Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je bij tieten in de westerse wereld een enorm verschil vergeleken met die van de Afrikanen die geen BH's dragen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo erg is het bij mij ook nietmaar ik heb dan soms echt het idee dat ik met n stel uiers loop te zeulen ofzo
Je weet wel op de juiste tijd wakker te worden.quote:
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.quote:
Klopt, betekend niet dat ik er echt iets mee hebquote:
Oeh, je derde gesprek, toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
mooooooeehhhquote:
Altijd spannend, succes alvast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie vanmiddag waar ik toch best nerveus voor ben.
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je derde gesprek, toch?
Ik ga voor je duimen
Adem in, adem uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
wij van singles wensen je veel succes!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nooit zenuwachtig, maar ik wil deze baan gewoon heel graag.quote:
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Uiteraard. Toch zijn er maar weinig mensen gezonder dan Afrikanen die in een plaggenhutje wonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
Ik stel vaak wel een vraag over hoe de afdeling er bijvoorbeeld uitziet qua collega's en zulks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Maar ook doordat het negers zijn, die hebben nu eenmaal grotere attributen dan wij bleekgezichtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat heeft ook met andere zaken te maken, zoals hoe je met je lichaam in t algemeen om gaat
tot je net weer buiten staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Dat soort problemen heb ik ook altijdIk weet nooit vragen te stellen...
Het hoeft niet 'vernieuwend' te zijn. Je kunt bij een ander persoon dezelfde vragen stellen en kijken of de antwoorden overeenkomen met wat je vorige gesprekspartners geantwoord hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam nog voor vragen kan stellen of waar ik het over moet gaan hebben straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |