ik ben zo droog als het maar zijn kanquote:
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.quote:
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.
Is dat niet een heel gelovige gemeente?
en de TT
die moeten zich afdrogenquote:
gelovige meisjes staan niet in V S&Gquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelovige meisjes staan niet in V S&G
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..quote:
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..
ah, ben jij een warmbloedige?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
quote:
too much info...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
Nee hoor.quote:
quote:
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga niet voor NBT in de regen staan
Tdrone!quote:
Ohwjee, heb je het nog niet af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef tdrone het volgende:
ik moet vandaag mijn eerste versie van stageverslag inleveren
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.quote:
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...quote:
Ohww..... sterkte ermee! Het gaat je vast nog lukken vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....
quote:
quote:
Voor de meeste mensen wel.quote:
quote:
Dan ga ik MD meeten schijnbaarquote:
De meet is de zaterdag ervoor ja, dan kan MD niet..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de meet is toch een week eerder?
Prive meet?
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
De meet is de zaterdag ervoor ja, dan kan MD niet..
en de 18de?quote:
waar is het de 18e?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
en de 18de?
Als er nou meer mensen kunnen de 18de, ff zeggen dan
tot nu toe bij mij thuisquote:
moet het hem nog vertellen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal je vent leuk vinden, vreemde kerels in huis
ik maak me thuis niet populair als ik opeens allerlei Fok-chickies in huis zou halenquote:
Nee, ik denk ook niet dat hij er blij mee is eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik maak me thuis niet populair als ik opeens allerlei Fok-chickies in huis zou halen
ohwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Bijnaaaaaaaaquote:
Dat is kut............quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja mijn enige weekenddag is zondag
Werken jij!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep,da's een kut![]()
Owja ik was werken ;+
We kunnen natuurlijk ook vrijdag avond meeten inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja misschien werk ik dan in de ochtend dat s'avonds wel kan ofzo ?
Ohw.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee vrijdagavond kan ik helemaal niet omdat ik dan vroeg op moet zaterdag
is goed, kom jij hierheen of moet ik daarheen komen?quote:
jij vond het hier toch zo mooi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
is goed, kom jij hierheen of moet ik daarheen komen?
Ligt eraan waar in limburg, alleen omgeving heerlen geleen ben ik bekend.quote:
ik woon in de buurt van maastrichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in limburg, alleen omgeving heerlen geleen ben ik bekend.
zo laag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon in de buurt van maastricht
Tja, op een of andere manier lukt het gewoon allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil ook normaal kunnen meeten
Wij moeten ook nog meeten!quote:
Watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dus dat kost me ruim 200 euro..
Mjoah, inderdaad. Hups huiswarmfeestje gaat het worden denk ikquote:
jij kan niet de 12de?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjoah, inderdaad. Hups huiswarmfeestje gaat het worden denk ik
ik wil jou ook meeten!quote:
Alleen als het in Amsterdam is, daar ben ik van vrijdag tot zondagmiddagquote:
Je kan alleen een jaar abonnement afsluiten, en dat kost iets meer dan ¤200..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat
Pssst: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=75795
helaaas dan.........quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als het in Amsterdam is, daar ben ik van vrijdag tot zondagmiddag
Lekkere sportschool danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan alleen een jaar abonnement afsluiten, en dat kost iets meer dan ¤200..
Oh wow, klinkt lekker.. Ik ben dan wel werkelijk naar die sportschool gegaan om me in te schrijven, maar heb het naar mijn weten nooit doorgevoerd.
Weet ik. Maar dat hele weekend zit ik bij de vriend van mijn zusje thuis. Net op zichzelf, buurten, je kent het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Amsterdam is onlogisch voor de meesten
gelijk heb je! Wanneer kan jij wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat hele weekend zit ik bij de vriend van mijn zusje thuis. Net op zichzelf, buurten, je kent het wel
18e is mijn papa jarig, 19e een vriend, 26e verjaardag van 2 mensen in 1 keer, en dan was dat februari alweer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
[..]
gelijk heb je! Wanneer kan jij wel?de 18de toevallig ook?
Kan wel, maar ik zal er niet zijnquote:
Zondag, dan ben ik meestal te lui om mijn bank af te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
6 maart is zondag.
Ik heb net een biertje opengetrokken...
Voor mij kom je daar toch wel vanaf, en anders komen we naar jou toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zondag, dan ben ik meestal te lui om mijn bank af te komen.
Jeeeeej, liefje kan dan !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow dan kan ik wel 6 maart, boefje!
Whehe, kom maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Voor mij kom je daar toch wel vanaf, en anders komen we naar jou toe
ohwjeee, vroeger naar bed dus, of ik kom die zaterdag ervoor en blijf dan slapen en zorg dat je op tijd wakker ben zondag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe, kom maar
Nee, ligt er puur aan wat ik de dag ervoor gedaan heb. De laatste tijd open ik mijn oogjes pas tussen 1 en 4 in de middag
Tja, geen idee.... misschien een optie om gewoon een aantal data neer te zetten, en dan kijken wie wanneer kan en dan kijken welke we door laten gaan?quote:
Jajajaja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef NBT het volgende:
[..]
ohwjeee, vroeger naar bed dus, of ik kom die zaterdag ervoor en blijf dan slapen en zorg dat je op tijd wakker ben zondag!
Dat weet ik nog niet. Het gaat erom wat jij ervan vindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jajajaja.
Wat vind vriendlief daar dan van?
quote:
Alsof jongens dat erg zouden vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Het gaat erom wat jij ervan vind
Lekker hoor, maar ik heb HJquote:
Schijnbaar niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jongens dat erg zouden vinden
Meetenquote:
Ik ga een nuchter weekend tegemoetquote:
quote:[..]
Schijnbaar niet?
Heuh?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga een nuchter weekend tegemoet
[..]
[..]
Heuh?
Consignatiedienst. Ik moet elk moment van de dag bereikbaar zijn, en in de staat om te rijdenquote:
Ohhwww.... Baluhh!! Maargoed... ook wel lekker soms he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Consignatiedienst. Ik moet elk moment van de dag bereikbaar zijn, en in de staat om te rijden
Mja, vooral voor de zondag zelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhwww.... Baluhh!! Maargoed... ook wel lekker soms he!
En nu moeten we zeker als pubers gaan reageren metquote:
Ben je aan het ONZ radiooén?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nas & Puff Daddy - Hate Me Now [verzoekje]
Dat is een goede optie toch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker als pubers gaan reageren met?
Uiteraard. Ik heb niet voor niets een tagjequote:
Voor sommigen wel ja. Ik moet opassen CC is pas 17quote:
is een van de andere data een optie voor je? (zie OP)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef Koen66 het volgende:
meet 12/2 gaat dus door, gaan er immers al 4 mee
Ik moet ook maar eens gaan luisteren heb toch niks te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb niet voor niets een tagje
Maar bijna 18!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor sommigen wel ja. Ik moet opassen CC is pas 17
kan ik pas zeggen als ik thuis op de mkalender gekeken hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef NBT het volgende:
[..]
is een van de andere data een optie voor je? (zie OP)
We horen het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ik pas zeggen als ik thuis op de mkalender gekeken heb
quote:
je bent liefquote:
Nee, dat is voor mij nu alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is de jacht op CC dan officieel open![]()
quote:
Ohww jeetje, dus je bent nog thuis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zit al vanaf 11:20 te wachten
volgens het mailtje heeft hij nog een kwartier...
quote:
Dat maakt toch niks uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
meeten op 6/3?? da's een zondag, en wellicht een dag dat ik een heftige kater heb (carnaval)
Juist wel!quote:
Waarom.......quote:
En dan net een biertje teveel nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom.......Kom zeg een beetje tegen drank kunnen johhhh
Niet doen danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan net een biertje teveel nemen.
Dan stap je vanmiddag in de trein. Ik kom je wel oppikken ergens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet doen danKom op zeg ik wil je meeten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
Deep Purple - Child In Time (Maxi Single) [verzoekje]
Vanavond kan nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan stap je vanmiddag in de trein. Ik kom je wel oppikken ergens.
Radio Onzin luisteren jongenquote:
Hm, morgen dan?quote:
Uhmmm... gaat hem niet worden.....quote:
Overmorgen?quote:
Ook al wat anders.... Sorry!quote:
Dan roep jij maar een datumquote:
ik ook maar heb niks lekkers in huis.. .:Pquote:
mja ik meet niet 1 op 1 met mannen denk ik..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
mja ik meet niet 1 op 1 met mannen denk ik..
Ik stel je teleur, ik weet hetquote:
vind je het gekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh NBT wil niet in dr eentje naar die enge mannen
Eze, welke zondag kan jij, (en dan niet deze?quote:
Ik, eng?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aawh NBT wil niet in dr eentje naar die enge mannen
De 20equote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Eze, welke zondag kan jij, (en dan niet deze?)
quote:
Heuj, ik krijg er 2 voor de prijs van 1?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef NBT het volgende:
Maar de 20ste is voor mij ok, voor jou ook CC?
Ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj, ik krijg er 2 voor de prijs van 1?
Whaaaattquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
De auto waarmee we de auto zouden ophalen heeft pech
de 20ste gaan ik en CC met Ez meetenquote:
Ja, dus best bummerquote:
Oh tofquote:
Lekker windje hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, ik stond uit te waaien op het balkon
En is prima hoor
sta je nu ergens in de middle of nowhere ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dus best bummer
Ik moet eraan denken mn PI aan te passen![]()
[..]
Oh tof
Nee, thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
sta je nu ergens in de middle of nowhere ofzo?
Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan, aangezien ouders nog niet besloten hebben of ze verjaardag broertje op zaterdag of zondag willen vierenquote:
Ooohwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, thuis![]()
Moest nog opgehaald worden.
ja voor ons iigv welquote:
Ja, wil ik ook.. ze zouden het uiterlijk vandaag weten..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
ja voor ons iigv wel![]()
Merel, laat je ouders beslissen
ohw, jeetje wat snel zegquote:
Dan horen wij het goede nieuws nog welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook.. ze zouden het uiterlijk vandaag weten..
Enorm snel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
ohw, jeetje wat snel zeg
[..]
Dan horen wij het goede nieuws nog wel
Oke, tof, dan weet ik dat in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja voor ons gaat ie sowieso door
Uhu. Net te fris, anders zou ik buiten gaan zitten.quote:
Engelse drop>?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ook maar heb niks lekkers in huis.. .:P
Nee dankje, heb al een broodje kaas, weer op het werk of nog thuis?quote:
weer op werk, de koerier kwam om 13.22quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee dankje, heb al een broodje kaas, weer op het werk of nog thuis?
wat een faal koerier!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
weer op werk, de koerier kwam om 13.22![]()
terwijl hij tussen 11.20 en 13.20 er zou moeten zijn!
ach... zn nederlands was ook niet perfect, zal ik maar zeggen dan...quote:
Hmmm okee....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach... zn nederlands was ook niet perfect, zal ik maar zeggen dan...
verder heb ik mn sim nu wel, nu nog tot 1 maart wachten totdat mn nummer is overgezet
iets meer... 24 dagen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmm okee....dat is over 3 weken ofzo toch.
iets met dikke kinderenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iets meer... 24 dagen...
wat kijk je op tv?
ah... interestingquote:
Genoeg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... interesting
nog plannen dit weekend?
Samen gaat dat goed hoor!!quote:
hea... dat is herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Koen66 het volgende:
allemaal meeten, en ik maar steds niet kunnen
Getrouwd zijn
Ach....... je kan toch wel een dagje vrijplannen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Koen66 het volgende:
allemaal meeten, en ik maar steds niet kunnen
Getrouwd zijn
yep, bij mij is vrijdagavond het meest eenvoudige te regelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach....... je kan toch wel een dagje vrijplannen.
plannen iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef NBT het volgende:
Ik ben ook in een relatie, wat is het verschil nou echt met getrouwd zijn?
ik snap hem niet hoor.quote:
iedereen heeft familie, dus dat zal het verschil niet zijn.quote:
ik moet het op tijd inplannen, niet kort vantevoren, dat trekt ze meestal slechtquote:
Ja dat heb ik toch ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet het op tijd inplannen, niet kort vantevoren, dat trekt ze meestal slecht
tsja maar dat wist ik al snel datdat niet haalbaar was voor mij de 12e, verjaardag zoon immersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch ookvan de 12de is al 2 maanden geleden geplanned
dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja maar dat wist ik al snel datdat niet haalbaar was voor mij de 12e, verjaardag zoon immers
vandaag gezellig hier hangen..quote:
Precies! ff lekker fokken...quote:
wat gebeurt er in KSC dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Koen66 het volgende:
hmmm in KSC word ik genegeerd ofzo
Owja ik was ff werken![]()
quote:
Dat gevoel heb ik ook wel vaker daar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Koen66 het volgende:
hmmm in KSC word ik genegeerd ofzo
Owja ik was ff werken![]()
dat wat MD hierboven zegt, ze zijn veel te vol van hun meet.quote:
weet ikquote:
ja, alleen ze plannen het altijd als ik niet kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wat MD hierboven zegt, ze zijn veel te vol van hun meet.
Maar da's hun goed recht, ik was waarschijnlijk ook enthousiast geweest
kan mij niet heugenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je was een dagje enthousiast aanwezig tijdje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |