abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92834432
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Een zaterdagbesteller mag ook sorteren en andere werkzaamheden uitvoeren en krijgt daarom ook meer betaald per uur. Zaterdagbezorger mag alleen wijken rondbrengen en omdat deze dus in principe voor minder werkzaamheden inzetbaar is, ligt het loon lager.
Oke, jammer. -O-
Maar ik ga zaterdag sowieso een ronde meelopen.
Als het bevalt neem ik de baan gewoon.
pi_92834553
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Oke, jammer. -O-
Maar ik ga zaterdag sowieso een ronde meelopen.
Als het bevalt neem ik de baan gewoon.
Ja en eventueel kun je misschien nog wel eens doorstromen naar zaterdagbesteller als je wil en er plaats beschikbaar is ;)
pi_92834594
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja en eventueel kun je misschien nog wel eens doorstromen naar zaterdagbesteller als je wil en er plaats beschikbaar is ;)
Daar heb ik overigens officieel voor gesolliciteerd, zaterdagbesteller.

Kijk maar:

quote:
Zojuist heb je gesolliciteerd naar de functie van Zaterdagbesteller

[ Bericht 12% gewijzigd door pgrferrari op 15-02-2011 20:18:13 ]
pi_92834972
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Daar heb ik overigens officieel voor gesolliciteerd, zaterdagbesteller.

Kijk maar:

[..]

Kan dat ze dan geen plaats meer hadden. Zelf zou ik geen zaterdagbezorger worden, tenzij de nood echt hoog is ;)
pi_92835102
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Kan dat ze dan geen plaats meer hadden. Zelf zou ik geen zaterdagbezorger worden, tenzij de nood echt hoog is ;)
De nood is niet hoog, maar ik zoek al 3 maanden een bijbaan...
Zonder iets van ook maar 1 bedrijf te horen.
pi_92835938
Ik haat het echt om postbezorgerswijken te lopen, die staan echt bijna altijd te krap. Ook wijken die eerst nog wel te doen waren die postbezorgerswijken werden, opeens flink wat tijd eraf. En ik ben al veel sneller dan de gemiddelde postbezorger.
pi_92846329
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Een zaterdagbesteller mag ook sorteren en andere werkzaamheden uitvoeren en krijgt daarom ook meer betaald per uur. Zaterdagbezorger mag alleen wijken rondbrengen en omdat deze dus in principe voor minder werkzaamheden inzetbaar is, ligt het loon lager.
Even een stomme vraag, maar ik bereid mijn eigen wijk voor.
Ben ik dan zaterdagbesteller of toch bezorger?

Ik krijg namelijk niet per uur betaald, maar wat er voor de wijk staat en dat haal ik niet.
Veel te krap.

Klasgenote op een andere vestiging krijgt wel per uur uitbetaald op de zaterdag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_92846642
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Even een stomme vraag, maar ik bereid mijn eigen wijk voor.
Ben ik dan zaterdagbesteller of toch bezorger?

Ik krijg namelijk niet per uur betaald, maar wat er voor de wijk staat en dat haal ik niet.
Veel te krap.

Klasgenote op een andere vestiging krijgt wel per uur uitbetaald op de zaterdag.
Dan ben je zaterdagbesteller. Je krijgt feitelijk wel per uur betaald, maar voor alle wijken staan normtijden waarbinnen je ze zou moeten kunnen voorbereiden en uitvoeren. Als je die tijden niet haalt moet je daarover de discussie aangaan met je TC. Ben jij de enige die de tijd niet haalt, of halen andere mensen die bijv. doordeweeks jou wijk hebben het ook niet?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_92847381
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dan ben je zaterdagbesteller. Je krijgt feitelijk wel per uur betaald, maar voor alle wijken staan normtijden waarbinnen je ze zou moeten kunnen voorbereiden en uitvoeren. Als je die tijden niet haalt moet je daarover de discussie aangaan met je TC. Ben jij de enige die de tijd niet haalt, of halen andere mensen die bijv. doordeweeks jou wijk hebben het ook niet?
Aha!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik werk nog maar pas op de vestiging en ik heb de vaste bestellers nog niet erover gesproken. Dat zal ik eens doen.
Doordeweeks weet ik het eigenlijk helemaal niet, want ik werk eigenlijk alleen maar op de zaterdag.

Afgelopen zaterdag heb ik van 9.15 tot 12.00 zitten voorbereiden.
Omstreeks half 1 liep ik twee wijken en daar was ik om 17.15 mee klaar.

Wijk nummer 1: was twee straten, waarvan 1 alleen oneven tot huisnummer 301 en een andere straat alleen oneven tot huisnummer 101.

Wijk nummer twee waren 6 straten.

ben ik nou extreem langzaam of valt hier niets over te zeggen met deze informatie?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_92847668
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef carboni het volgende:

[..]

. Auto's weg in juni en het bedrijf zal echt dood zijn.
Iemand die hier bij de autounit werkt? Postbodes en zaterdagwerkers (Postbezorgers en THK' en niet tot ergenis van sommige chauffeurs collectie) kunnen intern solliciteren bij de autounit maar ik ben bang dat je daar nauwelijks uren kan maken met een klein contract. Volgens mij mag je dan ook niet meer werken bij het VBG als je bij de autounit zit.

Weet jij hoe je daar moet solliciteren? Ik heb op intranet gekeken maar zie niks staan.
pi_92847806
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Aha!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik werk nog maar pas op de vestiging en ik heb de vaste bestellers nog niet erover gesproken. Dat zal ik eens doen.
Doordeweeks weet ik het eigenlijk helemaal niet, want ik werk eigenlijk alleen maar op de zaterdag.

Wijk nummer 1: was twee straten, waarvan 1 alleen oneven tot huisnummer 301 en een andere straat alleen oneven tot huisnummer 101.

ben ik nou extreem langzaam of valt hier niets over te zeggen met deze informatie?
Hoeveel tassen post waren het, dat is een betere indicatie.
lama
pi_92847937
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Aha!

ja,je loopt wel langzaam, is je goed uitgelegd hoe je het HAH moet vasthouden? Loop je met je fiets of je karretje? Stap je flink door tussen deuren in? Sta je misschien te lang te kijken bij elke deur? Vouw je de post dubbel samen met het HAH en rag je het naar binnen of sta je de brieven netjes 1 voor 1 ongevouwen erin te doenen daarna het HAH?
En verder is het hoe vaker je loopt, hoe sneller het gaat.
pi_92848059
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef lbeew het volgende:

[..]

Hoeveel tassen post waren het, dat is een betere indicatie.
Standaard twee tassen post, inclusief hah.
Moet wel zeggen dat die ene straat een drukke winkelstraat is en dat echt hard doorlopen er niet bij is.
pi_92848162
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Troeta het volgende:

[..]

ja,je loopt wel langzaam, is je goed uitgelegd hoe je het HAH moet vasthouden? Loop je met je fiets of je karretje? Stap je flink door tussen deuren in? Sta je misschien te lang te kijken bij elke deur? Vouw je de post dubbel samen met het HAH en rag je het naar binnen of sta je de brieven netjes 1 voor 1 ongevouwen erin te doenen daarna het HAH?
En verder is het hoe vaker je loopt, hoe sneller het gaat.
Ja, daar was ik al bang voor.
Nee, het was gewoon: alsjeblieft hier is de post, verder geen uitleg.
Ik fiets, maar het is wel zo dat ik continu andere wijken krijg.
Niet echt de kans om echt aan een wijk te wennen.

Ik duw de post samen met de hah door de brievenbus, niet echt een voor een :P

Ze hebben wel toegezegd dat ik een vaste wijk krijg en dat vind ik wel fijn.
pi_92848492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Standaard twee tassen post, inclusief hah.
Moet wel zeggen dat die ene straat een drukke winkelstraat is en dat echt hard doorlopen er niet bij is.
2 tassen post per wijk? of 2 tassen in totaal. Gemiddeld loop ik over 2 tassen 30 minuten tot 1 uurtje. Ligt er natuurlijk aan wat voor wijk, maar hier in het Centrum kan het ook druk zijn :). Of als de tassen heel goed gevuld zijn kan het wel wat langer duren ;d
lama
pi_92848681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef lbeew het volgende:

[..]

2 tassen post per wijk? of 2 tassen in totaal. Gemiddeld loop ik over 2 tassen 30 minuten tot 1 uurtje. Ligt er natuurlijk aan wat voor wijk, maar hier in het Centrum kan het ook druk zijn :). Of als de tassen heel goed gevuld zijn kan het wel wat langer duren ;d
Twee tassen per wijk. :)
Wijk nummer 1 waren eigenlijk 3 tassen, maar ik heb die over de andere twee tassen verdeeld en mijn schoudertas.

Als ik het zo hoor, mag ik wel flink aan mijn tempo werken. :@ ;(
pi_92849327
Ach, als je het werk eenmaal een tijdje doet word je vanzelf wel een stuk sneller. Ik weet wel hoe irritant het is om geen vaste wijk te hebben en steeds maar weer in een nieuwe wijk te worden gedumpt die je niet kent :P Maar na één of twee keer lopen ken je die wijk dan ook wel weer, en sommige wijken zijn ook makkelijker dan andere.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_92850665
2 tassen post :')

Normaal heb ik er 6, waarvan 2 op depot, en 4 op nabreng. Met KNJ had ik zelfs 2 op depot en 10 op nabreng :{w ;(

Allemaal dezelfde wijk overigens
pi_92852272
Ach ik krijg in 2 tassen was sommigen niet in 4 lukt *)
pi_92855357
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef lbeew het volgende:

[..]

Ipv het aantal tassen is het aantal afgiftepunten een betere indicatie, plus het soort bebouwing. Zijn het flats met bussenfrontjes, huizen met (grote) tuin, huizen zonder tuin, villa's? We hebben hier een piepklein wijkje van 10 straten en de grootste wijk (3.15 uur looptijd) telt maar 3 straten.
Twee tassen post voor een wijk met alleen een paar flatjes kan je in een half uur tot drie kwartier wegdouwen (mits geen hah), maar als het voor een wat grotere wijk is (huizen + tuin) waar toevallig die dag weinig post in valt ben je soms wel 2 uur bezig. Bovendien is het verband tussen de hoeveelheid post en je looptijd niet lineair. Of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met twee maakt qua tijd nauwelijks verschil. Het voornaamste aspect van veel grijze tassen wat je veel extra tijd kost is het evt moeten terugfietsen naar depot of zakjesadres, of (bij echt heel erg veel) dat je bepaalde rondjes niet meer kan lopen omdat het anders niet te tillen is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_92859866
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 08:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ipv het aantal tassen is het aantal afgiftepunten een betere indicatie, plus het soort bebouwing. Zijn het flats met bussenfrontjes, huizen met (grote) tuin, huizen zonder tuin, villa's? We hebben hier een piepklein wijkje van 10 straten en de grootste wijk (3.15 uur looptijd) telt maar 3 straten.
Twee tassen post voor een wijk met alleen een paar flatjes kan je in een half uur tot drie kwartier wegdouwen (mits geen hah), maar als het voor een wat grotere wijk is (huizen + tuin) waar toevallig die dag weinig post in valt ben je soms wel 2 uur bezig. Bovendien is het verband tussen de hoeveelheid post en je looptijd niet lineair. Of je nu met 1 brief naar een deur loopt of met twee maakt qua tijd nauwelijks verschil. Het voornaamste aspect van veel grijze tassen wat je veel extra tijd kost is het evt moeten terugfietsen naar depot of zakjesadres, of (bij echt heel erg veel) dat je bepaalde rondjes niet meer kan lopen omdat het anders niet te tillen is.
correct, er is hier een wijk waar je 1 tas in een minuut kwijt bent, 5 minuten van het kantoor ligt het ziekenhuis die altijd een binnentas aan post hebben. Aan de balie afgeven en klaar.
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:12:25 #197
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_92863356
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef carboni het volgende:

[..]

correct, er is hier een wijk waar je 1 tas in een minuut kwijt bent, 5 minuten van het kantoor ligt het ziekenhuis die altijd een binnentas aan post hebben. Aan de balie afgeven en klaar.
Zo hebben wij ook wel verzorgingstehuizen waar een complete blauwe bak heen gaat. :P
Nothing is what it seems
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:41:13 #198
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92864342
Mijn ochtendwijk past ook in twee tassen over het algemeen (proppen in de oude rode tassen) en daar staat 2 uur voor en mijn middagwijk past (als ik het door hun laat doen) in 4 tassen en daar staat 1 uur en 50 minuten voor.

Niet dat het in die tijd gaat hoor, ik doe over die ochtendwijk over het algemeen een kwartier langer en mijn middagwijk duurt meestal 2 uur en een kwartier en natuurlijk lopen ze daar ook over te zeiken, terwijl die tijden gewoon te krap staan voor deze wijk. :z
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2011 @ 13:42:47 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92864387
Eisen dat het opnieuw opgemeten wordt
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:45:03 #200
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92864462
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
Eisen dat het opnieuw opgemeten wordt
Ik krijg gewoon m'n uren tot de minuut toe uitbetaald dus ik vind het prima verder.
Buiten dat, ik ben in dienst gekomen met CVS (Chronisch moe) en astma en heb dus ook wat verval in de tweede wijk omdat het lijf het wat lastiger krijgt om het bij te benen allemaal, houden ze verder geen rekening mee (gezien het zeuren om de uren) maar dat maakt mij weinig uit zolang ik betaald krijg. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')