen pakken die zich misdraagt.
Het mag dan veel pro-m zijn maar die misdragen zich dan ook
Anti zijn eigenlijk alleen maar bezig met protesteren. Indien ze reageren is het elke keer weer een reactie op aggressie.
Dat hoorde ik ook, wie zei dat?quote:
LOL againquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
USA staat altijd klaar om mensen te helpen, zoals dat al vaak eerder hebben gedaan.
Zei een Amerikaan net. Iemand in uniform. Zag zn rang niet.quote:
Doen ze dat erom ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens verslaggeefster. Letterlijk: (pro-)actief proM's oppakken.
Meet verontrustende is het vervoer van de gevangenen zo dicht langs de antiM's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |