ik ben zo droog als het maar zijn kanquote:
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.quote:
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er ooit 1x geweest jaren terug zakelijk.
Is dat niet een heel gelovige gemeente?
en de TT
die moeten zich afdrogenquote:
gelovige meisjes staan niet in V S&Gquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zeggen het, maar dat valt echt wel mee....
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelovige meisjes staan niet in V S&G
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..quote:
Valt wel mee..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... smaken verschillen hea... in de zomer is het niet zo erg, maar natte meisjes krijgen het in dit jaargetijde altijd zo snel koud..
ah, ben jij een warmbloedige?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
quote:
too much info...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik word altijd nat van NBT in dit topic
Nee hoor.quote:
quote:
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga niet voor NBT in de regen staan
Tdrone!quote:
Ohwjee, heb je het nog niet af?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef tdrone het volgende:
ik moet vandaag mijn eerste versie van stageverslag inleveren
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.quote:
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...quote:
Ohww..... sterkte ermee! Het gaat je vast nog lukken vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik heb mijn stageverslag voor de stage zelf wel al klaar en ingeleverd etc. maar voor school moet ik het nog aanpassen met leerdoelen etc.
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... sorry... tenzij jij naast me staat natuurlijk...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kom ik naast je staan, dan worden we samen nat.....
quote:
quote:
Voor de meeste mensen wel.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |